www.sudzibas.lv K Senukai Krapšana, slikts serviss

Ksenukai.lv - Krapšana, slikts serviss

Neadekvāta cilvēku ignorēšana, nedeļu nevaru sazvanīt “klientu atbalsta centru”.
Pasūtīju krēslu decembra sākuma, 4.12. Apsolīts piegādāt 2 nedeļu laikā, pat ielika datumu - 19.12. Labi - gaidu, zinot viņu reputāciju - no 14.12 sāku zvanīt. 0 jēgas. 18.12 atsūtīts e-pasts par to kā var but aizkāvēšanas. Labi - meģinu atkal zvanīt, ka prēt sienu ar galvu. Atbildes 0. Uzrakstot Facebook pēc 6! Stundam atnāk atbilde - Labdien,Diemžēl Jūsu pasūtījums ir aizkavējies pie piegādātāja. WOW! Aizmirsa pasūtīt.. tagad it kā paņems no piegādātāja 23.12 un 1-3 darba dienu laikā atvēdīs.. Muļķibās.. Droši vien kā tikai janvarī sagaidīšu. Vo jēga sūtīt menesī iepriekš? Lai bēz davanam paliktu? Var būt tas ir iemesls rakstīt iesniegumu par krapšanu?

21.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 01.01.2021

Labdien,
Saistībā ar pasūtījumu apjomu, to piegāde, diemžēl ir aizkavējusies.
Zvanu centrs pirms svētku periodā ir noslogots, tāpēc var būt situācijas, kad nav iespējams atbildēt uz visiem klientu zvaniem.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

N

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes