Balta/Varāns Autoserviss - Kasko

Vēlētos pabrīdināt. Slikts serviss, man tika apzagta mašīnā, stūre, panelis.
Nodevu uz kasko remontu, viņi nosūtīja uz autoservisu varans 2017 gada auto x5m.
Nosakāma gaidīja kaut kādas īsziņās no policijas, kuras tika nosūtītas nākošajā rita pēc notikuma piefiksēšanas, tad viņi apstiprināja, bet tad Sakas problēmas ar servisu, jau gandrīz 2 mēnesi nevar salikt, jo tad viņi itka pasūtījusi detaļas. Kuras nāk ļoti ilgi un tad nezin ka salikt un ir atdzīts vel viens auto lai redzētu ka salikt, pēc kāda laika zvanu atkal, dzirdu ka pietrūkst itka kaut kādu detaļu kuras viņi itka nav pasūtījusī, tad nezin ko pasūtīt. No kasko nav nekādas palīdzības. Saka lai pats sazvanos ar servisa meistaru. Kāpēc nevar dzīt uz normāliem servisiem kuri nodarbojas ar šāda tipa mašīnām? Vai pie dīleriem?
Šī bija mana pirma un pēdējā reize balta kasko!
Labāk ir samaksāt uz 100-200 eiro vairāk bet būt drošs par apkapāšanas kvalitati!

26.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AASBALTA Pārstāvja atbilde 04.03.2021

Labdien, Mārtiņ,

Mums, BALTA, klientu pieredze ir patiesi svarīga un ātri un ērti risinājumi ir mūsu prioritāte, tāpēc esam izskatījuši Jūsu minēto situāciju, lai labāk izprastu, kā klientu pieredzi uzlabot!

Apliecinām, ka mūsu sadarbības partneris – Autoserviss Varāns – dara visu iespējamo un meklē risinājumus, lai Jūsu automašīnas remontu veiktu pēc iespējas ātrāk, tajā skaitā pasūtot jaunas oriģinālās daļas, konsultējoties ar dīleriem un veicot pieprasījumu rūpnīcām. Atzīstam, ka šis process veicamo remontdarbu sarežģītības dēļ aizņēmis vairāk laika, nekā sākotnēji bija plānots, par to mums ir ļoti žēl.

Vēlamies paskaidrot, ka autoservisa un, konkrētāk, dīlera autoservisa izvēle notiek atbilstoši apdrošināšanas polises nosacījumiem. Tas ir papildpakalpojums, kuru klients var izvēlēties iegādāties polises noslēgšanas brīdī.

Mēs pilnībā saprotam konkrētas un skaidras informācijas nozīmi atlīdzību lietas gaitā, tāpēc atvainojamies, ja mēs vai mūsu sadarbības partneri nav varējuši to sniegt atbilstošā apjomā. Ja ir kādi neatbildēti jautājumi par Jūsu atlīdzības lietu, aicinām sazināties ar Jūsu atlīdzības speciālistu vai zvanot pa tālruni +371 675 333 75.

Mūsu klientu pieredze mums ir svarīga, mēs augstu vērtējam mūsu līdzšinējo sadarbību un ceram uz sadarbību arī turpmāk!

Ar cieņu
BALTA

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes