www.sudzibas.lv K Senukai Piegādāta bojāta prece / problēmas ar preces atgriešanu un naudas saņemšanu

K Senukai - Piegādāta bojāta prece / problēmas ar preces atgriešanu un naudas saņemšanu

Iepirkšanās process E-veikalā bija foršs un vienkāršs, likās viss būs lieliski. Pasūtīju preci, bija norādīts preces piegāde – divu darba dienu laikā.

Pirmā vilšanās bija, ka prece netika piegādāta norādīto 2 darba dienu laikā, bet tika piegādāta pēc nedēļas, protams, neviens neinformēja par preces aizkavēšanos, protams, būtu bijis forši ka par piegādes kavēšanos painformētu, bet likās galvenais ka prece ir piegādāta un viss ir labi.
Bet, tad nāca nākamā vilšanās – prece bija jau lietota, netīra, bojāta, saskrāpēta, nekavējoties informēju klientu servisu par nekvalitatīvi piegādāto preci, ka vēlos preci atgriezt un saņemt atpakaļ naudu.

Piedāvāja datumu no kura var veikt atgriešanu, pieteicu – tad, pateica ka var tikai vēl pēc pāris dienām tomēr kurjeru pieteikt, pieteicu, kurjeru – teica, ka kurjers pirms ierašanās zvanīs painformēs par laiku – protams, nebija melots, kurjers 1 min pirms ierašanās paziņoja, ka ir ieradies, tā kā nebiju mājas, tad vienojāmies ar kurjeru, ka nākamajā dienā iebrauks paņems preci – pienāca nākamā diena, kurjers piebrauca uzzvanīja / pēc pāris minūtēm atzvanīju kurjeram – bet kurjers bija jau aizbraucis un telefonu man vairs nepacēla. Tad veiksmīgi ar nākamo piegājienu bojātā prece tika atgriezta.

Protams, viss turpinās ar naudas atgriešanas procesu – nauda netiek atgriezta, tikai ir atbilde – “Tiklīdz preces apstrāde process būs pabeigts, veiksim naudas atgriešanu”. Kopš iegādājos preci jau ir pagājis mēnesis, un jau nedēļa kopš prece ir atgriezta un netiek atgriezta un uz manu jautājumu par naudas atgriešanu ir tikai atbilde “Tiklīdz preces apstrāde process būs pabeigts, veiksim naudas atgriešanu”.

3 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus