LV RU
www.sudzibas.lv Swedbank Naudas zagšana

Swedbank - Naudas zagšana

Naudas zagšana swedbank bankomātā. Ievietoju swedbank bankomātā karti revolut lai izņemtu 10€ bet brīdī kad nauda jāizdod bankomāts izmet error un naudu neizdod. Atsaku operāciju vadu visu no jauna bankomāts naudu izdod. Bet skatoties bankas pārskatā uzrādās ka nauda izsniegta un no konta pirmie 10€ atskaitīti lai gan neesmu saņēmusi. Zvanu konsultantam uz swedbank man atsaka palīdzību kā tas neesot viņu kompetencē jo neesmu klients swedbank. Bet naudu norija swedbank bankomātā nevis citā. Kada starpība kādu karti izmantoju ņemot naudu ārā. Ņemu swedbank bankomātā...

22.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Komentāri (7)

V vitols 22.04.2020

Šajā gadījumā tev ar iesniegumu sīki un smalki aprakstot situāciju, jāvēršas swedbank!
Ja tu izmanto swedbank bankas automātu tajā brīdī tu esi swedbank klients!

T Turkey901 22.04.2020

Swedbank klients ir Revolut, sūdzības autors ir Revolut klients - nevajag lekt pāri galvām un jāvēršas pie Revolut!

V vitols 23.04.2020

Kāds vēl revolut, ja swedbank automātā tehniskā kļūme!

T Turkey901 23.04.2020

Un par to ir jāskaidrojas Revolut ar Swedbank, Swedbank ar šo klientu nav noslēgts nekāds līgums, Swedbank tapēc nav nekādus skaidrojumus parādā un nav tiesīgs sniegt informāciju svešai personai, kuru viņi nevar identificēt, jo klientu reģistrā šīs personas dati nav pieejami kā arī klientam nav pieejams jebkāds Swedbank identifikācijas rīks, par izmaksām un automātu darbību.

M mancave 22.04.2020

Тебе надо идти в филиал и писать заявление.
КЛИЕ́НТ
Мужской род
1.
Лицо, дело к-рого ведёт адвокат.
2.
Постоянный посетитель, покупатель, заказчик.

AMB 23.04.2020

Была похожая проблема с картой Skrill (элекьронная система) Сумма 50 еур. В Swedbank сказали тоже самое что и вам. Мол вы не наш клиент, ничего не знаем. Позвонил в британию в Skrill, там обьяснили, что после инкассации банкомата, все средства которые я не получил, вернут на счет в Skrill в течении месяца. По факту получилось что деньги вернули через дней 10 на счет. Никаких заявлений не писал. Поражает что местный банк это обьяснить не смог, а британцы без проблем.

Pacco_al 26.04.2020

Ir gadījumi, kad neveiksmīga darījuma rezultātā, banka uzreiz automātiski nosūta revesāli izdevēja bankai (šinī gadījumā Revolut) un nauda atkal atgriežas kontā. Ja tā līdz šim nav noticis ir jāvēršas Revolut ar kartes darījumu pretenziju. Sewedbank sniegs viņiem atbildi.
Swedbank nekādu atbildi par neveiksmīgu darījumu bankomātā, kartes īpašniekam nesniegs. Un punkts un bez variantiem un bez "vai tiešām nevar paskatīties".

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes