www.sudzibas.lv Swedbank Ciniska apkalpošana

Swedbank - Ciniska apkalpošana

Rūgta pieredze klientu apkalpošanā. Darbinieks nelaipns, iesāk sarunu uzbrūkoši, liedz izmantot bankas noteiktās tiesības, nepārzin bankas noteikumus, nekompetences ietvaros maldina klientu un kļūst cinisks. Nepārzina terminoloģija – neizšķir: deklarēto, dzīves vietas, un kontaktadresi. Līdz šim sliktākā komunikācija ar swedbank 20 gados.

14.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (1)

T Taisnīgums99 14.12.2020

Kuram nav bijusi slikta diena? Visas kompanijas ir kads sliktaks darbinieks! Tas ir normali!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus