Gaiļezers Stacionārs - Šausmīga attieksme

Attieksme seit tiesam ir sausmiga, ipasi jau uznemsanas nodala, esmu dzirdejusi kliedzienus, aiz 4.kabines durvim. Skiet, ka tur nevis arste slimniekus, bet bende un spidzina.

D

Komentāri (42)

A Anna 17.03.2007

Šeit ir pilnigs haos un es nezinu ka kadi berni var netikt silim LOPI TIRAKIE!

Ja velaties man rakstit arkstat [slēpt]@inbox.lv

I Inga 24.01.2008

Pilnīgi piekrītu - mana draudzene bija vēža nodaļā- ārste viņai pateica - izgriezīsim bojātās daļas (kas un kā nepaskaidroja). Pēc operācijas pat nepajautāja kā jūtas, jo visu dienu neviens no ārstiem pie viņas nemaz nepiegāja, kad beidzot piegāja - pat necentās atbildēt, kā operācija noritējusi un ko tad nu tagad var vai nevar darīt. Viss ko viņa atceras no ārsta - kritisku sejas izteiksmi. Nodaļas māsiņas gan bijušas jaukas, vienīgās kas pajautājušas vai ko nevajaga.

Pirms operācijas kad bija, viņa novērojusi ka uzņemšanas māsiņa gan bijusi kā bullis, bļāvusi uz pacientiem, kaut vēža nodaļā tomēr par attieksmi pret cilvēku gan vajadzētu izvērtēt.

Gribas teikt - nu un ka maz maksā, tas nenozīmē ka ir tiesības tā uzvesties - jebkurā gadījumā darbs jāveic godprātīgi (lai gan domāju ka māsiņas ir vienīgās ka saņem mazu algu, ārsti tomēr pelna labāk un vēl gaida pateicības - no cilvēkiem, kam mēneša ienākumu ir pat uz pusi mazāki nekā viņam - bezkaunība)

M Maiga 24.01.2008

Vēža nodaļā - Gaiļezerā nav vēža nodaļas! Tāpēc ir blakus Onkoloģijas slimnīca!!! Par Gaiļezeru tikai to labāko.

R Ramona 07.02.2008

Par uzņemšanu šajā slimnīcā, neko sliktu nevarētu teikt , ja vien man nebūtu bijis jātaisa punkcija, ko dakterīte navarēja izdarīt un tādēļ pasauca palīgā kolēģi, kas manā uztverē bija necilvēks. Nevarot ar pirmo paņēmienu iedurt kur vajaga, sāka ar spēku spiest mugurkaulu un beigās pateica, ka es esmu par resnu, tāpēc nevarot uzreiz iedurt. Žēl, ka tad neuzzināju viņa uzvārdu, jo vienkārši nebiju spējīga loģiski domāt,noteikti publicētu viņa uzvārdu, bet nu nekā.

M Mazaa 10.07.2008

Uznjemshana lieliska! Kadu laicinju atpakalj patrapijos tur. Viens no svarigakajiem jautajumiem bija; ko Jus lietojat? Biju mazliet izbrinita un atbildeju, ko biju pa dienu edusi. Bet man atjautaaja: " Ne, es domaju ko stipraku". Vai tiesham, ja cilveku atved pec pusnakts vinju uzskata par pleguru un narkomanu? To es aptveru, kad nakamaja diena mana arstejosha arste man pateica shadu frazi: "Mes parliksim Jus uz citu palatu, jo taja, kur jus vakar ielika, domata narkomaniem un dzerajiem". Lieki teikt, ka es biju shoka.

P Paciente 23.09.2008

Gaiļezera 12.nodaļas māsas runā tikai krievu val. (principā) .
Plkst. 9.30 uz jautājumu "Kad būs ārsts ?" ļoti neapmierinātas atbild : Dakteris tik agri!!! nenāk!

V Vivija 01.12.2008

4 kabinē guļ atvestie dzēraji un bomži, domāju normāls cilvēks negribētu tur atrasties!!!

E es 01.12.2008

Par attieksmi Uzņemšanas nodaļā pilnībā piekrītu - pret pacientiem tur izturas kā pret lopiem. Sirds slimniekam ar infarktu jāgaida gandrīz 2 stundas - vienkārši murgs.

! !!! 05.01.2009

Tas ir pilniigi normaali, ka jaagaida divas stundas, jo taads laiks ir nepieciesams, lai uzzinaatu analiizu rezultaatus un dakterim ir arii citi pacienti. Kaut kaa nav dzirdeets, ka kaads buutu Gailezeraa nomiris taapeec, ka buutu paaraak ilgi tureets uznemsanaa. Patiesaam.

A Anna 05.01.2009

Manu dzīvesdraugu atveda ļoti smagā kritiskā stāvoklī bezsamaņā un uzņemšanā jautāja - kur nokritis, kā nokritis un bezmaz vai kadēļ nokritis... arī attieksme kā pret bomzi... Tikai tad, kad parādījām papīrus ar diagnozi, sāka kaut ko darīt... Par reanimācijas modaļu un dažu tur strādajošo ārstu attieksmi arī vissliktākie iespaidi...

K kristine 01.04.2009

tiesi ta! piekritu, ka uznemsanas nodala strada netaktisks personals. tada veida attieksmi pret pacientiem es pat nosauktu par nekaunibu! es biju shoka, kad nokluvu Gailezera slimnicas uznemsana... nezinu, varbut, ja es butu atvesta diennakts gaisaja laika-attieksme butu citada, bet nu nakti-personals ir neizsakami igns un noraidoss. dikti neapmierinati, ka nakts laika modina.

L Ligita 19.04.2009

Par uznemshanu tiesham piekritu, jo ta gaidisana ir tiesam vairaku stundu garuma.Varbut ari kada maina iekrit stradat. Bet varu izteikt tikai labus vardus par 17.nodalu. kad nokluvu janvari, tur ar izveidojusos trombu kaja. Gan arstejosais arsts, gan personals bija saprotoshi, atsaucigi un laipni.

I Inga 24.04.2009

Es arī esmu saskārusies ar pavisam nejauku māsiņu uzturēšanos. 17.aprīlī biju nokļuvusi uzņemšanas nodaļā naktī- muguras trauma. Māsiņa uzņemšanas nodaļā mani pazemoja. Toties ārsi gan bija atsaucīgi un izpalīdzīgi.

L Lepi 24.04.2009

Gadījas bieži pavērot to uzņemšanas telpu. Kamēr tas kretīns kasieris izguļas.Tām meitenēm uzņemšanas telpā tomēr ir pavēsa attieksme.Tāda pati ka telpas atmosfēra(auksta, nemājīga, vienkarsi nepatīkami atrasties tur) Ievsti tiek visādi tipiņi. Pret normāla izskata ļautiņiem normala attieksme(man ta liekas). Bomžu, dzērāju variants ir padrausmīgs. Pretīgi skatīties, ka viņi ņemas ar viņiem -apkalpošanu derētu ārpus telpām.

L Less 26.05.2009

Tiem kas vēlās savu dzīvi ziedot medicīnai-cepuri nost! Īpaši mūsu valstī!
Bet nevajag gaidīt no med.darbinieka hiperpozitīvu attieksmi pret savu EGO, kad jūs nokļūstat slimnīcā. Jūs tur nēsat vienīgais! Un ar ko tik nenākās saskarties visas dežūras dienas garumā. Mediķis arī ir cilvēks, un ja katram jutīs līdzi, pats ātri vien sadegs! Šie cilvēki jāciena vien par to, ka ir spējīgi izturēt visus šausmu skatus un cilvēku ciešanas. Turklāt, lai sniegtu kvalificētu palīdzību slimajam pacientam ir jāpatur "vēsa" galva.

S selma 26.05.2009

Gaiļezers ir neatliekamās palīdzības slimnīca, kur ved neskaitāmu skaitu bomžus, kas sit, lamājas, kad viņiem mēģina palīdzēt, turklāt smird nežēlīgi. Pamēģiniet Jūs pēc tam smaidīt, kad esat noķengāts, utt. No tā cieš sekojoši "normālie" pacienti. Protams, mediķim jābūt altruistam, ...bet gribētu redzēt tos sūdzētājus šādā darbā, strādājot vairākas stundas ar visjaukākajiem pacientiem:)

J Janis 26.05.2009

tas ir pēdējais kantoris, kur vēlreiz vēlētos nokļūt. kad man bija problēmas, ar ātrajiem aizrāva...nīku uzgaidāmajā uz gultas puspliks, neviens klāt nepienāca. man draugs tur nomira, jeb viņu vnk noslepkavoja ievadod nepareizas zāles. daktere Āzena vainīga. es varu daudz par šo lietu rakstīt, par šo visu bardaku, ka tajā slimnīcā ir bijis ar mani un manu ģimeni, draugiem.

A Aija 08.06.2009

Es uzskatu, ka, lai cik labs butu speciālists, bet ārsts nedrīkst būt pret pacientu neiejūtīgs un pret katru jāizturas tā itkā tev vinš būtu pats svarīgākais.
Nau ko gausties par zemām algām utt.Lieliski visi zinām, ka katrā jomā atrodas cilvēki kuri godam pilda savus pienākumus, lai gan ir atalgoti tāpat kā viņu īgnie un mūždien neapmierinātie kolēģi.Katram var būt grūta diena, problēmas mājās, bet kad tik daudzi cilvēki izsakās negatīvi par vienu cilvēku vai iestādi, tad tiešām jāsāk domāt kurā ir problēma un vai nau kaukas jāmaina.Tāpat ietektu pacientiem aizstāvēt savas tiesības un ārstiem, māsiņām neizmantot to, ka cilvēkam ir problēma un viņš ir atkarīgs no personāla kamēr atrodas medicīnas iestādē.

I ieva 07.08.2009

Pati pabiju 7.neiroloģija nodaļā.Attieksme ļoti laba, dr.Šlosberga ļoti jauka dakterīte.
Uzņemšanā bija ļoti nelaipni un tās telpas kā lopkautuvē.

I Inese 21.08.2009

Manu vecmammu aizvakar ar aritmiju aiveda uz Gaiļezeru, ielika 3.nodaļā, dr.Gerlaha viņu apskatīja pēc 2h, ielika viņu pa dienu jau slimnīcā, bet zāles NEKĀDAS neiedeva, visu dienu nosēdēja vienkārši gultā, vakarā 19;00 tikai atnesa tabletes (vecmamma zvanīja un stāstīja neizpratnē, ka neko nedara), un 20:00 viņai bija insults. Pašlaik atrodas kritiskā stāvoklī. Nesaprotu, kā var akūtam slimniekam, kam ir aritmija, nedot zāles, lai to apturētu, ja ir zināms, ka pie aritmijas slimniekiem ar augstu asinsspiedienu ir insulta draudi. Tagad, protams, papīri ir tā "sarakstīti", ka viņai ir dotas zāles un ārstēšana sniegta. Kurš to vairs pierādīs, ka tā nebija?Vecmamma vairs nekad nevarēs parunāt, arī, ja izdzīvos.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes