www.sudzibas.lv Bonaselect.lv Bojājums, ir aizdomas, ka apzināti piegādāta bojāta prece

AtrisinātaBonaselect.lv - Bojājums, ir aizdomas, ka apzināti piegādāta bojāta prece

Piegādāja drēbju skapi, kuru izpakojot, izrādījās, ka ir saplēsts durvju spogulis. Uzņēmuma darbinieki komunicē nelaipni, nestādās priekšā pat pēc lūguma to darīt un sūta pa e-pastu līguma punktus, kuros rakstīts, ka mēbeles jāizpako kurjera klātbūtnē. Ar šādu līgumu neviens pat neiepazīstināja un tas ir absurds pēc būtības! Kurjeram ir jāgaida, kad izpakošu un salikšu skapi, lai konstatētu defektus? !
Spriežot pēc attieksmes, viņi jau zināja, ka piegādā brāķētu preci. Lursoftā uzrādās divi uzņēmuma īpašnieki:
Karīna Geisela un Maksims Ļubickis.
Uzņēmums ir patērētāju tiesību aizsardzības mājaslapas melnajā sarakstā.
Kopš 2018. Gada ir slēgti vai likvidēti 5 uzņēmumi, kam piederējis domēns bonaselect.lv vai.com

25.04.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bonaselect.lv Support Pārstāvja atbilde 26.04.2023

Labdien!
Jūsu atsauksme ir saņemta. Informējam, ka internet-veikala noteikumi ir publicēti mājaslapā www.bonaselect.lv, un Jūs piekritāt noteikumiem pasūtījuma noformēšanas brīdī. Pasūtījums tika piegādāts Jums 30.03.2023 bez atzīmēm par neatbilstību, tas nozīmē, ka Jūs, pieņemot pasūtījumu, pārliecinājāties par tā atbilstību, sekojot noteikumiem.
Ņemot vērā likumu par distances līgumu – Jums bija iespēja izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas, pārliecinoties, ka pasūtījums pilnībā atbilst Jūsu vēlmēm. Jūs sazinājāties ar mums 24.04.2023. Diemžēl preces atrašanas vieta, izmantošana un drošība laika periodā no 30.03.2023 līdz 24.04.2023 mums nav zināma un ņēmot vērā pasūtījuma pieņemšanas dokumentu un laika periodu, kurā prece atradās Jūsu valdījumā, Jums tika piedāvāts risinājums par bojātās daļas aizvietošanu uz rēķina pamata.

Papildināts MārisMārisMāris 26.04.2023

Preci man piegādāja un neviens nebrīdināja par kādiem īpašiem noteikumiem, kā skapja detaļu izpakošana kurjera klātbūtnē. Uzskatu, ka tas būtu tikai godprātīgas uzņēmējdarbības rādītājs.
Komunikācija ar mani bija absolūti neiejūtīga un bezpersoniska - darbinieks pat neapgrūtināja sevi ar stādīšanos priekšā, bet sūtīja anonīmas vēstules,citējot savus interneta veikala noteikumus!
Nebrīnos, ka par jūsu bodīti ir tik daudz sūdzību un esat pat ieklļauti PTAC melnajā sarakstā. Citi uzņēmumi tērē naudu par reklāmu un pozitīvo tēlu sabiedrībā - jūs ietaupat kaut kādus sūda grašus, lai sačakarētu savu reputāciju. Es labāk par savu naudu nomainīšu to spoguli principa pēc, nekā pasūtīšu jaunas durvis, lai jums, kapeikpisējiem, vēlreiz būtu iespēja uz manis uzvārīties!
Vismaz mani draugi un paziņas no jums vairs nepirks neko!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta MārisMārisMāris 26.04.2023

Viss kārtībā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes