Rimi - Uzvedība
Sūdzība par pārdevējas Lindas uzvedību Rimi veikalā Ozolniekos
Labdien!
Vēlos izteikt sūdzību par pārdevēju Lindu (uzvārdu diemžēl nezinu) uzvedību Rimi veikalā Ozolniekos.
Viss sākās jau ziemā, kad kopā ar draudzeni apmeklēju veikalu, un mums galvā bija Ziemassvētku stīpiņas ar ragiem. Pārvietojoties pa veikalu, dzirdēju, kā pārdevēja Linda krievu valodā kādam saka: "Ludi sovsem ebanulisj, s rogam hodjat." Es biju šokēta, bet mierīgi pagāju garām un pateicu(arī krievu valodā), ka par šādu attieksmi var nākties atbildēt. Toreiz izvēlējos nesniegt sūdzību.
Tomēr kopš tā laika katru reizi, kad redzu Lindu pie kases, izjūtu nepatiku pieiet tuvāk. Viņa vienmēr ir ar neapmierinātu sejas izteiksmi un atbild agresīvā tonī. Lai gan es pati vienmēr sveicinu pieklājīgi un ar smaidu, viņas attieksme nemainās.
Piemēram, 25.05.2025. es iegāju veikalā un piegāju pie kases, kur noliku Kinder produktus, ziepju burbuļus un vēlējos iegādāties tabakas izstrādājumu, tāpēc gāju uz parasto kasi. Linda piegāja ar neapmierinātu izteiksmi. Es viņu pieklājīgi sveicināju un lūdzu konkrēto produktu. Viņa man to pasniedza, es samaksāju, taču gan tabakas izstrādājums, gan pārējās preces palika uz skenera vietas un pati pacēlās un aizgāja, nepārbīdot tālāk. Tas šķita apzināti ignorējoši.
31.05.2025. notika līdzīga situācija. Es sveicināju, lūdzu Terea zaļie, uz ko saņēmu noraidošu reakciju bez atbildes un ar acīmredzamu nepatiku, un produkts tika mests uz preču novietošanas vietu.
Šī attieksme nav vienreizēja, tā atkārtojas. Es pati esmu strādājusi apkalpošanas sfērā un nekad neatļāvos šādu izturēšanos pret klientiem.
Jāuzsver, ka pārējās veikala pārdevējas vienmēr ir bijušas laipnas, pieklājīgas un pretimnākošas. Vienīgā, kura pastāvīgi izceļas ar savu nepatīkamo, neprofesionālo un augstprātīgo attieksmi, ir Linda.
Man kļūst nepatīkami apmeklēt veikalu tikai tādēļ, ka tur strādā pārdevēja ar tik noraidošu attieksmi. Lūdzu, izvērtējiet šo situāciju un veiciet nepieciešamos pasākumus.
Ar cieņu, Rimi kleints.
Komentāri (11)
Vienu Orešņiku uz par*šnika-kraslavieša ģimeni kūtī un beigsies slimie triper-kraslavieša murgi
Strādāsiet katru dienu, kā vergs, entās stundas, uzturoties vienā telpā, darot vairāku cilvēku darbu, tad gribētu redzēt jūsu apmierināto seju.
Strādājot apkalpošanas jomā, katram darbiniekam ir jāievēro noteikts uzvedības reglaments, kas paredz pieklājīgu, profesionālu un cieņpilnu attieksmi pret klientiem — neatkarīgi no personīgā noskaņojuma vai apstākļiem. Jūsu neapmierinātība ar darba apstākļiem nav attaisnojums augstprātīgai vai rupjai izturēšanās pret cilvēkiem, kas izvēlas iepirkties jūsu darba vietā. Arī citi strādā smagi, bet tas nenozīmē, ka drīkst izgāzt negatīvas emocijas uz citiem. Ja darbs rada tikai naidu un agresiju, varbūt jāpadomā, vai tā ir īstā vieta.
Prasta kasīkle Jūs, kundzīt, esat un vairāk nekas.Prasta kā zirga deķis, kā reiz teica mana pasniedzēja Blikertes kundze.
Paldies par komentāru — Jūsu tonis lieliski ilustrē, kāpēc vispār tika uzrakstīta sūdzība. Ja cieņa un empātija Jums šķiet smieklīgas vai 'prastas', tad diemžēl komentārs vairāk atklāj Jūsu paša līmeni, nevis manu. Es izvēlos palikt pie cieņpilna un konstruktīva dialoga — kas, acīmredzot, Jums ir svešs jēdziens.
Es labi zinu , kas ir apkalpojošā sfēra, tikai citā nozarē.Man ir arī daudz tūristi jāapkalpo, strādāju jau sen.Un publikas uzvedība un attieksme ir krasi pasliktinājusies.Ja vēl salīdzina ar 2008, pat 2015 gadiem.Un tieši mūsu iedzīvotāji.Ārzemniekiem, arī brāļiem lietuviešiem ir pavisam cita attieksme , viņos nav šī vēlme pazemot un izrādīt augstprātību.Ir aizgājis jau tik tālu, ka uzbrūk pat apkopējām, ka viņas laipni nesagaida katru latviešu " kungu' un " kundzi" ar laipnu sveicienu, neklanās un neizrāda pazemību..Lai gan tas nav viņu pienākums.Patiesībā tā ir vēlme izgāzt žulti, ja katrs apkopējs un trauku mazgātājs neklanīsies viņa labdienam .Arī dzeramnaudas vairs atstāj tikai ārzemnieki.Tāpēc tādas kundzītes kā Jūs..Vīruss ir izplatījies..Ar kolēģiem runājām, ja varētu mēs tikai ar ārzemniekiem strādātu.
Un vēl – ja Jūs ar kolēģiem jau esat apsprieduši, ka "labāk strādātu tikai ar ārzemniekiem", tad neviens Jums netraucē to darīt. Ir pietiekami daudz valstu, kur var apkalpot tikai tūristus – dodieties, mēģiniet, un, iespējams, sapratīsiet, ka arī tur klienti vērtē attieksmi un profesionalitāti.
Dainīte,vispār jau pretenzija vērsta nevis pret pašu veikalu tacu tikai vienu darbinieci.Pārejās strādā attiecigi atbilstoši apkalpojošai sfērai cik var pamanīt pretenzijas rakstā . Un nemelojiet par leišiem ,ka tie nav augstprātīgi.Vini ir kretīniski lielakā daļa un viņu bravūrīgā uzvedība mēdz būt pārlieku augsta. Ja neticiet tad aizbrauciet uz Ventspili vasaras sezonā apmēram. Tur pilseta čum un mudž ar kretīniskiem braļukasiem. Ir jau viņu vidū jauki cilveki taču maz. Un vel man ir gadījies strādāt dazadas darba vietās kurās bija arī leiši,tādi kuri dzīvo jau Latvijā.Teikšu ta - nevienam nenovēlētu tādus kolēģus - leišus .
Es nesaprotu kāpēc vispār Jūs uzskatāt, ka cilvēkiem ir pienākums atstāt dzeramnaudu? Jūs saņemat oficiālu algu par savu darbu. Ja alga neapmierina var mainīt darbu. Jūs citiem profesijas pārstāvjiem arī atstājat dzeramnaudu par viņu padarīto darbu?
Šis viss ir tik subjektīvi- neapmierināta sejas izteiksme,negatīvs tonis...
Kāda seja ir ar tādu jādzīvo tāpat,kā ar balsi.
Piekrītu klienti ir izlaisti un paši nejūt nekādās robežasun uzvedības normas.
Un jebkurā situācijā ir divi stāsti- labprāt dzirdētu arī otru stāstu.
Man nekad nav bijušas problēmas ar šo kasieri vienmer attsauciga un laipna. Lasot Jusu komentarus gribas teikt ka Jums nepatik kasieris ka cilvēks nevis kas cits..
Jus visur esat tik perfekta un kludu jums nav, cilveks nevar izmainit seju un balsi kadu daba devusi tada vina ir... Un ja jums nepatik cilveks atradisiet pie ka piesieties nepatik ka izskatas nepatik ka paskatijas utt.