www.sudzibas.lv Swedbank klientu apkalpošanas kvalitāte

Swedbank - klientu apkalpošanas kvalitāte

mani interesē kādā veidā visu cauru diennakti nevar sazvanīt swedenes klientu apkalpošanu? un vēl - tas speciāli tiek darīts vai kā? zvani nav par brīvu! blin! pa dienu visi operātori (uru droši vien nemaz nav) ir aizņemti, vakarā tas pats, pa nakti arī... es vienkārši esmu šokā no šitāda tizluma!

Komentāri (3)

Ontūns 03.12.2014

Jau sen zināms, ka Swedbankai nerūp klienti - privātpersonas.

A AIJA_:) 12.03.2015

Jā tas gan, apkalpšana ir slika un lēna ne tikai mēģinot sakontktēties caur telefonu bet arī bankās, nezinu viņiem visiem tur mazas algas vai kā, kāpēc viss tik lēni vienmēr notiek!!! Nebūtu man slinkums noteikti jau sen uz citu banku būtu aizgājusi

A AgitaaKruminaa 11.09.2018

Un izskatās, ka nekas ar gadiem nav mainījies. Esmu ilggadējs Citadeles klients un līdz ar darba vietas maiņu un konta maiņu tajā, nodomāju šodien pāriet uz Swedbank. Aigāju uz filiāli Valdemāra ielā un attieksme bija nekāda. Nosēdēju tur 40 minūtes un neviens pat nepienāca/ neko nepajautāja. No divām darbiniecēm klientu apkalpoja tikai viena, kamēr otra ar vienu pirkstu kaut ko lēnām mēģināja rakstīt uz klaviatūras.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes