www.sudzibas.lv K Senukai Krāpšana lielos apmēros

K Senukai - Krāpšana lielos apmēros

Es jau iesniedzu sūdzību par k-senukai - e servisu... Par siltumnīcu, ko pasūtīju 08.04.2019. Rakstīts, ka piegādās 8 darba dienu laikā... (par ko jāmaksā 10.99) ... Gadīju e-pastu, gaidīju zvanu, bet nekā! 18.04.2019zanīju uz veikala norādīto telf. Num.66778876 (kurš izrādās ir maksas telefons) . Pazvanot... Man teica, ka jāpagaidot menedžers un viss būs ok! Pēc 2 stundām, man pazvanīja (man pat liekas tā pati sieviete un paziņoja, ka pašlaik visi kurjeri ir izbraukuši, vai kautkur... (īsti nesapratu }, bet prece tiks nogādāta pēc svētkiem23.04 2019... Gaidīju 23.04 .2019... Līdz15.30 kad atkal zvanīju un interesējos, kur ir palicis mans sūtījums!? Atbilde skanēja šādi: mums noliktavā nav un gaidiet, kad atvedīs! Un tad jums piegādāsim!... Un viss! Teicu, ka piegāde ir 8 darba diena (pasūtīju 08 .04 .2019)

bet man tas pat nevajag zināt!... Man ir pasūtījums... Un piegādes laiks... Viss! Tālāk jau ir jūsu problēmas!

— reply to message - —
subject: re: anda
date: otrd. , 23 apr. , 17: 31
from: k senukai
to: anda purina
vairāk
ļoti atvainojamies par piegādes aizkavēšanos.
Prece tiek pasūtīta no piegādātājiem, prece netiek glabāta uz vietas noliktavā.
Lielā pieprasījuma dēļ, piegāde no piegādātājiem ir aizkavējusies, tāpēc informējām jūs ka piegāde tiek plānota konkētā datumā, plānotas piegādes var kavēties.
Lielu daudzumu ar siltumnīcām piegādātājs plāno piegādāt mūsu noliktavā 26.04 un piegāde uz jūsu adresi šobrīd tiek plānota 30.04.2019.

Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Kā jūs vērtētu manu atbildi?
Laba vidēja slikta

ar cieņu
k senukai klientu [slēpt]@ksenukai.lv
www.ksenukai.lv
{#hs: 834849143-690509#}
on tue, apr 23, 2019 at 17: 20: 29 eest, anda purina wrote:
vairāk
tad nevajag rakstīt piegādes laiku... Jo (klients) es ar to rēķinos... Man arī katra diena ir nauda... Es arī strādāju par kurjeru... Un zinu noteikumus.. Noteiktā laikā un noteiktā vietā... Tākā no jūsu kompānijas taisos piedzīt zaudējumus!

— reply to message - —

on tue, apr 23, 2019 at 17: 14: 09 eest, anda purina wrote:
vairāk
mani tas neinteresē.. Gribu zināt cik jūs samaksāsiet kompensācijā?

— reply to message - —

on tue, apr 23, 2019 at 17: 04: 04 eest, anda purina wrote:
vairāk
bet kā ar termiņiem? Man paredzēts bija uz 18.04. 2019 tad jau vajag kompensāciju... Par katru dienu tekošo dienu 0,5 %nost... Jo nav piegāde noteiktā laikā un noteiktyā vietā... !? !

— reply to message - —

on tue, apr 23, 2019 at 16: 48: 21 eest, k senukai wrote:
vairāk
kā jau jūs informējām, diemžēl, siltumnīcas no piegādātāja aizkavējušās, tādēļ mūsu noliktavā tās ienāks 26.04.2019 un piegāde uz jūsu adresi tiek plānota 30.04.2019

atvainojamies, par sagādātajām neērtībām.

Lai jums jauka diena.

Ar cieņu
k senukai klientu [slēpt]@ksenukai.lv
www.ksenukai.lv

on tue, apr 23, 2019 at 16: 39: 37 eest, anda purina wrote:
vairāk
par preci samaksāju, piegāde apmaksāta... Tikai no jūsu puses nav nekāda pretīmnākšana... Man jāzvana un jāinteresējas, kad pie, vellla, būs mana prece? Kurai bija jābūt jau 17 .04...

— reply to message - —

on tue, apr 23, 2019 at 16: 26: 27 eest, k senukai wrote:
vairāk
labdien, anda!
Vēlamies jūs informēt, ka interneta veikalā preces tiek pasūtītas no piegādātājiem, tāpēc preces piegāde var aizkavēties.
Pie preces piegādes ir rakstīts, plānotias piegādes laiks, jo prece var aizkavēties. Līdz ar to piegāde uz jūsu adresi arī var aizkavēties.

Atvainojamies, par sagādātajām neērtībām.

Lai jums jauka diena.

Ar cieņu
k senukai klientu [slēpt]@ksenukai.lv
www.ksenukai.lv

on tue, apr 23, 2019 at 16: 20: 39 eest, anda purina wrote:
vairāk
vēlos informēt, ka jūsu ofisu apmelēs tv 3 raidijums bez tabu!... Tādu necieņu pret klientiem, reti, kur var sastapt...
— reply to message - —

on tue, apr 23, 2019 at 16: 13: 22 eest, k senukai wrote:
vairāk
ja jūs nevēlaties pasūtījumu gaidīt, jums ir tiesības no pasūtījuma atteikties.
Vai jūs attieksieties no pasūtījuma?

Ļoti atvainojamis, par sagādātajām neērtībām.

Ar cieņu
k senukai klientu [slēpt]@ksenukai.lv
www.ksenukai.lv

on tue, apr 23, 2019 at 16: 08: 20 eest, anda purina wrote:
vairāk
mani tas neapmierina! Vēlos kompensāciju!

— reply to message - —

— reply to message - —
subject: re: anda
date: otrd. , 23 apr. , 17: 35
from: anda purina
to: k senukai
bet man tas pat nevajag zināt!... Man ir pasūtījums... Un piegādes laiks... Viss! Tālāk jau ir jūsu problēmas!

— reply to message - —
subject: re: anda
date: otrd. , 23 apr. , 17: 31
from: k senukai
to: anda purina
ļoti atvainojamies par piegādes aizkavēšanos.
Prece tiek pasūtīta no piegādātājiem, prece netiek glabāta uz vietas noliktavā.
Lielā pieprasījuma dēļ, piegāde no piegādātājiem ir aizkavējusies, tāpēc informējām jūs ka piegāde tiek plānota konkētā datumā, plānotas piegādes var kavēties.
Lielu daudzumu ar siltumnīcām piegādātājs plāno piegādāt mūsu noliktavā 26.04 un piegāde uz jūsu adresi šobrīd tiek plānota 30.04.2019.

Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Kā jūs vērtētu manu atbildi?
Laba vidēja slikta

ar cieņu
k senukai klientu [slēpt]@ksenukai.lv
www.ksenukai.lv
{#hs: 834849143-690509#}
on tue, apr 23, 2019 at 17: 20: 29 eest, anda purina wrote:
tad nevajag rakstīt piegādes laiku... Jo (klients) es ar to rēķinos... Man arī katra diena ir nauda... Es arī strādāju par kurjeru... Un zinu noteikumus.. Noteiktā laikā un noteiktā vietā... Tākā no jūsu kompānijas taisos piedzīt zaudējumus!

— reply to message - —

on tue, apr 23, 2019 at 17: 14: 09 eest, anda purina wrote:
mani tas neinteresē.. Gribu zināt cik jūs samaksāsiet kompensācijā?

— reply to message - —

on tue, apr 23, 2019 at 17: 04: 04 eest, anda purina wrote:
bet kā ar termiņiem? Man paredzēts bija uz 18.04. 2019 tad jau vajag kompensāciju... Par katru dienu tekošo dienu 0,5 %nost... Jo nav piegāde noteiktā laikā un noteiktyā vietā... !? !

— reply to message - —

on tue, apr 23, 2019 at 16: 48: 21 eest, k senukai wrote:
kā jau jūs informējām, diemžēl, siltumnīcas no piegādātāja aizkavējušās, tādēļ mūsu noliktavā tās ienāks 26.04.2019 un piegāde uz jūsu adresi tiek plānota 30.04.2019

atvainojamies, par sagādātajām neērtībām.

Lai jums jauka diena.

Ar cieņu
k senukai klientu [slēpt]@ksenukai.lv
www.ksenukai.lv

on tue, apr 23, 2019 at 16: 39: 37 eest, anda purina wrote:
par preci samaksāju, piegāde apmaksāta... Tikai no jūsu puses nav nekāda pretīmnākšana... Man jāzvana un jāinteresējas, kad pie, vellla, būs mana prece? Kurai bija jābūt jau 17 .04...

— reply to message - —

on tue, apr 23, 2019 at 16: 26: 27 eest, k senukai wrote:
labdien, anda!
Vēlamies jūs informēt, ka interneta veikalā preces tiek pasūtītas no piegādātājiem, tāpēc preces piegāde var aizkavēties.
Pie preces piegādes ir rakstīts, plānotias piegādes laiks, jo prece var aizkavēties. Līdz ar to piegāde uz jūsu adresi arī var aizkavēties.

Atvainojamies, par sagādātajām neērtībām.

Lai jums jauka diena.

Ar cieņu
k senukai klientu [slēpt]@ksenukai.lv
www.ksenukai.lv

on tue, apr 23, 2019 at 16: 20: 39 eest, anda purina wrote:
vēlos informēt, ka jūsu ofisu apmelēs tv 3 raidijums bez tabu!... Tādu necieņu pret klientiem, reti, kur var sastapt...
— reply to message - —

on tue, apr 23, 2019 at 16: 13: 22 eest, k senukai wrote:
ja jūs nevēlaties pasūtījumu gaidīt, jums ir tiesības no pasūtījuma atteikties.
Vai jūs attieksieties no pasūtījuma?

Ļoti atvainojamis, par sagādātajām neērtībām.

Ar cieņu
k senukai klientu [slēpt]@ksenukai.lv
www.ksenukai.lv

on tue, apr 23, 2019 at 16: 08: 20 eest, anda purina wrote:
mani tas neapmierina! Vēlos kompensāciju!

— reply to message - —

tā ir sarakste at internet veikalu... Vai tiešām nav nekādi juridiski līdzekļi. Lai izvairītos no šādiem starpgadījumiem? Pati strādādāju kurjerdienestā! Alga nekāda, jo ja nav laikā tad uhh... Vienmēr steigā un plānošanā... Tapēc es prasu kompemsāciju... Atlaidi pievešanai un par klienta maldināšanu, par katru dienu 0,5 procenti no preces vērtības! Tas tāpat, kā bankā, nesamaksāsi, uzreiz soda procenti... ! Domāju, ka ieklausīsieties manā sūdzībā... Un es domāju, ka neesmu viena, kas ir apmānīta...

25.04.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 26.04.2019

Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar preču piegādes dienestiem un sadarbības partneriem. Diemžēl, mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Komentāri (3)

A Anda Puriņa 23.04.2019
Krāpšana

Vajadzēja piegādāt preci 17. / 04... Bet zvanot (uz maksas telefonu) man pasaka, ka prece tiks piegādāda tikai 30. 04. Gribu kompensāciju par noklavētajām dienām. Un atlaidi precei...
Gribu kompensāciju par katru nokavēto dienu un bezmaksas piegādi... , jo loģistika tikai ar to nodarbojas... Nav laikā un vietā maksā!

X xctaps 26.04.2019

Šeit nevis uzņēmumam ir komunikācijas problēmas, bet gan tieši jums. Visas vēstules no jums ir uzbrūkosā tonī. Kādu kompensāciju jūs vēl vēlaties ? Jusu starpā ir noslēgts līgums kāminējāt piemērā ar banku, jo ar banku jūs slēdzat līgumu ... Ja gribat tagad un uzreiz, brauciet uz veikalu un pērciet.

д Дмитрий 26.04.2019

Как правильно, у таких неадекватных людей - всегда проблемы по жизни.

Мало теплиц продается в других магазинах? За время, которое вы потратили на переписку, давно бы уже нашли в другом магазине.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes