Citadele banka - Slikts serviss
Manai 86 gadīgajai omei nobloķēja kontu, jo es viņai palīdzēju veikt pārskaitījumu internetbankā. Gribu redzēt kā viņiem vecvecāki paši māk izmantot internetu. Tagad mums speciāli covid laikā jāpiesaka vizīte un jābrauc uz rīgu, lai atbloķētu. Ļoti necilvēcīgi darbinieki.
Kā banka vispār var neatļaut veikt pārskaitījumu no sava konta? Viņiem pieder tā nauda? Kapēc pie parasta pārskaitījuma ir nepieciešams zvanīt un noskaidrot balss paroli? Un nosaucot šo paroli tāpat tiek bloķēts konts?
Nevienam neiesaku izmantot šīs bankas pakalpojumus.
Komentāri (4)
Kāds iemesls nobloķēšanai? Cik daudz un uz kurieni mēģināts sūtīt? Ir gadijumi, kad tuvinieki aptīra kontus saviem radiem īpaši gados.
Tas tiesa, aptīra pa skaisto un pēc tam neko nevar pierādit, jo viss ir veikts ar omas identifikācijas līdzekļiem.
Arī nav skaidrs kapēc jūs dēvējat omes kontu par savu kontu?
Vēl reiz par to visu. Te ir tikai divi varianti. Vai nu ome pati vai jūs ar saviem identifikācijas līdzekļiem, kā papildus lietotājs veicat maksājumus un nesat par tiem pilnu atbildību. Naudas lietās nav nekādas palīdzēšanas, jus taču ar saviem pirkstiem nelieta omas makā un viņa to jums arī noteikti neļautu, ja vēl būtu pie pilna prāta. Ja gribat viņai palēdzēt čuru podu izneat labāk, bet ne līst viņas kontā.
Jeb kura bankas, lai kura jūs apkalpotos, līdz ko to pamanīs, bloķēs kontu. Tāda ir tā pieņemtā kārtība un nekas nekur nemainīsies. Ja brauksiet uz banku, tad sakārtojiet visus dokumentus pareizi un tad neviens jums kontu neblokēs. Omes naudu nav jūsu nauda.