www.sudzibas.lv Swedbank Slikts serviss

Swedbank - Slikts serviss

Nejauši nobloķēju savu bankas karti, lai to atjaunotu piezvanīju un informācijas tālruni. Tā kā nelietoju internet banku mani pierakstīja uz apmeklējumu tikai pēc nedēļas, jo esot Rindas. Tas nozīme, ka kartes atjaunošanu varēšu pieteikt tikai pēc nedēļas, plus būs jāgaida, kamēr uztaisīs karti, īsi sākot divas nedēļas jāizdzīvo bez naudas. Piedāvājumu pasūtīt karti ātrāk atbraucot un autorizējoties ar pasi noraidīja, jo klientus apkalpo tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Uz jautājumu kā dzīvot bez naudas, kas man ir, manā kontā, man atbildēja, ka varu atnākt un ļoti sirsnīgi palūgt, un tad man ļaus izņemt līdz 10 eur bez komisijas. Nu ļoooooti sirsnīga banka! Paldies jums!

02.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Komentāri (3)

0 0203 02.03.2022

Es nesaprotu tos cilvēkus kuri dzīvo ar bankas kartēm🤦
Skaidrai naudai ir tikai spēks, jaunākie notikumi pasaulē to tikai apstiprina. Un ko Jūs ēdīsiet - bankas kartes nav garšīgas.

Good Intentions 03.03.2022

Pats vainīgs, ka nobloķeji savu karti un nelieto interneta banku. Banka arī piedāvā īslaicīgu karti kamēr maksājuma karte tiek izgatavota taču ja nemaldos tad maksāja 5-10 euro.

Good Intentions 03.03.2022

Nezinu, kādā miestā tu dzīvo, bet pieņemsim Rīgā var atrast uzreiz nākošā dienā.

https://www.swedbank.lv/private/home/more/appointments/faq

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes