Citadele banka - Slikts serviss

Vēlos kļūt par AS citadele banka klientu, sazvanījos, operatore - laipni paskaidroja, ka to varot izdarīt attālināti. Nopriecājos, cik atsaucīga banka. Par agru. Izurbos cauri instrukcijām, izdarīju kā prasīja, pieteicos. Pēc kāda laika no bankas atzvana un bez komentāriem pasaka, ka reģistrācija atteikta, ejiet uz filiāli. Uz jautājumu, kas par iemeslu atteikumam, nepaskaidro. Nesaprotu, kā tā, neesmu vēl bankas klients, bet jau "melnajā' sarakstā. Jautājums, kāpēc tad tik plaši reklamēt-kļūsti par klientu un tad atteikt? Kas bankai nepatika? Tas, ka konts tiks izmantots tikai algai? Nebūtu jau problēma aiziet uz filiāli, bet man arī ir darba laiks, un filiāle atrodas citā pilsētā. Nu tā kā tas nav īstenojams, vismaz šobrīd. Būs vien jāpaliek savā bankā.

26.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Komentāri (2)

L Lailailai 26.06.2020

Uz visiem jautājumiem-un galvenais-“kas nepatīk bankai”, Tu varētu saņemt atbildi, ja vērstos filiālē, kā arī tiki aicināta (s) izdarīt.
Bet ja reiz tevi apmierina esošā banka, tad neredzu jēgu apvainoties uz citu. Būtu bijis ļoti vajadzīgs-gan aizbrauktu personīgi klātienē.

Pacco_al 27.06.2020

Nav ko te liekuļot un tēlot muļķi. Visām bankām ir kopējais "melnais saraksts". Ta kā labāk padomājat kur un kādus sūdus savārījāt un noregulējiet situāciju ar iepriekšējo banku.
Banka nekad jums neskaidros atteikuma iemeslu, Un nav jēgas te runāt par reklāmām un jaunu klientu piesaisti, tas viss ir normāliem cilvēkiem, nevis... domāju pareizo vārdu jūs pati zināt, atkarībā no pastrādātā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes