www.sudzibas.lv Swedbank Maksājuma karte

Swedbank - Maksājuma karte

Augusta mēnesī beidzas maksājuma kartes derīguma termiņš (augustā vēl varu to lietot). Līdz šim filiāle, kur izņēmu jaunās kartes bija pieteikta Valmierā.
2. augustā uzzināju, ka pēc 10 dienām pārvācos uz Rīgu un Valmierā pilnīgi noteikti līdz septembrim 15. neplānoju ierasties.
Sazinājos ar Swedbank, kur man paskaidroja, ka es vairs nevaru mainīt pasūtītās kartes filiāli, kaut arī karte pati vēl nemaz nav izgatavota. Man vajadzējis zvanīt 2 dienas iepriekš - jūlijā.
Scenārijs, kas man jāievēro - kad karte būs gatava, tā tiks nogādāta Valmieras filiālē un tad Jūs varat zvanīt un samaksājot komisiju 3 LVL apmērā to pārsūtīt uz Rīgu.
Jau tas man šķita izcili muļķīgi, bet nu labi.
Šodien saņemu ziņu, ka karte ir gatava, zvanu uz banku, lai sūta uz Rīgu.
Man atbild, ka tas maksās 3 LVL, bet tā kā šobrīd uz konta man ir 1.24 LVL, tad viņi to nedarīs.
Algu es saņemšu tikai 31.datumā.
Teicu - lai atstāj mīnusu uz konta - cik tad tur būs 1 lats ar kapeikām mīnusā?
Atbilde - nē, to mēs nedarīsim!
Labi, prasu - cik ilgā laikā tad jūss man karti atgādāsiet no Valmieras?
Atbilde: 5 darba dienas (no Valmieras ar kurjeru un 5as darba dienas!!!???)
Es atvainojos, bet nu cik izcili muļķīga ir šī situācija!!
Jautāju - kā tad man rīkoties??
Atbilde - jūs varat ieiet bankā un izņemt naudu, bet par to Jums jāmaksā komisija!

Nu sasodīts!!! Kur VĒL PRETĪMNĀKOŠAKU BANKU!!!????

E

Komentāri (9)

J JR 22.08.2011

Tā ir swedbanka ar savu swedbankas attieksmi! Kas tur pārsteidzošs?

E eta 22.08.2011

es tavā vietā paskatītos kādu citu banku, kur karte bezmaksas, vai kāda lētā- pārmestu naudu no SWED uz to to citas bankas karti un viss..

F Forši 22.08.2011

у нас точно такая же ситуация была-нужно закрыть счёт в swedbanke и сразу же не отходя от кассы по новой открыть-закрытие бесплатно, новым клиентам открытие бесплатно-так как при закрытие вы уже не клиент то при открытие уже новый клиент-занимает эта вся процедура 30 минут...P.S кстати потом ( при открытие нового счета) можно отказаться от пенсионного уровня-вот это их злит

T toeta 30.08.2011

un kura banka tad izsniedz tās bezmaksas kartes????

I Ivars 30.08.2011

Nezināšāna neatbrīvo no atbildības. Ir jābūt atbildīgākam par savām lietām. Pat i-bankā ir norādīta ši informācija, tā kā nav ko klaigāt.

Atjaunotās kartes pa pastu un visās filiālēs tiek piegādātas līdz 25. datumam tajā mēnesī, kad kartei beidzas derīguma termiņš.
Karšu atjaunošana un saņemšana

Swedbank izdoto karšu derīguma termiņš ir norādīts gan uz kartes, gan to varat uzzināt tepat internetbankā. Kartes derīguma termiņa pēdējā mēneša beigās aicināsim jūs saņemt atjaunoto karti tajā filiālē, kuru būsiet iepriekš norādījis.

Ja atjaunoto karti vēlaties saņemt citā filiālē, mēnesi pirms kartes derīguma termiņa beigām šo informāciju varat mainīt tepat internetbankā. Lai nomainītu kartes saņemšanas filiāli, noklikšķiniet uz kartes numura un veiciet nepieciešamās izmaiņas. Atcerieties, ka filiāli bez maksas var mainīt ne vēlāk kā mēnesi pirms kartes derīguma termiņa beigām! Pārējos gadījumos (derīguma termiņa pēdējā mēnesī vai ja karte jau ir atjaunota) par filiāles maiņu lūdzam informēt, nosūtot Bankas ziņojumu. Par kartes pārsūtīšanu tiks ieturēta maksa 3 LVL
Atjaunotās kartes saņemšana pa pastu

Rūpējoties par savu klientu ērtībām, piedāvājam iespēju - saņemt atjaunoto karti pa pastu savā mājas pastkastītē. Pieteikties uz kartes saņemšanu pa pastu var, ja tiek atjaunotas - Maestro, Visa Electron, VISA Classic, VISA Gold, ITIC Skolotāju Visa Classic

Kartes saņemšanas filiāļu sarakstā izvēlieties iespēju "Pa pastu" un norādiet piegādes adresi Latvijā. Karte tiks nosūtīta uz jūsu norādīto adresi neierakstītā vēstulē kopā ar instrukciju, kā karti aktivizēt internetbankā. Karti varēsiet lietot tikai pēc aktivizēšanas. PIN kods paliks tāds pats kā iepriekšējai kartei. Par šo pakalpojumu tiek ieturēta maksa saskaņa ar spēkā esošo cenrādi.

Ja vēlaties saņemt plašāku informāciju, zvaniet 67 444 444

J Jodi 05.09.2011

I ralely couldn't ask for more from this article.

A Alenka 06.09.2011

Paldies, Evija!Tava sūdzība ir ļoti savlaicīga, man ta pat ta butu ja tu šeit neko neuzrakstiji!

T Tikai uzvārds 26.09.2011

smiekligi ... banka vainiga pie ta ka nejedz saprast kas notiek. Tu iedomājies tukstošiem klientu kāds rūķīts visu nakti šķiro karti kur to aizsutit vai neaizsutit?? tapec jau tev pienakas laicigi informet ja gribi ko mainit..
un To ka 5 dienas tevi šokē tad piedāvāju komisiju 20 ls un karte būs tajā pašā dienā pie durvīm.. tas tevi apmierina?? :)))

T temīda 11.12.2011

Dievs dod atrast to muļķi, kas palaidis nepatiesas ziņas par banku!Godavārds, galvu tādiem noraut!
Ir tak cilvēki nenormāli!Ka tik masu psihozi uztaisīt!Vakar cilvēki sturmē bankomātus, kamēr var normāli iepirkties ar karti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes