Bonaselect - Bojāta prece

Pasūtīju preci no Sia Bonaselect. Preces saņēmām jūnijā, dažas dienas pēc saņemšanas, uzņēmuma pārstāvji paziņoja, ka vienu detaļu atraduši noliktavā (protams to pircējs nevar konstatēt, pirms mēbeles nav sāktas montēt) - to piegādāja, taču par atvainošanos ne vārda. Mēbeles tika sāktas montēt tikai decembrī. Pie atvēršanas konstatējām, ka dīvānam ir saplēsts dīvāna audums. Gultas malai ir apists dīvāna stūris. To visu varētu pieciest, jo defekts ir labojams, bet šādu preci uzksatu par nocenotu, kurai būtu jāpiemēro atlaide. Bets pats būtiskākais, ka matracim, ir uzskatu rūpniecisks defekts, jo matrača viena mala ir tā saprecēta, ka "neatlec "vaļā. Matrača izmērs neatbilst!
Protams, ka pēc konstatē fakta sazinājos ar pārdevēju, taču visa atbildība nost, jo pagājušas 14 dienas, taču 2 gadu garantija vēl darbojas - par ko nevajag aizmirst!
Saku " nē, Bonaselect"!

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes