www.sudzibas.lv BALTA Nespēj līdz galam saremontēt auto KASKO gadījumā

Balta - Nespēj līdz galam saremontēt auto KASKO gadījumā

Labdien!
Vēlos pastāstīt par savu neveiksmīgo sadarbību ar apdrošināšanas uzņēmumu 'balta'.
Šajā uzņēmumā man ir gan octa, gan kasko polise.
Notika csn kurā es biju cietusī persona un auto kreisā aizmugurējā daļa tika sasista.
Nogādājot auto uz servisu jau ziņoju gan 'balta', gan autoservisam uz kuru dodos - 'Latvijas apdrošinātāju autoserviss', ka braucot no riepas puses arī rodas skaņa. Tieši tajā pusē kur auto cietis.

(vairākas nedēļas vēlāk)
dodos pēc sava auto un vizuāli viss ir labi. Paprasīju kas bija pie vainas tai skaņai, uz ko servisa darbinieks tajā brīdī atbildēja, ka riteņa arka esot bijusi piespiesta tuvu riepai un nu skaņas nav. Paņemu auto un pēc 2 minūtēm konstatēju, ka tehniskā ziņā nekas nav atrisināts.
Atbraucot atpakaļ uz servisu un izbraucot mazu testa apli ar darbinieku, man darbinieks paziņo, ka pie vainas ir bremzes, tās ir vecas un jāmaina. Ne serviss, ne balta to nedarīšot.

Sazinos ar balta darbinieku par šo lietu. Darbinieks šķietami nāk pretī un dod man iespēju vēlreiz uztaisīt diagnostiku bremzēm/ritošajai daļai.
Šajā reizē dodos uz 'balta' sadarbības autoservisu 'varāns'. Atstāju tur auto un jau nākamajā dienā saņemu zvanu, ka trieciena rezultātā nekas nav bojāts, bremzes ir ok, droši varu braukt. Skaņas vaina ir bijusi bremžu putekļu sargā, kas bijis ļoti tuvu bremžu diskam
saņemu auto, pabraucu 2 minūtes - un konstatēju, ka problēma joprojām ir vietā.

Saprotu, ka nav iespējams šādā veidā neko saremontēt, aizbraucu uz ar apdrošināšanu nesaistītu servisu, kur 10 minūšu laikā konstatē vainu - riteņa gultnis jāmaina. Autoservisā arī norāda, ka pilnīgi noteikti trieciena rezultātā problēma varēja rasties.
Tā nu samaksāju 100 eiro no savas naudas, un nekāds baltas kasko, pilnībā neglābj arī, ja esi cietusī persona.

Mans secinājums - šie servisi vai nu neprot, vai negrib darīt savu darbu kārtīgi. Un balta apdrošinātājam vienkārši ir vienalga.

29.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AASBALTA Pārstāvja atbilde 01.04.2022

Mēs novērtējam Jūsu atstāto ziņu un mums ir patiesi žēl, ka šoreiz Jūsu pieredze ar BALTA neattaisnoja sagaidāmo. Saprotami noteikumi ir mūsu prioritāte, tādēļ esam sazinājušies ar jums un skaidrojuši pieņemtā lēmuma iemeslus.

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes