AS ,,Kesko Senukai Latvija" - Bojājums

Šī gada 16. Aprīlī iegādājos akmens masas izlietni. Noskatījām stendā, preci izsniedza iepakotā veidā, tāpēc, paļāvāmies uz pārdevēja godaprātu un neapskatījām. Atvērām iepakojumu, kad saņēmām virtuves iekārtu un galda virsmai bija nepieciešams izmērs, ielikt izlietni. Depo veikalā, kur pirkām galda virsmu, atverot izlietnes iepakojumu, izrādījās, izlietnei nošķelts liels gabals. Depo darbinieks uzreiz pateica, ka izlietnei bija brāķis, jo transportējot rūpnīcas iepakojumā, tāds bojājums nevar rasties.
8. Jūlijā aizvedām bojāto izlietni uz senukai veikalu, kur uzzinājām, ka garantija ir tikai 3 Mēneši!
Īstenībā 2 gadi. Tad 2 nedēļas pētīs un tikai tad sniegs atbildi. Kāda tā būs, jau iepriekš varu noprast. Esiet uzmanīgi iepērkoties un rūpīgi apskatiet preci, lai nav lieki kreņķi!
Izlietne bija nocenota no 169, - eur uz 102, - eur. Varbūt te slēpjas atbilde, kāpēc iepakojumā esoša prece, pēkšņi saplīsa.

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 11.07.2022

Labdien, Paldies, ka sazinājāties ar K Senukai klientu servisu un dalījāties savā iepirkšanās pieredzē lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Lūdzam sazināties ar mums elektroniski, rakstot uz [email protected] , pievienojot pirkuma apliecinošu dokumentu.

Atvainojamies par radušos situāciju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes