www.sudzibas.lv Euroled.lv Slikts serviss un nelaipna apkalpošana

Euroled.lv - Slikts serviss un nelaipna apkalpošana

Piektdiena biju veikalā lai iegādātos led profilus reģipša griestiem, vairāk kārt paprasiju pārdevējam vai tie derēs uz ko atbilde bija jā tie domāti tieši reģipša griestiem, bet izrādījās kad viņi man iesmērēja profilus kas domāti mēbeļu iegriešanu, šodien aizbraucu uz veikalu lai samainītu pret īstajiem kas domāti regipsim izrādās uz vietas nav un mainīt neko netaisās, tik nelaipna attieksme pret klientu es vēl nebiju redzējis, vēlējos atgriezt atpakaļ profilus kas pat nebija iepakoti uz ko man nelaipnas pārdevējs atbildēja pats vainīgs kad neskaties ko pērku, tā itkā es būtu Celtnieks un man jāzin ko pērku. Saja veikalā es nekad vairs neatgriezīsos un neko nepirksu, bet vadībai būtu jāpadomā un jāapmāca kā pārdevējiem runāt ar klientu ja vien vadība pati nav tāda ka pārdevēji.

5 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (1)

E Euroled 3 st atpakaļ

Atbilde uz iesniegto sūdzību

Cienījamais klients,

Paldies par Jūsu sniegto informāciju un viedokli. Vēlamies paskaidrot situāciju no mūsu puses.

No rīta mūsu veikalā ieradās klients ar vēlmi atgriezt profilu, kuru, kā viņš apgalvoja, bijām izsnieguši nepareizu. Atgriežamo preci klients diemžēl līdzi nebija paņēmis. Sarunas laikā mēs mēģinājām konstruktīvi noskaidrot, kurš tieši profils bija nepieciešams un kāds tika iegādāts.

Mūsu pārdevēji paskaidroja, ka reģipša profili ir dažādi – ir frēzējamie, apmetuma un citi. Klientam tika jautāts, vai viņam tika rādīts stends ar profilu paraugiem, uz ko tika atbildēts apstiprinoši. Mēs arī norādījām, ka, nezinot konkrētās vajadzības objektā, mūsu personālam nav iespējams paredzēt, kurš profils būs atbilstošs tieši konkrētajam darbam.

Diemžēl saruna izvērtās emocionālā tonī, un klients, nepiedāvājot precīzu informāciju vai paraugu, sarunu pārtrauca. Mēs no savas puses apliecinām, ka sarunā netika pielietots necienīgs tonis vai nevērīga attieksme.

Mūsu pieredze rāda, ka, lai izvairītos no šādiem pārpratumiem, klienti bieži izmanto vienkāršu risinājumu – nofotografē objektā nepieciešamo materiālu un nosūta attēlu meistaram vai pārdevējam. Tas būtiski palīdz precīzi noteikt, kurš produkts ir piemērots konkrētajam gadījumam.

Mēs atvainojamies, ja radās pārpratums un negatīvas emocijas. Vienlaikus vēlamies uzsvērt, ka vienmēr esam gatavi palīdzēt un sniegt detalizētu konsultāciju, ja tiek precīzi norādīts nepieciešamais materiāls vai uzrādīts paraugs.

Ar cieņu,
[EUROLED.LV]

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes