www.sudzibas.lv Bonaselect.lv Nav komunikācijas ar klientu

Bonaselect.lv - Nav komunikācijas ar klientu

Pasūtījām preci, bet komunikācija ar pārdevēju nekāda. Pēc laika atraksta, ka tādas preces nav, bet vienalga atsūta rēķinu. Kad prasām, lai tad apmaina pret citu mūsu izvēlēto preci, tad atraksta, ka "diemžēl, mēs nezinām ko darīt". Izskatās, ka vadītājs darba pieņēmis savus bērnus, kuri tad tētiņa atvaļinājuma laikā "nodrošina" aitas (pasūtītāji) ar batoniem. Tikai nesaprotami - ja jau tu centies pelnīt, tad kāpēc tā attiekties pret klientu? Tāda sajūta, ka viņi nemaz negrib, lai tur pasūta, jūtas pat apgrūtināti.

06.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (1)

⛔️ 06.05.2020

"Tikai nesaprotami - ja jau tu centies pelnīt, tad kāpēc tā attiekties pret klientu?" Tur jau problēma, gribēt nopelnīt neko daudz nenozīmē, ja nav apjēgas, kā attīstīt savu biznesu. Citādi, visi kļūtu par miljardieriem

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes