www.sudzibas.lv Euroskor Attieksme pret klientu

Euroskor Domina - Attieksme pret klientu

šodien ar tēvu pensionāru bijām pirkt apavus Dominā, piemeŗotus ar Gorotex atradām Euroskor, cena - virs 80.-LVL. Protams, tēvam kā jau pensionāra gadagājuma cilvēkam savas īpatnības, gribas runāties ar pārdevējām, gribējās jaunu pāri, bet jauns diemžēl nebija, jo lūk uz konkrēto izmēru bija pēdējais, mans tēvs draudzīgi izteica tikai komentāru, ka žēl, ka viņam tā vienmēr, jo viņam jau principā ne visai patīk vilkt tos, ko citi vairākas reizes mērījuši, bet šos tomeŗ mērīšot. Tēvs paņēma apavus un gāja mērīt, pametu skatu atpakaļ uz pārdēvējām- sejas izteiksmes šausmīgas un pārdevēja Svetlana ar šausmīgu sejas izteiksmi otrai izrunāja vārdu klusām p..zdc.., jāsaka, ka otra - vārdu diemžēl nevarēju uzzināt, turējās godam un jāatzīst pacietīgi un labi apkalpoja mūs, kā rezultātā kārotos apavus nopirkām, bet:

Saprotu, ka mēs skaitījāmies grūtie klienti, bet nu:
a) grūtie klienti ir visur un pārdevējām būtu jāmāk valdīt savas emocijas;
b) apavus pērkam par 80 LVL, nevis par 10 LVL tirgū, attiecīgi gribētos arī atbilstošu attieksmi
c) pat ja tas "pzdc" nebija mūsu virzienā, bet pa citu tēmu, tomēr neklājas savu personisko neapmierinātību, kas atspoguļojas sejā un kustībās demonstrēt klientu klātbūtnē;
d) ierosinu uzņēmuma vadībai aizsūtīt Svetlanu no Dominas uz klientu apkalpošanas prasmju pamatkursu.

I

Komentāri (23)

D dffg 20.10.2010

kas par debiilu rakstu !!!
shito jau lasiju entos gadus atpakalj !

D dffg 20.10.2010

nee nu vispaar jau loogiski...
neviens jau lietotu prezervatiivu nelietos :D !!!

N nunu 21.10.2010

Lai Dievs pasargā no pensionāriem!!! Viņi visur ir saviesušies tik nenormāli daudz! Ar savu mūžigo neapmierinātību, pamācībām...Jūtu līdzi pārdevējām

L lala 21.10.2010

Kā man patīk šie tīrie cilvēki, redz negrib mērīt apavus, kurus jau kāds mērijis, a ko lai dara nākamais klients, kurš mērīs pēc šī tīrā cilvēka????? Tas pats sporta klubos, pirms kāpj uz trenažiera nolej viņu slapju ar tīrāmo līdzekli, berž un skrāpē, ka tik kādu bacili nedabūt, bet tad kad pats pabeidz trenniņu, tad nokāpj un aiziet, tad redz neko nevajag tīrīt, lai nākamais tīra. Tiešām ārkārtīgi tīrīgi cilvēki un cik esmu novērojusi tie, kuri sevi parāda, kā super tīrīgus savās mājās dzīvo tādā šmucē, ka maz neliekas, pazīstu tādus, kur svešā mājā neēd pusdienas, jo redz nevar zināt vai mājas saimniece rokas mazgājusi pirms ēst taisīšanas, bet paši vienreiz nedēļā dušā iet, spriežot pēc mūžīgi saķepušajiem matiem.

N nata 21.10.2010

nu vispar jau domaju, ka taisniba pircejam, jo man ari nepatik, ja japerk pedejais paris, kur viena kurpe ir no stenda, ko visi ntas reizes merijusi un domaju, ka varu paust savu neapmierinatibu. tadas jau tas pardevejas ir dazos veikalos, purpina, neko nezin

T tonata 21.10.2010

Kas tev pret pardevējiem??? gudrā, pircējam ir tiesības izvēlēties viņs tika informēts ka tas ir pēdejais pāris un tomer nopirka, par ko ir stasts???Nepatīk ka vilkuši citi, nu smieklīgi, visur diemžēl tā ir un būs nevien neperk kaķi maisā, un tauta degradējas, ārprats...

N nata 21.10.2010

Es jau no ta teksta saprotu, ka tas cilveks tikai sarunas uzturesanai izteica savu sapi, ka vinam vienmer ta, ka ja patik, tad pedejais paris un, ka tas ne visai patik, ka javalka bus, ko citi merijusi un staipijusi, to tacu drikst darīt? Ne?bet ne jau tapec pardevejam ar saviebtam sejam ir japauz sava attieksme. Tu laikam nesaproti, ko nozime - laba attieksme pret katru klientu

T tonata 21.10.2010

Zini diemžēl saprotu un pat ļoti labi, jo pati šajā sferā strādāju un redzu to visu, un nevienmēr ir taisnība pircējam lai gan viņam tīk ta domāt lai jau domā vis jau galvā ja jau viņs kļūst dēļ tā laimīgaks nu lūdzu, nekad netiek runats par to cik klients var būt nekompetents, nekaunīgs, rupjš vai uzbāzīgs, piedod man personīgi ir bijuši tik daudz gadījumu kad ar smaidu atrisinu situāciju un pēc tam nopūšos paldies Dievam viņs ir prom, vīrieši jāsaka ir vis bezkaunīgakie ar savu uzbāzību un muļķību, neizplūdīšu, bet neviens nekad nav runājis kas jāievero arī pašam klientam, kapec jāaiziet tik talu ka jaapmainas bezmaz ar pantiem ko, abam pusem jābūt ir pieklējīgām, jā autoram piekrītu tikai pie viena par to rupjo vardu.

T taurenis 21.10.2010

piekrītu

N nata 21.10.2010

vai ta saku, ka pircejam vienmer taisniba? pilnigi saprotu un tas ir normali, ka var justies atvieglots, ka kads gruts klients ir prom, tacu ne, gruti jau no teksta saprast- vai bija abpusejs kaškis, domaju, ka ne- tikai attieksmes jautajums. tikai un vienigi par attieksmi, jo pret katru klientu jaizturas ar cienu

T taurenis 21.10.2010

(jo pret katru klientu jaizturas ar cienu)
Un otrādi:)

N nata 21.10.2010

piekritu, Taureni, ka ari otradi.

T taurenis 21.10.2010

:D:D:D

E Eseseseseeseseses 21.10.2010

Es nesaprotu - ja tik vien komuncejat ar tam pardevejam, kaa pajautaajaat paaris jautajumus un izteicaat paaris lugumus, tad kaadaa sakaraa juus esiet 'gruti klienti"? Vai nu juus kaut ko liidz galam neesiet uzrakstijusi vai arii paardeveejas ir pilniigas zosis, kuras no darba ir jaaizmet...

T taurenis 21.10.2010

Domāju ka pirmais variants grūti klienti-ar sarkasmu apveltīti un ļauniem komentāriem kuri reizi gadā izvelkas no mājas un ar sliktu garstāvokli iet pirkt sev kurpes par kuram negrib maksāt, un meklē iemeslus lai savu neapmierinatību caur sliktiem bezjedzīgiem jokiem uzgrūstu pardevējām, un pardevējs bija slikts jo nelaizija pakaļu, ., ka ari slikts bija tapēc ka šis saucamais klients līdz galam pardevejai nesabojāja dienu.Nu neperc sitreižu merītas kurpes sēdi majas un nelien laukā un visiem būs labi.

K Kristīne 23.10.2010

Strādāju tirdzniecībā un varu pateikt, ka vīrieši ir vislabākie klienti :D Vienkārši ir vajadzīgā īstā pieeja...Klientam vienmēr ienākot veikalā, sagaidu to ar smaidu un acu kontaktu...ļoti ļoti reti gadījušies tādi klienti, kuriem vienkārši gribas parādīt izeju...tēma par pārdevēju attieksmi pret klientiem, laikam būs mūžīga, un es domāju, ka klients sūdzas ne jau tapēc, ka viņam nav ko darīt...parasti tas ir pamatoti..jo labi apkalpotam klientam nebūs par ko izrādīt nepmierinātību...

K Kate 25.10.2010

šitos nekaunīgos pārdevējus, kuri atļaujas vēl kaut ko purkstēt vispār vajadzētu uz ielas izsviest kā likums! Pateicīgi būtu bijuši, ka viņiem vispār ir darbs!! nožēlojamie salašņas!!

S Sarma 27.10.2010

Man kaut kā nepavisam neticās, ka tāds gadījums varēja būt. Pati esmu bijusi šajā veikalā un tieši pārdevēja Svetlana bija ļoti laipna un izpalīdzīga, visu izrādīja, izstāstīja, ieteica uzlaikot, lai es tos apavus justu uz savas kājas vai man der tieši šis modelis. un teikšu tā, ka mērīt nesa tikai jaunus pārus, jo acīmredzot tā tiek darīts, kamēr ir pieejami jauni pāri, tad jaunos arī nes, bet ko darīt tādā gadījumā, ja ir palicis pēdējais pāris, tas jau ir pircēja ziņā mērīt vai nē. Apavus uzreiz neiegādājos, jo nebija līdzi tik daudz līdzekļu. Toties dažas dienas vēlāk gan biju tiem pakaļ un ticiet vai nē, mani apkalpoja tā pati meitene vārdā Svetlana. Uz šo veikalu nākšu vēl, jo man viss patika! Arī Svetlana (nevarēju saprast tikai vienu- kāpēc tik latviskai meitenei, jo runā latviski bezjebkāda akcenta, ir dots krievu tautas vārds - bet tas arī nav nemaz tik svarīgi, galvenais, lai ir jauks un patīkams cilvēks un profesionāls pārdevējs).

O o 27.10.2010

nu tiešām grūti noticēt, Sarma, grūti... nesa dažādus modeļus, "mērīt nesa tikai jaunus pārus, jo acīmredzot tā tiek darīts, kamēr ir pieejami jauni pāri, tad jaunos arī nes" - kurš tad pēc tam dabūt mērīt un pirkt tos tevis mērītos'? Protams, ja ar Svetlanu jau sen esat draudzenes, tad ne to vien var sagaidīt

D Dīdī 27.10.2010

Sarma tad kad bērnam liek vārdu viņš vēl nerunā:D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes