LV RU
www.sudzibas.lv Swedbank Slinks darbinieks

Swedbank - Slinks darbinieks

Vēlējos pieslēgt smart ID , lūdzu to izdarīt Jeļizavetai Senenovičai (administrators) , darba process aizņem līdz 3 minūtēm, uz ko dzirdēju atbildi, ka viņa ir aizņemta un var tikai pēc pieraksta. Bet tanī pašā laikā viņa nebij aizņemta un bija laiks palīdzēt. Kompānijas seja ir viņu darbinieki! Es atsakos no swedbank!

09.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

H Helsu 09.11.2020

Ka jus nosakat, ka darbinieks nebija aiznemts?
Tas ka vina sez un skatas datora automatiski skaitas, ka vina nebija aiznemta?

B baltmaize 09.11.2020

Nu atsakies!
Kads cits tava vieta atvilksies, klientu viniem dahuja

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes