Bonaselect.lv - Slikts serviss. Nepārbauda kvalitāti. Absurdi dārga piegāde un neērts darba laiks
# Sūdzība par Bonaselect
Esmu dziļi vīlusies par sadarbību ar Bonaselect un vēlos izteikt savu neapmierinātību.
Pasūtīju plauktu, kas tika piegādāts mēnesi agrāk nekā norādītais termiņš pasūtījumā. Tas radīja būtiskas neērtības, jo plānoju, ka prece ieradīsies tieši remonta beigās.
Kad sazinājos ar uzņēmumu, lai noskaidrotu iespējas:
- Viņi nevar uzglabāt preci pat nedēļu
- Nestrādā nedēļas nogalēs
- Strādā tikai darba dienās un tikai līdz 16:00
- Visi risinājumi jāmeklē klientam pašam
**Par piegādi:**
Plaukts ieradās vienā kastē ar svaru 36 kg - pilnīgi neadekvāti!
Izmaksas:
- Piegāde: ~30 EUR
- Ienešana: 20 EUR
- Pats plaukts: 110 EUR
Kopā gandrīz 160 EUR par plauktu, kas maksā 110 EUR. Absurda ekonomika!
**Par kvalitāti:**
Kaste ieradās sabojāta. Piegādātājs no citas kompānijas uzreiz vērsa manu uzmanību uz to. Acīmredzot Bonaselect neveic kvalitātes kontroli un viņiem ir vienalga par savu klientu apmierinātību.
Pēc pāris nedēļām, atverot kasti un saliekot plauktu, atklājās, ka stiprinājums ir salauzts. Mani meistari to salaboja paši, jo atkārtoti sazināties ar šo uzņēmumu būtu tikai laika un nervu tērēšana. Vieglāk pasūtīt no Temu!
**Secinājums:**
Šis ir mans pirmais un PĒDĒJAIS pirkums no Bonaselect. Nekad vairs!
Neiesaku šo veikalu nevienam, kas vērtē savu laiku, nervus un naudu.
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūdzība tika saņemta un izskatīta.
Atbildot uz Jūsu sūdzību vēlamies informēt:
1. Preces bezmaksas glabāšanas pakalpojums ir pieejams 5 darba dienas, bet ja kavējat šo termiņu, tad ir laicīgi jāpaziņo šī informācija, rakstot uz e-pastu [email protected], izskatot pagarinātos pieprasītos glabāšanas termiņus, mēs pārsvarā vienmēr piedāvājam papildus bezmaksas glabāšanas dienas, pielāgojoties mūsu Klientu vajadzībām, bet ne mēnesi, protams.
2. Mūsu darba laiks, kā arī piegādes pakalpojuma maksa ir norādītas mūsu mājaslapā, ar šo informāciju ir vērts iepazīties pirms pasūtījuma veikšanas. Risinājums, kā nodot pasūtījumu Klientam ir 1 – piegāde, ja Klientam nav iespējas saņemt pasūtījumu ar pašizvešanu, kā bija norādīts pasūtījuma veikšanas brīdī. Saprotam, ka piegādes cena varbūt neizskatās izdevīga, kad pasūtījums sastāv no 1 plaukta, kura cena ir 100,10 EUR, bet kad pasūtījums sastāv no dīvāna, skapija, gultas u.t.t., tad mūsu fiksētā piegādes cena ir izdevīgāka, nekā vairākumam.
3. Preces iepakojumu regulē ražotājs un mēs labprāt sniegsim visu informāciju par iepakojumu skaitu un to svaru, ja nosūtīsiet pieprasījumu pirms pasūtījuma veikšanas.
4. Informējam, ka pieņemšanas brīdī ir noteikti svarīgs iepakojuma izskats, ja preces iepakojums nav atbilstošs Jums ir visas tiesības to nepieņemt. Neskatoties uz to, ka preci tomēr pieņēmāt, Jūs noteikti varējāt vērsties pie mums ar pretenziju, detaļa tiktu aizvietota bez iebildumiem, saskaņā ar mūsu noteikumiem.
Nobeigumā, vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka piegādes termiņi mūsu mājaslapā ir norādīti ar datumu un pierakstu LĪDZ, attiecigi pasūtījuma izpildes datums netika nokavēts, bet gan piegādāts ātrāk par maksimālo termiņu, ko mūsu Klienti uzskata par priekšrocību, bet Jūsu gadījumā izrādījās, ka tā ir nepilnība mūsu servisā.
Mēs patiesi atvainojamies par sagādātām neērtībām un informējam, ka pretenzija tika ņemta vērā, mēs precizēsim kurjeriem, kā notika šī piegāde un kapēc šī kaste tika piegādāta un, turklāt, izsniegta Jums šādā paskatā – Jūsu pretenzija palīdz mums uzlabot mūsu servisu. Ja tomēr Jums palika jautājumi, kurus vēlaties atrisināt - Jūs droši varat sazināties ar mums, rakstot uz [email protected]
Pievienot komentāru