LV RU
www.sudzibas.lv Swedbank Darbs Swedbank

Swedbank - Darbs Swedbank

Es pilnīgi piekrītu meitenei,kura arī ievietoja komentāru par Swedbankas darbu.Ees arī strādāju Swedbankā, es aizgāju, jo nevarēju izturēt šo kolēģu liekulību, kā arī pesimismu, es izturēju pārbaudes laiku. Kolēģēm, bija divas sejas, pret klientiem viņas ir jaukas, bet iekštelpās tieši otrādī, visi ir tik briesmīgi, darbs viņām jau sen riebjas, tas pesimisms vienkārši ierauj sevī un tādējādi es arī kļuvu tik pesimistika. No vadītāja uzslavas nedzirdēt, tā pat kā Rīgā dzeguzi. No vadītāja arī nebija atbalsta, nekāda, kaut klientu bija daudz, vadītājs savā krēslā sēdēja un nenāca mums palīgā, jo uzskatīja, ka viņam tas nav jādara. Kā arī viņš savas kļūdas nekad neatdzina, tikai bakstīja uz citu kļūdām.
Kāpēc bankas darbinieces smaida, jo tā ir banku etiķete, un to pieprasa, bez tā nevar.
Šobrīd esmu ļoti apmierināta ar savu tagadējo darba vietu, kolēģiem, kā arī man ir dikti foršs priekšnieks, kas neliekuļo, bet saka kā ir, un esmu ļoti laimīga, ka vairs nestrādāju bankā, tieši Swedbankā, kur uz tevi klienti bļauj, un jārisina visas problēmas pašai.

L

Komentāri (2)

Pacco_al 14.06.2014

Ne katrs darbs katram cilvēkam ir piemērots. Klientu apkalpošana bankā (īpaši Swedbank) ir sarežģīta, tā prasa kā daudz zināšanu, tā arī personīgās spējas un īpašības.
Tu esi bankas pārstāvis ar kuru komunicē klients un tu risini situācijas ar kuru klients pie tevis ir atnācis, tas ir tavs tiešais pienākums. Nevienam tev tanī nav jāpalīdz, ne vienam tavā vietā tavs darbs nav jādara, jo tu par to saņem algu un tev par to maksā, tu taču nevēlies dalīties ar kolēģi savā nopelnītajā darbā, ja viņš tavā vietā kaut ko izdara. Ir atbalsta struktūras, kuras palīdz risināt jautājumus, kurus pats klientu apkalpošanas speciālists nav spējīgs atrisināt, bet ja tā ir nesaprašana vai nezināšana, tad neviens arī nepalīdzēs.
Forši, ka esi atradusi darbu, kurš tev patīk un kuram tu esi piemērota. Ir jauki ja viss apkārt ir rozā vai tik saldens, ka dzīvojot tanī visā tēju var dzert bez cukura, bet ne visur tā ir.

J jomajoooooo 19.04.2015

http://www.sudzibas.lv/swedbank-c39875.html
pilnigi piekriitu saites autoram. Ar so banku nav nekas riktiigi, jo agraak tur vis bij ok, bet tgd, gadus 2-3, kops tur straadaa 20+ paaudze (drausmigaa“”tiesibu paaudze””), viss aizgaajis uz grunti. Un esmu parliecinata ka ar sadu attieksmi, shai bankai, spid vien paris nozheelojamas eksistences gadini. Vnk, visi normaalie klienti aizies uz citaam bankaam. Tas tak ir likumsakariigi!! Attieksmee totaalakaa visautlautiiba, rupjiiba, nuulle, nekompetence(maigi sakot), pilnigakaa nezinaasana, neprofesionalitaate, iedomiiba, augstpraatiba, neadekvaaata vispaar uzvediba, darbiba, attieksme pret klientu!!!
Ar autoru, galigi identiska situaacija, ko ar viru piedzivoju paris gadus atpakal.
deel taa vairs neesam un nekad nebusim sis bankas klienti. un protams, saviem visiem pazinaam, draugiem, da vispaar jebkuram, kurs man pajautaas, neieteikshu kategoriski svedbank. miskaste ne banka.
bijaam toreiz shokaa no taa ka apkalpojosais personals, tiesi kaa autors arii aprakstija varda vaardaa situaacijas, runaa ar klientu taa it kaa esi. vinam paradaa naudu, atvainosanos, apkalposanu vai vel kaut ko.
aizrakstijamies toreiz ar sudzibu vestuli lidz augstaakajai vadibai, un tad ari saprataam, kas par vainu. tur tak ""vadiibaa ""25 gadigas shmaras, kas absoluti neapjeedz kur atrodas, ko dara, nosutija musu problemu risinaat pie nodalas vaditajas, kurai draugos.lv bija mauciga bilde. labi nodomaju ta tak tikai bilde. nav nekads raditaajs, izradas ir gan. tatad iegaumeejiet ja soc.portaalaa nod. vaditajai staav bilde kaa prostituutai, tad kaut kas ar so banku nav kaartiiba. Jo, risinot situaaciju, sii ""vaditaja"' pat neatvainojaas (!!!) ne vienu reizi par to aarpraatu, kas bija jaapiedziivo ar 8 operatoreem, zvanot pa vinu info tel.(vinas katra atkal no jauna, parjautaaja situaaciju, un man kaa pedejai mulkei, protams, ko nedariju, jaaskaidro atkal un atkal situaacija, tik tamdeel, ka vadibaa seezh nulles un neapjeedz KAA CIVILIZETA PASAULEE NOTIEK KL.APKALPOSANA) plus pie visa, ari tapat kaa autoram, nelaava man kaa sievai runaat, ar debilu stjervu, ar kuru mans virs negribeja runaat pirmaam kartam, a otraam- vins bij pie stures, un vispaar, pilnigi taa pati problema, kas autoram, ka banka absolutie nereekinaas ar saviem klientiem.
nu tas bija cirks. sii saka, ka jarunaa ar viru. virs visu dzirdeeja, vnk, pasutija gan tas visas debilas un rupjaas aitas kas tur sez par saviem 300 euro, gan banku). Un tgd pagaajusi 3 gadi, un situaacija ir tiik pat nozelojama, un veel trakaaka, jo es skatos, sudzibas par svedbank ir seit katru dienu. Un ko apsveicami, es tikai par siis drausmigas bankeles atraaku likvidaaciju. Jo taa nav sabiedriska iestade, tas ir kaut kaads mauku bordelis.
Klientu apkalposana viszemaakaa kaadu esmu vispaar jebkad piedziivojusi!!! Mums, radas sajuuta, ka operatores, gan klaatiene, gan pa telefonu, nesaproot, kur atrodas, ko, ar ko runaa. Utt.
nu toreiz tas taa sokeeja, ka protams, uzreiz atteicaamies no siis bankas.
pilnigi vienalga, ka 15 gadu staazsh agraak bijis.
es pat netaisos tgd atcereeties to visu murgu, ko toreiz piedziivojaam, jo mums abiem bij slikti no taa visa, ko nacas dzirdeet, un lasit atbildes vestulees.veselibas problemas ari radaas, jo vajadzeeja neskaitaamas reizes PAVEMT, pirms, aizmirst tos suudus, ar kuriem nacas komuniceet.
PILNIGI NOTEIKTI, neiesaku nevienam normalam cilveekam SVEDBANK.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes