K Senukai - Slikts serviss
Janvārī nopirkām airogrillu, pēc diezgan rētas lietošanas, pēc 9 mēnešiem, sāka ļoti slikti strādāt sensori. Bija jāmeklē pareizā pozīcija, lai iedarbinātu to. Aizvedu uz veikalu, ļoti nelaipna konsultante pēc ilgas spaidīšanas iedarbināja un atteicās pieņemt. Aizbraucu mājās, nākošajā vakarā gribēju pagatavot vakariņas, bet atkal nomocījos ar ieslēgšanu un sapratu, kā negribu tā mocīties. Aizvedu atpakaļ, atkal tā pati konsultante ņirgājoties un spaidot visu ekrānu kaut ko ieslēdza, bet es pieprasīju, lai ved uz servisu un tad, lai serviss dod rakstisku atzinumu. Ar strīdu pieņēma, pēc dažām dienām atsūtīja SMS, ka var saņemt preci atpakaļ. Mutiski konsultante pateica, ka sensori esot jātīra pašiem un atdeva airogrillu, kurš protams tā arī nestrādā.
Labdien,
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi.
Mums ir ļoti svarīgi nodrošināt laipnu un profesionālu apkalpošanu ikvienam klientam, tāpēc atvainojamies, ja Jūsu apmeklējuma laikā apkalpošana nav bijusi atbilstoša mūsu standartiem.
Lai varētu precīzāk izvērtēt situāciju, lūdzam Jūs sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], un norādīt veikalu, kur prece tika nodota, kā arī remonta pieteikuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par Jūsu sapratni.
Gaidīsim Jūsu ziņu.
Ar cieņu,
K Senukai
Pievienot komentāru