Swedbank - Strīds

09.12. Bankrotē iegadājos lietotu telefonu.samaksaju ar bankas karti apstrāde nenotika, darbinieks palūdza vēlreiz nopikstināt karti, ok. Par laimi savācu visus čekus un mājas konstatēju ka ir noņemta dubulta summa. 114 eiro 2×. Zvaniju uz lombardu viņiem viss ok. Zvaniju uz savu banku, no viņu puses arī nekādas probleimas neesot. Nākošā dienā zvanu atkal uz lombardu, prasu kas notiek? Tātad, lombarda terminalu atbild swedbank, un lai atgūtu šo summu ir jāgaida no 7 -10 dienām, taa nauda esot, rezervèta un tas nozīmē, ka cilvēkam deļ tā ir jāpaliek bez naudas,tikmēr kamēr viņi tā grib.

17.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes