Creditreform - Ieteikums

Es ieteiktu mums visiem kuri ir ņēmuši naudu, un nav varējuši laikus atdot, un tagad esam tikuši šajā noziedzīgajā iestādē, un kuri pat nemāk runāt pa telefonu, bļauj un kliedz uz mums nezinot patieso stāvokli valstī, vienreiz iet un meklēt cilvēktiesības pret šo iestādi kura visādu likumus pati ir izdomājusi un šantažē cilvēkus. Tur strādā pēdējie liekēži un maitas, kuri neko no dzīves nav sapratuši, tikai saldi gulēt, ēst un lamāt cilvēkus, un daudzi cilvēki pat ir darījuši galu dēļ šiem izdzimteņiem. Mīļie tautieši, nepadosimies viņiem, bet turēsimies un runāsim ja ir iespējams, pat tiesā. Vai tiešām Latvijas valsts par kuru mēs stāvējām barikādēs nepieņems taisnīgus likumus? Jā, kas ir ņemts, tas ir jāatdod, bet ne tādi procenti ko viņi uzliek.Lai Dievs jūs visus stiprina kuri ir nokļuvuši šajā sātana bedrē!

O

Komentāri (68)

D Daiga 19.10.2011

vieniigais padoms, -ignoree vinjus, izsleedz tel. vai nomaini numuru.

S Sauliite 20.10.2011

Ir jācīnās nevis pret creditreform, bet gan pret tādiem liekēžiem kā sūdzības autors! Pirms sāc bļaut par savām tiesībām, vispirms pienākumus izpildi!

D Dagne 20.10.2011

Šķiet, ka komentētāja saulīīte, pati ir stulba liekēde, kas noteikti strādā kādā no šīm afēristu firmām. Pilnīgi piekrītu raksta autoram.Domāju, ka cilvēkiem kas ir nokļuvuši šāda veida iestādēs, vajadzētu sākt ar viņiem cīnīties, un neļaut šīm cūkām kāpt sev uz galvas.Un kas attiecas uz tādu cūku kā komentētāju saulīiti, tad laikam cilvēks nejēdz ko nozīmē palikt bez darba un maizes. Un tieši tāpēc novēlu šai komentētājai saulīītei kādreiz izbaudīt ko nozīmē dzīvot bez darba, naudas un ēšanas!!! Arī manai ģimenei ir grūtības un ir tie nelaimīge parādi, bet es neuzskatu, ka man būtu jāmaksā tie nenormālie procenti ko viņi uzaudzē, tieši tāpat kā uzskatu ka lai vai kā, bet viņiem nav tiesību nedz bļaut uz cilvēku, nedz taisīt sūdus un cilvēkiem kas ir tikko dabūjiši darbu sūdīt savas parādzīmes uz grāmatvedību. Pēdējie cūkas un nelieši. Mīļā tauta cik ilgi vēl tiks klusēts, tak raksties uz laikraksties, tautas balsi, bez tabu un kur vien ir iespējams, kaut vai prezidentam.Jo vienreiz ir jātiek galā ar šīm piedzinēju firmelēm!!!

S Saulītei 20.10.2011

Nesaprotu, kāpēc pēdējā laikā publika tevi neieredz?

S Sauliite 20.10.2011

Redzi, visgudrā Dagne, pirms aizņemies naudu vajag aktīvāk pielietot tādu orgānu kā smadzenes! Ir jāizvērtē visi riski, arī risks darbu zaudēt. Tomēr zaudējot darbu ir veidi kā pie naudas tikt, piem., var pārdot visas ne pirmās nepieciešamības mantas (dators, tv, telefons, rotaslietas utt., galu galā pat dzīvokli var iemainīt pret mazāku)! Paēst var aiziet uz zupas virtuvēm, kā aŗī vairākas baznīcas ēdienu dod! Bet, protams, tādi gnīdas kā Tu labāk sēž pie datora un vaimanā cik viņiem ir grūti!

S sauliitei_2 20.10.2011

to Sauliite
Tak vienreiz aizveries, tu nolāpītā !
Creditreform vai citas tml. iestādes darbinieki ar šādiem "audzinošiem" tekstiem mēģina radīt iespaidu, cik labu un svētīgu darbu viņi dara.
Pošļi vi vse v žo, creditreformisti, pautskonsultisti u.tml. maitu kraukļi!

C como 20.10.2011

Ieteiktu regulāri atzvanīt šiem jobaniem reketierim, jo biežāk, jo labāk. Vismaz vienreiz diennaktī. Nu tā, lai vnk painformētu, ka naudas gan vēl nav, bet tiek intensīvi domāts, kur to iegūt.
Ieteicamākais laiks šiem zvaniem no 2.00 - 6.00.

E Esesesseseseseses 20.10.2011

Sauliite no Creditreform, nešaubies, paies neliels laiks un Tu arī būsi bezceļā - neesi neiejūtīga CŪKA! Bet kas attiecas uz Creditreform - sūtiet tak viņus tur, kur saulīte nekad neiespīd! Man ar ir piegriezies šis krāpnieku kantoris - zvanīja, draudēja, es pateicu: parāds nav CEDĒDS - ejiet NAKUJ ar plašiem soļiem un viss! ...un apklusa šamie! Palasiet tak likumdošanu! Šitās Saulītes, kuras pat īsti PC tastatūru neizprot sūtīt uz bērnudarzu!

C Cilvēksmīļais 20.10.2011

Sauliite, aizņemas- vismaz es- ne jau, lai jātri padzīvotu, bet, lai pabarotu ģimeni, nomaksātu maksājumus. Nav ko rakstīt te morāli un audzināt cilvēkus. Kā Tu iztiktu, j air ģimene un esi vienīgais pelnītais ar minimālo algu, pērējais aploksnē, par ko darba devējs dažreiz ''aizmirst". Zini, CILVĒKI dzīvo ne tikai Rīgā, bet arī ārpus tās un visus cilvēkus nevajag mērīt ar vienu mērauklu. Visi nav ļaunprātīgie nemaksātāji, bet nemaksā arī vienkārši tāpēc, ka nav ko. Jā, man ir divas rokas, divas kājas, galva uz pleciem, veicu dažādus darbus, palīdzu pie remontdarbiem, bet kā nav tās naudas, tā nav. Rēķinam, pierakstam uzdevumus...Visiem jau nepienes uz zelta paplātes. Arī kredīta piedzinējiem ir jāprot cilvēciski ar parādnieku runāt, nevienam nav tiesības otru pazemot. Cilvēki! Labāk būtu palīdzējuši, snieguši padomu, kā problēmu risināt.

M Maija 20.10.2011

Ziniet, palasīju komentārus un esmu šokā. Mīļie ļaudis, kālab jūs aizņematies naudu un pēc tam apvainojieties, ka to Jums prasa atpakaļ. Iedomājaties, ka Jūs esat savam kaimiņam (draugam, paziņam, anyway) aizdevis naudu, bet Jums to neatdod, vienkārši pasūtot nah. Vai tiešām Jūs būsit tik priecīgi, saprotoši un iejūtīgi. Vai Jums savu naudu nevajadzētu atpakaļ.
Ziniet, pēc treknajiem gadiem arī mūsu ģimenei ir grūti, taču svešu naudu neņemam, vienkārši dzīvojam pieticīgāk.

S Sauliite 20.10.2011

Cilvēk Mīļais! Pēc Tevis rakstītā sanāk, ka Tu aizņemies jau zinot, ka iespējams neatdosi laikā. Tātad Tu savas problēmas risini kļūstot par citu cilvēku (iestāžu) problēmu. Protams, dzīvē visādi var gadīties un dažādas krīzes nav izņēmums. Tomēr parādu piedzinēji naudu nevienam neaizdeva, cilvēki aizņēmās no dažādām kompānijām, tas, ka lieta ir nonākusi līdz piedzinējiem, lielākoties parāda tikai to, ka cilvēks nav laicīgi kontaktējies ar aizdevējiem, lai mēģinātu rast risinājumu esošajai situācijai. Tātad, ja cilvēks pats nevēlas normāli risināt savu problēmu, tad kāpēc lai piedzinēji tagad "ucinātos" ar viņu?

C Cilvēksmīļais 20.10.2011

Arī es dzīvoju pieticīgi. Protams, saprotu, ka aizdevums ir jāatdod, bet vai atbildība nav jāuzņemas bankām, cita veida kredītiestādēm, kas treknajos gados paši uzbāzās un meta pakaļ kredītus. Kāpēc valsts palīdz bankām, bet nepalīdz tās iedzīvotājiem? Zini, Maija, saprotu, ka biju muļķis, jo aizņēmos. Bet saproti, ka gribēju, lai mana ģimene dzīvo pārtikuSi. Vai Tu māki paredzēt nākotni, esi gaišreģe? Pirms krīzes mana alga bija ļoti laba, ka varēju atļauties arī paņemt kredītu un iegādāties uz parāda savu vienīgo dzīvokli. Priecājos, ka Tu, Maija, esi tik gudra un Tavā ģimenē ir viss kārtībā un visi ir tik saprotoši un pieticīgi. Nu esmu muļķis. Laikam jau kādam jābūt tādam, lai Jūs, GUDRIE, varētu te gudri spriedelēt un būt šokā, izteikt pārmetumus un nosodījumus. Ja kas, arī es esmu aizdevis naudu, palīdzēji nesavtīgi, bet, ja draugam bija problēma ar parāda atdošanu, esmu palīdzējis to risināt, iedziļinājies - kāpēc..., nevis uzreiz ar draudiem un pārmetumiem. Kā jau es teicu - visi nav vienādi, problēmas nav vienādas. VISI NAV ĻAUNPRĀTĪGIE NEMAKSĀTĀJI!!!

E Esesesseseseseses 20.10.2011

Sauliite, pirms raksti ko, padomā ar savu galvu( vai tas ir attiecināms uz visiem???) :Cilvēk Mīļais! Pēc Tevis rakstītā sanāk, ka Tu aizņemies jau zinot, ka iespējams neatdosi laikā. Tātad Tu savas problēmas risini kļūstot par citu cilvēku (iestāžu) problēmu.

Sauliite, ja šāds Tev domu gājiens - apsities pret sienu!

Un vēl Sauliite, esi padomājusi - ja visi pasūtīs Jūs, kas būs tālāk??!!!

L Likumsargs 20.10.2011

Parāds nav brālis un ja saistības esat uzņēmies, tad tās ir jāpilda. Ja kaut kas misējas, tad nevajag lamāt visus apkārt (kaut gan latviešiem tā ir pierasta lieta), bet darīt kaut ko lietas labā! Jebkurš kreditors centīsies meklēt kompromisus ar parādnieku!
Ja tiekat parādpiedzinēju nagos, nu tad nekas cits neatliek, kā ņemt rokās Civillikumu un sākt to studēt, lai nebūtu jāmaksā lieka nauda!
Neslēpšu, ka parādpiedzinēji Civillikumu interpretē katrs kā grib, bet te jau tiesa tiks skaidrībā kuram ir taisnība parādpiedzinējam, parādniekam vai likmdevējam.
Šai sūdzībai nevaru piekrist. Creditreform ir VIENĪGĀ parādpiedzinēju firma, kas pret parādniekiem izturās ļoti lojāli, salīdzinot ar citām firmām.

Mēs gatavojam likumu, kas regulēs parādpiedzinēju darbu, tāpēc izskatām visas atsauksmes par parādpiedzinējiem, jo no tā būs atkarīgs vai šī firma nākotnē varēs iegūt licenci savai darbībai. Pagaidām 90%, ka licences nedabūs Paus Konsult un Lindorff Oy Latvia, ja nemainīs savas darba metodes.

M Maija 20.10.2011

Izlasīju Cilvēks mīļais komentāru. Ļoti pareizi un gandrīz visam piekrītu, it īpaši par valsts palīdzību bankām. Tomēr naudas aizņemšanās ir tūkstošu gadu vecs bizness un ne jau par velti Jēzus izdzina -īdu augļotājus no Dievnama.
Par manu ģimeni - vienbrīd dzīvojām jau gandrīz tikpat labi, kā Rietumos, pēc tam beidzās nauda, beidzās darbs un sapratu, ka varu dzīvot tikai tā, kā pati varu atļauties. Arī man zvanīja dažādi banku menedžeri utt, tikai visiem atteicu, jo neredzēju naudas atdošanas iespējas. Viegli nav arī tagad, jāaudzina bērni utt, bet nu tās naudas cik ir, tik nu ir un uz sveša rēķina dzīvot pēc tam izrādās vēl dārgāk.

C Cilvēksmīļais 20.10.2011

Nē, sākumā atdevu visu regulāri, pat pirms noteiktā datuma, bet līdzko man nesamaksāja, tā viss aizgāja pa pieskari. Samazināja algu. Protams, es vainoju tikai pats sevi, tikai sevi par savu stulbumu, bet kur sākas un beidzas dažāda veida kredītiestāžu atbildība? Vai viņiem nav jāuzņemas atbildība par notiekošo? Ar to pretimnākšanu arī ir tā, kā ir...

S Sauliite 20.10.2011

Ai nu beidziet vaimanāt! Neviens ar varu nelika ņemt kredītu! Kā arī ar varu nelika piekrist viņu sastādītajiem līgumiem! Tagad gaudojat, ka viņi nav pretimnākoši, neiedziļinās jūsu problēmās... tomēr paši kaut reizi aizdomājāties, ka viņiem (aizdevējiem) vajag to naudu, lai varētu turpināt biznesu? Protams, ka nē, jo vieglāk taču ir žēloties tikai par savu problēmu! Lai nu kā - arī no lielām parādsaistībām ir izeja - var pieteikt bankrotu! Nu nepienesīs risinājumu neviens jums uz paplātes, paši "iepināties" un pašiem arī jātiek ārā no tā visa tagad!

C Cilvēksmīļais 20.10.2011

Neviens nevaimanā, bet dalās pārdomās par situāciju, kura nav viennozīmīga. Treknajos gados bankas kredītus pakaļ svieda, ntās reizes zvanīja un stāstīja, cik tas ir izdevīgs piedāvājums utt. Ja kas, tad pie līguma parakstīšanas reti kurš parastais mirstīgais nāk ar juristu un līgumu saskaņo. Cik man zināms, lai pieteiktu bankrotu, ir nepieciešams finasējums, jo viss taču maksā naudu, vai ne? Vai kredītiestādēm tas bizness ir tik kristāltīrs? Tā kā nevajag, Sauliit, te sprediķot, jo neesi baznīcā!Sen jau esmu sapratis, ka cilvēks var paļauties tikai pats uz sevi, tikai uz sevi, tāpēc arī mēģinu tikt galā arī ar šo problēmu.

E Elīna 20.10.2011

Sauliite nav cilvēks, bet vien ritīga kuce. Piever muti labāk, pirms pasaki lai cilvēks ko nodot. Maita Tu tāda nolāpītā, kaut Tu paliktu bez darba, bez maizes un bez pajumtes.Tad redzēs cik gudri spriedelēt.Tev laikam zobi stervai pa daudz!

E Elīnai 20.10.2011

Priecīgas pēcsvētku pohas!Ko jūs visi piesējāties Saulītei, ļaujiet taču cilvēkam izteikt savas domas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes