AtrisinātaBalta - Krāpšana
3. Reizi pus gada laikā pieteicu ārsta konsultācijas/usg atlīdzības izmaksu, tika pievienoti prasītie dokumenti, bet apdrošinātājs 3. Reizē šī paša ārsta šos pašus sniegtos pakalpojumus neapmaksā, kaut polisē noteikts, ka sniegtos pakalpojumus apmaksā un pirmajās 2reizēs nebija problēmu. Lieta nr. 3253753. Aizbildinās, ka tie pēkšņi esot ambulatorie/stacionārie maksas pakalpojumi, kurus neapmaksājot, pilnīgi ignorējot ārsta sniegto pakalpojumu aprakstu un izrakstu.
Labdien!
Paldies par atsauksmi. Klientu pieredze un saprotami noteikumi mums ir patiesi svarīgi, tāpēc novērtējam Jūsu ziņu.
Apdrošināšanas programmās ir atspoguļoti gan apmaksājamie pakalpojumi, gan arī neapmaksājamie pakalpojumi jeb izņēmumi, tajā skaitā arī dažas konsultācijas un diagnostiskie izmeklējumi, kuri netiek apmaksāti. Šoreiz Jūsu saņemtais pakalpojums bija Jūsu veselības polises programmas izņēmums, tādēļ atlīdzības izmaksu atteicām.
Lai izvairītos no šādiem gadījumiem turpmāk, pirms pakalpojuma saņemšanas aicinām sazināties ar Jūsu darba devēja kontaktpersonu, lai pārrunātu polisē iekļautos riskus un nosacījumus, vai sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot pa tālruni +371 67500175.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu
BALTA
Vairākkārtīgi lūdzot pārskatīt atlīdzības lietu, tomēr atlīdzība izmaksāta. Paldies.
Komentāri (1)
Lētie kantori, bieži vien, neapmaksā neko vai apmaksā ļoti negribīgi.