LV RU
www.sudzibas.lv BALTA Krāpšana, slikts serviss

Balta - Krāpšana, slikts serviss

Nopirku dzīvokli, ventiļu maiņas rezultātā neliels ūdens daudzums nokļuva zem grīdas, vēl nedzīvoju un nezināju, ka ventiļi netur labi. Niecīgas saliešanas gadījumā, kur namu pārvalde kaimiņu virtuves bojājumus aprakstīja, ka redzamo bojājumu griestiem konstatēt nevar, bojājums - tapetes 0.015 m2 un tas viss zem plastikāta plaksnēm. Pasūtīju remontdarbu tāmi pie neatkarīgiem sertificētiem ekspertiem. Aprēķināja (ņoņemt, apstrādāt pret pēlējumu, pielīmēt 0.015m2 tapetes un salikt visu atpakaļ uz summu 163,57 EUR). Kaimiņi tā izdarīja, noņēma, nobildēja, pasauca visus, un salika atpakaļ. Saņemot atlīdzību netaisnīgā apmērā, dzīvo bez jebkada remonta. Dzīvoklis tikko nopirkts, bet iepriekšējas reizes jau bija saliešanas gadījumi, pavisam citā virtuves zonā, kurā pat pēc plānā virtuvē neietilpst! Un nevar būt bojāta no augšas virtuves, tikai no vannas istabas un sen spriežot pēc veciem pēlējuma plēķiem! Bet BALTA nobildēja vecus bojājumus, kuri namu pārvaldes aktā, nav norādīti! Un aprēķīnāja ar regipsiem (kuru pat nav apdarē), griestu špaktēlēšānu un vēl citiem materiāliem uz summu 484 EUR! Pēc mūsu pretenzijas, parrēķināja uz 310,78 EUR, (vajadzēja nezin cik reizes pēc iesnieguma vēl zvanīt!). Otru reizi iesniedzam pretenziju, atbildes vietā, uzreiz sūta info uz Inkasso. Pat saņemot atbildi ( atkal pēc lūgumiem) uz konkrētiem jautājumiem atbildes nav. Galīgs aprēķins, bet kāpēc vienalga tāmē iekļauti materiāli, kuri nav nepieciešami , lai novērst bojājumus, par kuriem atbildu es, un kuri tika konstatēti tieši šajā saliešanas gadījumā. Bet faktiski lai uzlabot kaimiņu griestu stāvokli, kurš bijis tādā stāvokli jau sen un vēl zem plastikātā! Kāpēc netiek ņemtas vērā namu pārvaldes akts (ne tika daļa, kurš ir vainīgs, bet arī, kas ir bojāts!) un neatkarīgo ekspertu tāme. Paliek mēklēt, kur risināt šo strīdu tālāk. Jo apdrošinātājs nav atvērts dialogam, nedzird pretenzijas būtību, atbild vispārīgi. Interesanti uzzināt vai visiem saviem klientiem par zaudējumiem aprēķinu veic tik neuzmanīgi. Viegli būt dasnām no sveša kabata! Ja tā, tad laikam būt BALTAS apdrošināšanas ņēmējam ļoti izdevīgi.

Papildināts len 23.07.2018

P.S. pēc savas tāmes es zaudējumus apmaksāju - 163, 57 EUR apmērā.

Le

Komentāri (10)

AASBALTA Pārstāvja atbilde 24.07.2018

Labdien!

Paldies par komentāru. Jūsu viedoklis un atgriezeniskā saite mums ir ļoti svarīga. Lai varētu izvērtēt konkrēto situāciju un sazināties ar Jums, ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs, e-pasts) un konkrētā gadījuma apraksts, norādot arī savu un kaimiņu dzīvokļa adresi.

Aicinām Jūs sazināties, nosūtot e-pastu [email protected], aprakstot problēmu un sniedzot savu kontaktinformāciju.

Ar cieņu
BALTA

Le len 25.07.2018

Mana kontaktinformācija: Jeļena Brauere, m. t. 29523760, e - pasts: [slēpt]@inbox.lv. Runa iet par saliešanas gadījumu no 01.03.2018, regr.Nr.A780993-40530-01.2/18/228711.
Nepiekrītu summai 310.78 EUR (Pārrēķināts vienu reizi pēc mana iesnieguma no 484, 07 EUR, otru lūgumu pārrēķināt noraidījat, nav viegli vispār saņemt atbildes no BALTA).
Foto materiālos var redzēt, ka apdrošināta dzīvoklī virtuves griestiem un aiz virtuves teritorijas, zem plastikāta plāksnēm ir vecie bojājumi, vietās, kur saliešanas bojājumi no 01. 03.2018 netika konstatēti. Ko pats dzīvokļa īrnieks skaidro, ka dzīvoklī iepriekš bija vairāki saliešanas gadījumi, kuri netika fiksēti, pirms dzīvokļa apdrošināšanas ( es savu dzīvokli nopirku 19.01.2018, bet nodošanas - pieņēmšanas aktu parakstīju 14.02.2018).
Lai noteiktu faktisko zaudējumu par bojājumiem, kuri tika konstatēti pēc saliešanas no 01.03.2018 un nepieciešamiem remonta darbiem - pasūtīta remonta darbu tāme apdrošinātam dzīvoklim „Patērētāju un īrnieku tiesību aizsardzības neatkarīgo ekspertu asociācijā”, kura sastādīta pamatojoties uz piestādītiem foto materiāliem un SIA „Rīgas Namu Pārvaldnieks” izdoto aktu, pēc 2018.gada tirgus cenām. Kopējas izmaksas pēc tāmes - kopā ar PVN 21% - 163, 57 EUR. Un kuru es apmaksāju.
Lūdzu argumentēti pamatot zaudējuma apmēra novērtējumu, atlikumu 147, 21 EUR.
Vai ir pamatoti iekļaut tāmē griestu gruntēšanu un krāsošanu, ja SIA „Rīgas Namu Pārvaldnieks” izdotajā aktā Nr. 1-8/6495 no 08.03.2018, apsekošanas datums 06.03.2018, komisija, veicot apdrošināta dzīvokļa apsekošanu dzīvokļa īpašnieka/īrnieka klātbūtnē konstatēja šādus bojājumus: Virtuvē sienu apdares veids – tapetes, bojājumu platība – 0.015 m2. Dzīvoklī virtuvē ir noņemtas no griestiem plastikāta plāksnes, taču redzamo saliešanas bojājumu griestiem konstatēt nevar.
Vai ir pamatoti iekļaut tāmē 15.03.2018 bojātās vai sadegušās elektroinstalācijas pārbaudes darbus uz summu 60 EUR, ja saliešana notika 01.03.2018 un pēc saliešanas 01.03.2017 mūsu klātbūtnē elektroinstālācija tika ieslēgta un darbojas bez defektiem, ko mutiski apstiprināja dzīvokļa īrnieks, un BALTAs speciālists bildēja virtuvi 07.03.2018 ar tās pašas elektroinstalācijas apgaismošanu, bez defektiem, ko var redzēt bildēs no 07.03.2018. Pārbaudes darbus veic pirms ieslegšanas ja ir šaubas, vai bojājumu pazīmes, kuras netika konstatētas aktā. Un 14 dienas - ekspluatācijas laikā ne tika konstatēti defekti.
Man ir šaubas, vai godīgi un kvalitatīvi tika izskatīts šīs apdrošināšanas gadījums.

AASBALTA Pārstāvja atbilde 25.07.2018

Labdien!

Liels paldies par situācijas aprakstu. Izpētīsim gadījumu un sazināsimies ar Jums.

Ar cieņu
BALTA

Le len 26.07.2018

Paldies! Gaidīšu rezultātu.
Ar cieņu, Jeļena Brauere.

Le len 29.07.2018

Labdien! Paldies par atgriezenisko saiti. Patīkami, ka Jūs izrādījāt interesi par lietas būtību. Tomēr mani uztrauc, cik laika aizņems gadījuma izpēte? Jo palika atlikums 147,21 EUR, kuram es nepiekrītu un uzskatu par nepamatotu. Bet Jūsu prasība - ne vēlāk kā līdz 2018. gada 10.augustam iemaksāt 147.21 EUR. Man tagad jāsaprot, vai uz Jūsu vārdu rakstīt trešo iesniegumu, vai iesniegumu Latvijas Apdrošinātāju asociācijas ombudam, vai Patērētāju tiesību aizsardzības centram? Būšu pateicīga, ja precizēsiet par termiņiem.
Ar cieņu, Jeļena Brauere.

AASBALTA Pārstāvja atbilde 30.07.2018

Labdien!

Liels paldies par komentāru. Jūsu lūgums ir nodots atbildīgajiem kolēģiem.

Ar cieņu
BALTA

Le len 30.07.2018

Paldies!

To Tomaz 21.12.2018

МЕНЯ ОБМАНУЛИ В БАЛТА И НЕ ХОТЯТ ВЫПЛАЧИВАТЬ ПО СТРАХОВОМУ СЛУЧАЮ

ОСТЕРЕГАЙТЕСЬ BALTA apdrošināšana!
Вообще выглядит как конкретный развод. Им позвонили, сказали что попытка угона, они расспросили про все следы взлома и т.д. и сказали что делать. Всё сделали строго по их поинструкциям. Потом они придрались что не их сервис, хотя сами сказали везти куда хотим когда прислали эвакуатор. Попросили доказательства, им все чеки и фотографии предоставили. Потом вдруг сказали вы не ту кнопочку нажали когда звонили, надо было 1, а вы нажали 2 и вам дали неправильные инструкции. Хотя в их контракте написано, что в этой ситуации именно 2 надо нажать. Потом вдруг придумали что мы в полицию не позвонили. Хотя когда им звонили, они сказали что не надо полиции. Короче придумывали отмазки, и в конце просто сказали не будут платить и всё.
Отвратительно-хамское отношение к клиентам. Отказ выплаты по страховому случаю, подкреплённый настоящими "отмазками".
Мы вернулись в бандитские 90-ые годы?
Я ужасно разочарован, и никак не ожидал такого от BALTA apdrošināšana. :( :( :(

Le len 03.01.2019

Turpinājums seko lietai par saliešanu: apmaksāju palikušo summu 08.08.2018, ka tika prasīts līdz 10.08.2018. Bet decembra beigās saņemu no Julianus Inkasso prasību, apmaksāt vēl to pašu summu plus parāda piedziņas izdevumus. Kā es rakstīju agrāk man atbilde tika sniegta no Baltas uz manu iesniegumu 23.07.2018, bet Julianus Inkasso saņēma lietu 17.07.2018. Es Julianus paziņoju par situāciju, solīja sazināties ar Baltu, protams neviens neko nav darījis, pati tālāk sazinājos, saņēmu skaidrojumus, tika noteikts termiņš 10.08.2018. Bet laikam - gan Baltai, gan SIA Julianus Inkasso nekārtība lietvedībā un savstarpējas saziņas trūkums, neļauj korekti darboties! Labi, sniedzu Julianus maksājuma uzdevumu, vēstule no Baltas ar termiņu, tad man vienalga pieprasa jau samazināto parāda piedziņas izdevumus. Par ko? Apmaksāju termiņā - 08.08.2018 bet man Julianus raksta, ka maksājums saņemts 20.12.2018. Pa visu šo periodu, nenotika nekāda parādu piedziņas darbība! Nekādas ziņas neesam saņēmuši, pirma vēstule, kad Julianus tika informēts, ka vēl skaidrojos ar Baltu, un Balta noteica termiņu, bet nepaziņoja Julianus, lietu nodot, nesniedzot atbildi - paspēja, bet paziņot, ka termiņš noteikts līdz 10.08.2018 aizmirsa. Un pašas saistības sen jau nokārtotas! Un laicīgi nokārtotas! Savukārt Julianus Inkasso nezin - kam pat adresē savas prasības (uz vīra vārdu, caur manu e-pastu, par summu, kura sen samaksāta), nezin - kad summa tika apmaksāta, kāds termiņš apmaksai tika noteikts. Bet grib naudu par savu darbu! Man viens jautājums par kādu darbu?

Le len 04.01.2019

Paldies dievam! Pēc 10 lūgumiem - SIA Julianus Inkasso sazinājas ar Baltu un pretenziju nav, lieta ir slēgta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes