www.sudzibas.lv Eiropetravel Atstāja cilvēkus uz prāmja

Eiropa Travel Tūrisma Aģentūra - Atstāja cilvēkus uz prāmja

Pec Jaungada sagaidisanas, atstaja mus uz pramja (4 cilveku t.sk.2 bernus) uz pramja, kurs devas atpakal uz Helsinkiem. Gides atbilde- ko tad par letu naudu (100,00 Ls par 2,5 dienam) var gribet? Direktore uzskata, ka vainigi esam pasi. Nevajadzeja aizguleties! Es tikai nesaprotu, kapec es maksaju par gida pakalpojumu? Gide Gita jauki izklaidejas Vecgada balle, kartigi paeda par manu naudu, vel algu sanema par izcilu darbu.

G

Komentāri (28)

Z zoss 09.02.2007

Paga, paga. Vai es Juus pareizi sapratu... Juuus aizguleejaaties??? Un kas tad Juus gribeejaat, lai praamis Juus 4 cilv., tai skaitaa 2 beernus gaida? Absurds!

L linards 09.02.2007

Tad jau var braukt paši. Kāpēc jāmaksā tūrfirmai un gidam?Man arī gadījās aizgulēties, bet gids pamodināja.

H he 09.02.2007

Gids un grupas vadītājs nav modinātājs, ja Jūs zināt, ka esat tendēti aigulēties (t.sk. 2 bērni), varējāt pabrīdinat par to grupas vadītāju, tad viņa noteikti Jūs modinatu. No otras puses, patiesi nesaprotu kā var iekāpt usā, redzet, ka trūkst 4 cilvēku un neko nepasākt, prāmis tak uzreiz prom nepeld.

D Dace 10.02.2007

Laikam tapec cilveki izvelas turisma firmas,jo aizguleties var katrs, bet svesa valsti atstat cilvekus- nu nezinu??? vai es uz savas adas gribetu to izbaudit!

M maija 10.02.2007

Ta bija Jaungada balle.No rita autobsa bija jabut 7:30.No Rigas grupai brauca lidzi 3 gidi????Informacijas nekadas.Tikai redzejam ,ka gidi ed svetku vakarinas.To pasu vareja izdarit autobusu soferi_pateikt cikos ir jabut autobusa.Sanaktu letak,un katrs vainotu tikai sevi.

E Elīna 10.02.2007

Lasot šo informāciju gribu sniegt skaidrojumu.Pirmkārt nevar vainot ekskursiju vadītāju, jo viņa zvanīja tūristiem pa mobilo telefonu, bet tas neatbildēja. Otrkārt ekskursiju vadītājs nav nekāds gailis vai vista kuram būtu jāskraida pa kaītēm un jāmodina cilvēkus, jo kā redzejat tūristu bija ļoti daudz un ar to jārēķinās, ka Vecgada vakarā un Jaungada rītā visādi brīnumi notiek.Treškārt arī tas fakts jāsaprot, ka nēesam vairs sociālismā bet kapitālismā, kur katrs pelna ko var un tas ir normāli pārejas periodā kāds notiek mūsu valstī un tāpēc jārēķinās ar visādiem starpgadījumiem, jo tūrisma firmas tagad var dibināt visi kas vien vēlas un pēc tam gidiem, kuri ilgus gadus ir strādājuši tūrisma jomā jāizstrēbj tas kas nu ir sanācis, jo arī tūristi ir palikuši prasīgāki, kaprīzāki un neiecietīgāki.Arī ceļojuma cena bija kā sacīt ķīniešu preces cenā tāpēc pakalpojuma ņēmējam ar to jārēķinās, gribi lēti braukt, tad par miega ilgumu jārūpējās pašam, jo mūsdienu sabiedrībā diemžēl par visu ir jāmaksā uz to paši mēs esam gājuši un to arī tagad saņemam.iesaku ar visu samierināties, jo arī tūrisma firmās cilvēki tikai mācās tā īsti veidot tūrisma pakalpojumu, jo paaudžu nomaiņa diemžēl nav bijusi produktīva un tā rezultātā gadās kā gadās bet citreiz būs labāk. Gunas kundze ir augsta ranga profesionālis, bet mūsdienās nav viegli izpildīt visus firmas solījumus un gadi arī protams dara savas korekcijas, bet diemžēl nav jau daudz jauno kas brauc un tāpēc tūristiem jāiztiek ar to kas ir, kad būs cilvēki kas to darbu darīs labāk tad drošvien cenas jau būs kāpuša vēl augstāk. Tā lūk!!! Jaunākās paaudzes tūrisma speciāliste

G Gunta 12.02.2007

Salti meli! Gide mums nezvanīja!Viņa nezināja telefona numuru.Pati bija par slinku, lai no ostas informācijas piezvanītu uz prāmi un nosauktu kajītes numuru.Tik vie vajadzēja izdarīt!Mūsu draugi to gribēja izdarīt, bet Gita viņus neizlaida no autobusa.

D daiga 12.02.2007

Palasot sūdzības par ceļojumiem, secinu, ka cilvēki ir neapmierināti ar gidiem. Paskaidrojumi par paaudžu maiņām utt. cietušajiem ir brīnišķīgs mierinājums! Cepuri nost jaunākās paaudzes tūrisma speciālistei!

J janina 13.02.2007

Nu redziet kā ekskursiju vadītāji kolēģi teica - ārzemēs vispār ļoti stingri, ja esi nokavējis tad tā tava problēma. Tas nu tā Pie mums protams līdz tādam līmenim tālu, jo tomēr ekskursiju vadītājs kaut ko mēģina darīt Tā nu tas gluži nav. Bet lieta jau cita, ka valstiski nav nokārtots gidu kvalitātes vērtēšanas mehānisms un vienkāršotā valodā sakot - daudzās firmās gidi ir kā meitenes pēc izsaukuma, jo arī algu saņem konvertā.Tad kad par to Ekonomikas ministrijā cīnījās tad no Tūrisma likuma valsts ierēdņi izslēdza 15 punktu un līdz ar to par nevienu nav kam sūdzēties, jo nav pierādījumu, ka viņš ir vadījis grupu Līguma ar gidu nav, oficiuāli algu arī nesaņem. Par ko ir runa. Arī antireklāma vienreiz lasīju par kolēģi, kuru pazīstu Nu tiem nepatika, dzērājs, bet domājiet ka viņš bez darba sēž strādā tāpat, tikai citās firmās, jo kā jau teicu firmas gidus netur un nealgo. Arī ar šo darbu pensiju nenopelnīsi.Tas jautājums valstiski jārisina un kamēr nebūs gidu darbības kvalitātes novērtēšanas mehānisms nekas nebūs!!! Padomju laikos bija katrā birojā metodiķis kurš atbildēja par ekskursiju biroja gidiem un ja sūdzības bija to arī izskatīja un pieņēma mērus, tagad brīvā sabiedrībā tāda vairs nav un līdz ar to nav kam sūdzēties, jo dokumentāli jau gidam nekādas atbildības un firmas jau arī kaķi maisā ņem, jo nav jau to cilvēku. Tiek sagatavoti gidi, bet kurš par viņiem var atbildēt ka viņi labi strādās neviens jo nekur jau tie nav piesaistīti tikai pēc izsaukuma. Un šī problēma vēl ilgi pastāvēs. Šoreiz Jūs bijāt neapmierināti, nākošreiz būs citi bet tāpēc jau Jūs nebrauksiet un sēdēsiet mājās. Meklēsiet varbūt citu firmu, bet kur garantija ka iekāpjot autobusā nebūs tas pats gids? Tāda nav , jo tādi piemēri ir bijuši un ne mazums. Tā vienkārši ir dzīves realitāte un ar to jāsamierinās. Ja pats brauc tad zini ko dari, ja citi ved tad jāapmierinās kā ir, jeb jāmeklē ko sirds vēlās.Otrkārt gids jau to darbu neorganizē viņs tikai dienu iepriekš saņem dokumentus un tad tikai redz kas tur ir un ne vienmēr gids ar to ir apmierināts Pats varbut butu darijis savādāk, bet ja firmā tā plānojusmi tad tā jāpilda un tad nu sanāk kā sanāk!!!bet nekas ceļosim un gan jau būs labi!!!!

G Gunta 13.02.2007

Līgumi ar gidiem nav??? Bet man kā patērētājam gar to nav nekādas daļas!Šis tūrisma speciālistes paskaidrojošais vārstījums man atgādina murgu, ļoti līdzīgu marksistiski ļeņiniskajai filosofijai. "Jo dokumentāli jau gidam nekādas atbildības!!! Kāpēc tad viņš ir vajadzīgs???

K k 13.02.2007

Vozmite menja gidom.horoso,otvetstvennosti nekakoj i babki platjat.hocu!!

A aborigen 13.02.2007

Ostavili turistov na parome?Absoljutno ne udivljajusj.Professionali zakonchilisj vmeste s sovetskoj vlastju - sejchas ljubaja bivshaja dojarka mozhet organizovatj turfirmu s gromkim nazvanijem SUPER PUPER EURO TRAVEL LIMITED un Co.Urovenj estestvenno kolhoznij.Govorju ne goloslovno - v turizme okolo 10 let - na takih specov nasmotrelsja - mama ne gorjuj.Osobenno vpechatljajut molodije latishskije gidi pri rabote s inostrancami - vesj tur - sploshnoj plashj ob okkupacii,boljshe skazatj ne o chem.Zato uzh ambicij...

G Gunta 14.02.2007

Kā sazināties ar šo firmu? Gribu par gidu! Patreiz strādāju par sētnieku. Tās man būtu labas izredzes. Strādājot par sētnieku, es atbildu par slotām, bet tur nebūs nekādas atbildības. Griibu!!!

L L 15.02.2007

Kas ta par jaunakas paaudzes turisma specialisti. Izskatas pec kaut kadas krapnieces no kadas sektas. Ko vina tur murgo. Idiotisms

J janina 15.02.2007

Nevajag jau vienmer meklet šo firmu. Kamer no Turisma likuma valdiba izsvitrojusi 15 punktu par gidu darbibu un tā kvalitātes mērīšanas mehānismu nav ne miņas, vispār jau katrs var strādāt par gidu vienīgā lieta vai firma tevi ņems, jo tagad bez pazīšanās nekā.

J janina 15.02.2007

Tā saucamā tūrisma speciāliste pareizi raksta, jo diemžēl tā tas ir. kamēr biju ikdienas tūrists mani interesēja pakalpojuma kvalitāte u.c., bet kad saku saskarties ar gidu darbības otru pusi tad nevaru tai nepiekrist!

T t 19.02.2007

Kas šeit tiek apspriests? Sniegtā pakalpojuma kvalitāte vai nabaga gidu problēmas? Darbinieku kvalifikācija un atbildība par uzticēto ir firmas iekšēja darīšana. Klientu tas neinteresē. Ja nevar nodrošināt atbilstošu štatu, nevajag organizēt firmu.

K Klient 24.02.2007

VISI maksāja par gida pakalpojumiem. Vai tas nozime, ka gidam vajadzeja skriet pa 9klajus lielo kugi un modinat VISUS 200 turistus, kas tur brauca no Latvijas? Miilie! Nu nav tas beernudaarzs! Un gids nav aukliite! Ar kaut ko tac ir jamak tikt gala pasiem!Saubos, vai pramis, kas parvadaa 1800 pasazieru un maksaa ostas nodoklus, aizturees savu reisu uz Helsinkiem deel 4miegamiceem! Pramim tak ari ir kustibas saraksts un citi pasazieri!Ak, jus pameta arzemees? Autobusam, pilnam ar turistiem, vajadzeja gaidit Tallinas ostaa 7-8stundas, kameer jus beigsiet savu bezmaksas kruizu Tallina- Helsinki- Tallina?

J j 27.02.2007

Vai ir tik grūti piezvanīt uz prāmi?Tas jau vēl stāvēja,kad autobuss aizbrauca, bet gida prātiņš tam laikam ir par īsu.Tik vien vajadzēja izdarīt.

K k 27.02.2007

Komentārs "visi maksāja" ir spļāviens ģīmī pakalpojuma izmantotājam un maksātājam. "Ak jūs pameta ārzemēs?" HA-HA-HA!!! Domāju, ka šo paskaidrojumu sniedz EUROPETRAVEL direktore.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes