www.sudzibas.lv Swedbank nepakāpsies klientam pretī ne solīti

Swedbank - nepakāpsies klientam pretī ne solīti

Bija nepieciešamība sievai nomainīt karti, bet viņa (sieva) nebija valstī, vienīgā iespēja esot ar kurjeru aizvest pa 40Ls (uz Afganistānu (interesanti kurš kurjers gribēs braukt uz turieni)) piedāvāju bankai (ieteikums no bankas darbinieka) iedot man, kā vīram, sievas karti (neaktivizētu) aizsūtīt ar kolēģiem sievai, un sieva no savas internetbankas aktivizē un lieto.
- Nē tā nevarot...
runāju ar kaut kādu tur filiāles menedžeri
- nē tā nevarot,
- kāpēc?
- vnk. nevar un viss, tādi noteikumi.
- saku, man kā ilggadējam klientam, ar kura naudu jūs esat apņēmušies, piespiedu kārtā, operēt, varbūt paspersiet pussolīti pretī?
- nē nekā nebija.
pagāja kādi 2-3 mēneši, saņemu epasta vēstuli, šie redz piedāvā piegādāt karti atvest, ja nav iespējams aizbraukt saņemt uz vietas, nu... manu ideju paņēma un tagad piedāvā kā baigo bonusu.
Vai nav sukkas?

M

Komentāri (3)

A aramiss 04.07.2014

sukas, piekrītu!

P pasudzeties 30.08.2014

Ko nu Jūs runājiet par karti sievai, kas ir cita persona, man kā Swedbank klienta jau no HABA paša sākuma neiedeva šobrīd auto lizingu, jo redziet man palicis mēnesis pārbaudes laika jaunajā darba vietā, pietam ņemot vēr;a to ka banka redz manus ienākumus arī bet algas un to ka darba pārtraukšana nav ne dienu, kā arī to ka tikko nomaksāju priekšlaicīgi jau vienu kredītu un ar pērējiem kredītiem visā sardarbības laikā nav bijusi ne mazākā problēma. Vienkārši šiem kungiem sakāpis galvā, jo mēs vairāk rakstīsim par savām problēmām jo mazāk cilvēku ies uz šo Super puper banku, un pa kabatu lai nu cik bet viņiem iesitīs!
Piemēram dēļ šī fakta es savu uzņēmuma kontu atvēru Citadele, tagad visās bankā darījumu komisijas vienādas bez jēgas kur ver kontu vaļā! Baznīcā saka tā, novēli ienaidniekam lai tam veicas un aizdedz par to sveci, tā arī izdarīšu, lai jau saņem atpakaļ to no dieva puses, tas būs vienīgais kurš atdos visiem pa nopelniem!
Esiet laimīgi un izvēlieties banku Citadele vai kādu kas Jums nāks pretī grūtā brīdī, kā arī aiņemieties apdomīgi!

J jomajoooooo 19.04.2015

http://www.sudzibas.lv/swedbank-c39875.html
pilnigi piekriitu saites autoram. Ar so banku nav nekas riktiigi, jo agraak tur vis bij ok, bet tgd, gadus 2-3, kops tur straadaa 20+ paaudze (drausmigaa“”tiesibu paaudze””), viss aizgaajis uz grunti. Un esmu parliecinata ka ar sadu attieksmi, shai bankai, spid vien paris nozheelojamas eksistences gadini. Vnk, visi normaalie klienti aizies uz citaam bankaam. Tas tak ir likumsakariigi!! Attieksmee totaalakaa visautlautiiba, rupjiiba, nuulle, nekompetence(maigi sakot), pilnigakaa nezinaasana, neprofesionalitaate, iedomiiba, augstpraatiba, neadekvaaata vispaar uzvediba, darbiba, attieksme pret klientu!!!
Ar autoru, galigi identiska situaacija, ko ar viru piedzivoju paris gadus atpakal.
deel taa vairs neesam un nekad nebusim sis bankas klienti. un protams, saviem visiem pazinaam, draugiem, da vispaar jebkuram, kurs man pajautaas, neieteikshu kategoriski svedbank. miskaste ne banka.
bijaam toreiz shokaa no taa ka apkalpojosais personals, tiesi kaa autors arii aprakstija varda vaardaa situaacijas, runaa ar klientu taa it kaa esi. vinam paradaa naudu, atvainosanos, apkalposanu vai vel kaut ko.
aizrakstijamies toreiz ar sudzibu vestuli lidz augstaakajai vadibai, un tad ari saprataam, kas par vainu. tur tak ""vadiibaa ""25 gadigas shmaras, kas absoluti neapjeedz kur atrodas, ko dara, nosutija musu problemu risinaat pie nodalas vaditajas, kurai draugos.lv bija mauciga bilde. labi nodomaju ta tak tikai bilde. nav nekads raditaajs, izradas ir gan. tatad iegaumeejiet ja soc.portaalaa nod. vaditajai staav bilde kaa prostituutai, tad kaut kas ar so banku nav kaartiiba. Jo, risinot situaaciju, sii ""vaditaja"' pat neatvainojaas (!!!) ne vienu reizi par to aarpraatu, kas bija jaapiedziivo ar 8 operatoreem, zvanot pa vinu info tel.(vinas katra atkal no jauna, parjautaaja situaaciju, un man kaa pedejai mulkei, protams, ko nedariju, jaaskaidro atkal un atkal situaacija, tik tamdeel, ka vadibaa seezh nulles un neapjeedz KAA CIVILIZETA PASAULEE NOTIEK KL.APKALPOSANA) plus pie visa, ari tapat kaa autoram, nelaava man kaa sievai runaat, ar debilu stjervu, ar kuru mans virs negribeja runaat pirmaam kartam, a otraam- vins bij pie stures, un vispaar, pilnigi taa pati problema, kas autoram, ka banka absolutie nereekinaas ar saviem klientiem.
nu tas bija cirks. sii saka, ka jarunaa ar viru. virs visu dzirdeeja, vnk, pasutija gan tas visas debilas un rupjaas aitas kas tur sez par saviem 300 euro, gan banku). Un tgd pagaajusi 3 gadi, un situaacija ir tiik pat nozelojama, un veel trakaaka, jo es skatos, sudzibas par svedbank ir seit katru dienu. Un ko apsveicami, es tikai par siis drausmigas bankeles atraaku likvidaaciju. Jo taa nav sabiedriska iestade, tas ir kaut kaads mauku bordelis.
Klientu apkalposana viszemaakaa kaadu esmu vispaar jebkad piedziivojusi!!! Mums, radas sajuuta, ka operatores, gan klaatiene, gan pa telefonu, nesaproot, kur atrodas, ko, ar ko runaa. Utt.
nu toreiz tas taa sokeeja, ka protams, uzreiz atteicaamies no siis bankas.
pilnigi vienalga, ka 15 gadu staazsh agraak bijis.
es pat netaisos tgd atcereeties to visu murgu, ko toreiz piedziivojaam, jo mums abiem bij slikti no taa visa, ko nacas dzirdeet, un lasit atbildes vestulees.veselibas problemas ari radaas, jo vajadzeeja neskaitaamas reizes PAVEMT, pirms, aizmirst tos suudus, ar kuriem nacas komuniceet.
PILNIGI NOTEIKTI, neiesaku nevienam normalam cilveekam SVEDBANK.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes