Citadele banka - slikts serviss

Bankas Citadele Filiāles "Spice Home" menedžere jekaterina apkalpoja ļoti nekvalitatīvi, izrādot pret klientu neadekvātu attieksmi, ietverot necieņu, vīzdegunību un pārākuma sajūtu. Salīdzinot ar pārējiem filiāles darbiniekiem, gan ar savu apģērbu (kas vienīgajai neatbilda bankas izvēlētajai krāsu gammai un estētikai kopumā) , gan gaitu, žestiem un mīmiku klaji pauda vispārēju pārākumu pār kolēģiem un klientiem. Manuprāt šāda attieksme ne tikai bojā bankas reputāciju un liek šaubīties par personāla atlases un izaugsmes kritērijiem, bet arī nepiedien nevienam sevi cienošam sabiedrības loceklim.

23.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (1)

Pacco_al 26.08.2019

Jā menedžera amats ir augstāks par vienkāršu konsultantu amatu. Viņai ir savi darbi un savi pienākumi, nevis "dzīvās rindas" apkalpošana un arī forma viņai nav jāvalkā. Bet latvietim jau visur savu smeceri vajag iebāzt un citus pamācīt, kā dzīvot arī vajag. Ar savu dzīvi tiec sākumā galā. Tev viss kārtībā? Ļoti jauki. Tad paturi savu viedokli pie sevis, jo nevienam citam tas nav nedz vajadzīgs, nedz interesants un frāze - jūsu viedoklis mums ir svarīgs ir tikai tukša PR frāze. Nu tā moderni tagad.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes