www.sudzibas.lv K Senukai Nesaņēmu preci

Ksenukai.lv - Nesaņēmu preci

Pasūtīju preci interneta veikalā (dārza šūpoles hc-2001) . Aizbraucu uz veikalu, samaksāju un pašam bija jādodas uz noliktavu pēc preces. Noliktavā manu preci neatrada, izpirkta. Devos atpakaļ uz kasi (apmēram pēc 15min) , prasīju, vai var atgādāt no cita veikala un es izņemtu nākamajā dienā... Nē. Vai pats varu izņemt citā veikalā (Rīgā) ... Nē. Vai varu izvēlēties citu, līdzīgu, preci (kaut vai ar piemaksu no manas puses) ... Nē. Vienīgais piedāvājums bija ņemt stendā izlikto paraugu, bez kastes, pamācības un man pašam būtu jāizjauc! Tāpēc vienīgā opcija naudas atgriešana 14 dienās un "mums ļoti žēl". Nedomāju, ka Latvijā ir tik slikta uzņēmuma politika pret klientiem!

22.06.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 22.06.2021

Labdien,

Paldies, ka sazinājāties ar K Senukai klientu servisu un dalījāties savā iepirkšanās pieredzē.

Atvainojamies par radušos situāciju, noteikti darīsim visu iespējamo, lai nākotnē šādas situācijas vairs neatkārtotos.

Informācija par naudas atmaksu jau ir nodota grāmatvedības nodaļai.

K Senukai komanda

A

Komentāri (1)

J Judīte 29.06.2021

K-Senukai.lv pasūtīju arī šīs dārza šūpoles hc-2001 un preci nepiegādāja,tieši tas pats variants!Brauciet uz veikalu! Tad kāpēc vispār bija šāda opcija- piegāde! Protams,ka viens šoferis neizkraus...šūpoles smagas...Slikta klientu apkalpošana!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes