www.sudzibas.lv Gan Bei Nozaudēts telefons.

Gan Bei - Nozaudēts telefons.

15.06 vakarā devos ar draudzeni uz Gan Bei Origo. Pasēdējām, paēdām, viss it kā kārtībā līdz šim mirklim, bet braucot mājās sapratu, ka esmu tur atstājusi telefonu. Tā kā maršruts bija mājas - Gan Bei - mājas, bija skaidrs, ka nekur citur telefons nevar būt. Sēdējām āra terasē, aiz mums atradās ārzemnieku bariņš, bet mēs aizgājām vēlu - 22:52 un arī ārzemnieki jau ap to laiku kravājās prom, viesmīle bija turpat netālu, visu visi grasījās vākt.
Nākamajā dienā devos uz Gan Bei ar cerību, ka sagaidīšu vismaz kaut kādu pretimnākošu attieksmi, ja ne savu telefonu. Pretī saņēmu nepatīkamu attieksmi no vadītājas, administratores, godīgi sakot, neesmu pārliecināta par to, kas tā bija. Vēl pirms bija izdzirdējusi manus jautājumus līdz galam, paziņoja, ka nē, nekas neesot atrasts, pie viņiem mantas pusgadu glabājas un viss esot vislabākajā kārtībā. Ja jau tik labā kārtībā, gribēju parunāt ar viesmīli, kura mūs apkalpoja, varbūt viņa pamanīja, ka tie ārzemnieki bija uzkavējušies ilgāk, iespējams, nāca uz mūsu galdiņa pusi, kaut gan godīgi sakot, protams, es neticu, ka ārzemnieki to būtu izdarījuši. Man atteicās dot viesmīles telefonu, atkal sākot bārstīt standarta frāzes par to, ka pie viņiem pusgadu tiek glabātas šalles un citas "svarīgas" lietas. Jā, šalles var būt, bet telefons taču ir cita lieta.
Vai nav tā, ka kas nav vainīgs, lai nav bailīgs? Ja reiz viņi ir tik ļoti pārliecināti par to, ka pie viņiem viss ir perfekti, kādēļ vismaz neiedot telefonu? Šis process taču aizņem 5 minūtes.
Starp citu, runājām arī ar vēl kaut kādu, svarīgāku vīrieti, atkal jau nespēšu nosaukt precīzi kas viņš bija un viņa pienākumus, bet viņa attieksme bija agresīva - histērija, kliegšana un teikums "nu ja gribat, rakstiet iesniegumu". Acīmredzot, ļoti labi zina, ka viņiem kameru nav, taču Origo kamerā vienalga neko nevarēs redzēt, tā ir pārāk tālu no āra terases.
No iepriekšminētās sievietes dzirdēju arī frāzi "vajag mācēt uzvesties un pieskatīt savas mantas". Tā lūk, mūsdienās attiecas pret klientiem. :) Vēlot gan vērst uzmanību - neapsūdzu viņus savā nelielajā aizmāršībā, ka laikus nepamanīju telefona pazušanu, taču tā kā tas notika viņu teritorijā, tad telefons tika nozagts - to izdarīja vai nu personāls vai citi apmeklētāji un tā vairs nav vienkārši telefona pazušana, tā ir zādzība. Gaidīju pretimnākošu attieksmi, ka kopā kaut ko izdomāsim, parunāsim ar viesmīļiem, varbūt viņi kaut ko bija pamanījuši, bet nē, to sagaidīt nevarēja.
Izdaru secinājumus - ir ko slēpt, jo savādāk paši būtu iesaistījušies meklēšanā. :)

K

Komentāri (60)

K kadetiite 16.06.2011

a Kāpēc gan, lai viņiem Tev dotu viesmīles telefonu? Tev patiktu, ja Tavu telefonu dotu sveshiem cilvēkiem, kurus Tu nepazīsti? Ko nozīmē, ka nekur citur nevarēja būt? varbūt uz ielas kāds izvilka no kabatas vai pa ceļam uz mašīnu vai transportu...

T ToKatrīne 16.06.2011

Droši vien geji izvilka to telefonu.

K Katrīne 16.06.2011

Es jau 100x pārcilāju prātā visu to dienu un 100% zinu, ka atstāju Gan Bei. Citur nebija kur. :) Braucu ar velo, nevis ar sabiedrisko vai mašīnu, soma ir tāda, no kuras gribot neko nevar izvilkt, kabata arī tāda pati, bet tur nemaz nelieku.
Kāpēc lai dotu? Tādēļ, ka šādi gadījumi nav ikdienišķi, un ja uzņēmums ir pretimnākošs tad viņi savu klientu dillēs nepasūtīs, mēģinās atrisināt problēmu kopā, bet šajā gadījumā izskatās, ka ir ko slēpt, ja reiz tāda panika un noliegšana sākusies.
Pat ja pieņemtu, ja man būtu bijusi tāda soma, no kuras kaut ko var izvilkt (un tā tāda nav, kā jau teicu), tad uz velo tas ir grūti izdarāms, kur nu vēl 23:00 kad uz ielām ir ļoti, ļoti maz cilvēku.

T ToKatrīne 16.06.2011

Bēdīgi, ka tādi cilvēki strādā apkalpojošā sfērā, kaut gan tur viss balstās tikai un vienīgi uz klientu apskaitīšanu, un ātrāku kabatu iztukšošanu. Droši vien telefons arī nebija no lētajiem.

K Katrīne 16.06.2011

Protams, ka nebija. :) Būtu vecs un mazvērtīgs, noteikti dabūtu atpakaļ jau pēc 10 minūtēm.

T ToKatrīne 16.06.2011

Ja pieslēgums, vajadzēja nobloķēt, kā arī atslēgt visus pakalpojumus, kuri ar šo numuru ispējami-rēķinu apmaksas, u.t.t, jo tā var zaudēt daudz naudas no tava bankas konta.

K Kristi 16.06.2011

Razblokirovatj stoit 10 ls! Ne nado voron s4itatj! Tebe nikto ni4ego ne dolzen!

T ToKristi 16.06.2011

Kad pati pazaudēsi kaut ko, tad arī varēsi skaitīt vārnas, vai pat žirafes, runa bija par cilvēcisku attieksmi.Tev laikam to nekad nesaprast.

K Kristi 16.06.2011

Ne nado iskatj vinovatih! Vinovata v etoj situacii, toljko ti!

A ahah 16.06.2011

kkas tik histēriski smieklīgs sen nav lasīts - pazaudē telefonu un par to sūdzās internetā, un uzmācās vēl citiem cilvēkiem. kur virzās šī pasaule.. rofl

K Katrīne 16.06.2011

Kur vispār ir robeža starp pazaudētu telefonu un nozagtu? Es uzskatu, ka principā man nozaga telefonu - aizgājām no Gan Bei pēdējie, bet pēc stundas zvanot telefons jau bija izslēgts. :)
PAZAUDĒT telefonu nozīmē ielas vidū, nevis ēdināšanas iestādē.

Un atkal te dažiem problēmas ar saprašanu - neprasu pirkt man jaunu telefonu, taču jā, es uzskatu, ka ja viņu teritorijā astoņas minūtes pirms slēgšanas ārā pazūd telefons - nav kaut kas tīrs un tas nav normāli, jo kāds ir izskaidrojums - mistiski izzudis?
Katrā ziņā, palasot smieklīgi drīzāk ir man - kā jūs tā dzīvojat? :D Es pieradu pie savādākas attieksmes, un man šķiet, ka arī pret klientiem ir jāizturas savādāk, ja tie ir svarīgi, ja nē, nu tad neko. No kādas vides paši nākuši, tāda arī attieksme pret pasauli. :)

T ToKatrīne 16.06.2011

Šeit laikam komentē miljonāru atvases, kam nauda aug kokos, un vienkāršu ierindas cilvēku pārdzīvojumi par zaudēto telefonu, tātad jauniem izdevumiem tiem liekas sīkums.

L Liene 16.06.2011

Stradāju veikalā. Ja jūs zinātu cik daudz tādu cilvēku, kā Katrīne. Nāk uz veikalu un saka ka kaut kur pazaudēja piemēram bērnu jaciņu, atbildu ka pie mums tas nav, bet cilvēkiem taču liekas ka man baigi vajag to jaciņu un atkal prasa "Tiešām nav?" un var redzēt ka vēro manu reakciju... apnika! un tā vienmēr, skatas uz mums kā uz zagļiem un prasa vēl labu attieksmi...

K Katrīne 16.06.2011

Liene, piedot, bet jāpāriet uz rupjībām - acīmredzot tev ir nopietnas uztveres problēmas. Izlasi vēlreiz un pacenties saprast pa burtiem - BIJU TUR PIRMS SLĒGŠANAS.
BIJU TIKAI GAN BEI. CITUR NEKUR.
ZVANĪJU PĒC 40-60 min. BIJA IZSLĒGTS.

Kā tagad - sanāca saprast? :) Ja nē, man žēl, visiem jau nevar izdalīt ne empātiju, ne intelektu, ne elementāru pieklājību.

Un ja jau tu strādā veikalā, tad arī cilvēki, kuri nāk un kaut ko pazaudē ir daļa tava darba, katrā ziņā, ceru, ka tev nekad nekas nepazudīs un nenāksies pie tādas kā tu iet un prasīt, jo tu acīmredzot, vispār neesi ieinteresēta pat pārbaudīt.
Domāju, tu esi no tiem cilvēkiem kuri atrodot telefonu sev to ieslidinātu kabatā, jo kādēļ gan nē? Kurš pazaudēja - tas arī vainīgs. :)

Cheers.

K Katrīne 16.06.2011

*piedod

K Katrīne 16.06.2011

Starp citu, apsargi veikalos uz visiem skatās kā uz zagļiem, jo viņiem tāds darba pienākums, un tas, ka tu neesi zaglis, nenozīmē, ka tevi nevar piemēram, pārbaudīt. Arī cilvēks, kurš nāk un jautā tev to jaku nav pētījis tavu biogrāfiju un brīvā laika aizraušanās, lai zinātu, cik godīga esi vai neesi. Ja reiz visi būtu tik godīgi un nevajadzētu pārliecināties, tad droši vien man nebūtu pazudis telefons, jo atradējs piezvanītu un teiktu "hei, pie manis ir jūsu telefons, kad varam satikties lai es jums to atdotu?".
Tu iesaki tiem cilvēkiem nenākt un neinteresēties par savām mantām? Spriestspēja fantastiska. :)
Godīgi sakot, šo divu dienu laikā ar tādu cilvēku stulbumu ir nācies saskarties, kā nekad. Laikam esmu jocīga, bet arī ir strādāts ar klientiem, un nevaru iztēloties, kā gan es varētu kādam atbildēt "vajag savas mantas pieskatīt", tieši pretēji - darītu visu iespējamo lai cilvēkam vismaz neliktos, ka viņš iestādē, kurā es strādāju nejutīsies nedroši arī tad, ja kāds ieskries un draudēs viņam ar ieroci, jo arī tad varēs pateikt "ai, atradies neīstajā laikā un neīstajā vietā".

Visādi citādi iesaku dažiem komentētājiem šeit pārvērtēt savu vērtību sistēmu, pajautāt vecākiem kādēļ jūs tik slikti audzināja un padomāt par to, kas ir empātija un būt atvērtākiem - palīdzēt, nevis nosodīt. ;) Runa taču nav par telefonu vairs, runa ir par to, ka Latvijā, ja kāds sabiedriskajā paģībst, tad iespējamība, ka kāps pāri guļošam cilvēkam ir lielāka, kā iespējamība, ka palīdzēs.

T ToKatrīne 16.06.2011

Tāda lieta kā palīdzēšana zuda 20 gadus atpakaļ, tagad pat, ja ceļā salūzt auto ir jābaidās, ka neatbrauc bariņš labi barotu tautiešu, un neatņem pēdējo.Agrāk katrs garāmbraucējs, redzot salūzušu transportlīdzekli, apstājās, lai painteresētos, vai nevar ko palīdzēt. Ja kāds arī paģībst, visticamāk līdzcilvēki nolieksies pie viņa, lai pārbaudītu kabatu saturu.Tāds nu kapitālisms ir, kad vecāki pārdod savus bērnus, brālis māsu ieliek trakomājā, lai varētu pārdot viņas dzīvokli, un tādu piemēru ir tūkstošiem.

G Galiigsstulbums 17.06.2011

Ak dievs! neesi aizdomājusies par to, ka pati vainīga? Un nevienam nav tev jādod nekādi nr, labākajā gadījumā pašai administrācijai jāzvana, nevis jādaiļā visus nr.

K Kristi 17.06.2011

Ti na ulice sidela! Mog vzjatj, kto ugodno! Tem bolee na vokzale! Da, daze esli i oficiantka! Ne izvestno, kak postupila bi ti! Koro4e ne ichi vinovatih! I po bolj6e s razinutim rtom po vokzalu hodi!

K Katrīne 17.06.2011

Kristi, iesaku aiziet uz baznīcu vai vēl kur - izpirkt grēkus. :) Pirms saki "nav zināms, kā rīkotos tu", paskaties spogulī un padomā, kam tu to saki. Es NEKAD neko svešu neesmu ņēmusi un neņemšu. Neesmu no cilvēkiem ar dubultmorāli, neesmu zagle (un ņemt svešu ir zagšana), ja pati tāda esi - ļoti žēl, ka tev ir tāda ģimene, kurā pamatvērtības netiek ieaudzinātas.
Un uz ielas es nesēdēju - āra terase ir norobežota. ;) Gan Bei jau slēdzās ciet, tur vairs neviens nedrīkstēja ienākt, varēja tikai iziet.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes