www.sudzibas.lv Sony Center Nekvalitatīvs produkts, zems serviss, briesmīga klientu servisa centra attieksme!

Sony Center - Nekvalitatīvs produkts, zems serviss, briesmīga klientu servisa centra attieksme!

Turpmāk, priekš manis, vārds "Sony" būs lamu vārds un savā dzīvē vairs nevienu šo sū. U nepirkšu! ???
Sony serviss ir zema līmeņa un klientu servisa attieksme prasta, neieinteresēta un neprofesionāla, lai neteiktu - zema! ???
Nevienam neiesaku, neieteikšu izvēlēties šo Sony / sū. U!
Sony TV 65xd9305 nostrādāja apaļus divus (2) mēnešus un nosprāga! Servisā zināja teikt, ka "mātes plate" noviebusies! Nepaiešot ne mēnesis, kā tas tikšot sataisīts!
Pirms tam desmit (10) gadus nostrādāja Samsung "65" collas bez jeb kādām problēmām un vēl to atdevu tālāk, lai tas godam kalpo!
Šis sū. S jau pēc īsa brīža nobeidzās un tas esot Sony, šī brīža labākais produkts!
Ja tāds ir Sony "labākais; produkts, tad man pat grūti iedomāties, ko tas no sevis izsaka zemākā segmentā! ???
Silti iesaku, nevienam neizvēlēties Sony produkciju, jo tā serviss, klientu centrs un produkts ir ļoti zemā līmenī!

Komentāri (4)

T Tong Po 21.07.2016

A pretenzija ta pret ko? Pret to, ka tehnika var iziet no ierindas, un visi saprot, ka jebkura ražotāja jebkurai tehnikai ir zināms % atteikumi pirmajā iekārtas ekspluatācijas gadā - citam ātrāk, citam vēlāk, citam nekad, jeb tik pēc 11 gadiem. :D Par ko tur stress? Salūza Tavs dārgais TV? Tev bija paveicies, un tavs vecais Tv nostrādāja ilgāk nekā citiem? Un? Salūza - Saremontēs! Kur problēma?

A Aigars Veismanis 21.07.2016

Problēma - attieksmē, neieinteresētībā un problēbas nerisināšanā!
Klientu servisā strādā "dārzenis" kurš spējīgs nolasīt trīs rindiņas, no priekšā noliktas lapiņas un tos atkārto ikreiz, kad uzdodu kādu jautājumu!
Klientu serviss "0" vai pat "-10" ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

K Kristaps Aldiņš 03.08.2016

Labdien, Aigar!

Cienot Jūs, patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām un negatīvajām emocijām.
Tā tiešām dzīvē gadās, ka ražotāja izmantotās komponentes kāda defekta dēļ var nedarboties. Diemžēl ir defekti, kurus nevar atklāt ražotāja rūpnīcā un tādēļ ir paredzēts ierīces garantijas laiks, kurā visi ražotāja defekti tiek novērsti bezmaksas.
Servisa centrs defektu novērsa 7 darba dienu laikā (pieteikumu no Jums saņēmām 18.07, novērsām bojājumu uz uzstādījām 27.07.). Šajā periodā servisa centra darbinieki aizbrauca pie Jums pakaļ televizoram un aizveda to uz servisa centru, lai novērstu bojājumu. Pēc remonta televizoru nogādāja atpakaļ Jūsu mājās, papildus veicot uzstādīšanu. Nodrošinot garantijas servisa pakalpojumu, darījām labāko, kas ir mūsu spēkos. Esam apņēmības pilni attīstīties un uzklausīt konstruktīvu kritiku.
Mēs nepārtraukti strādājam, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti, jo apmierināts klients ir mūsu galvenā vērtība.

Patiesā cieņā,
Sony Center komanda

A Aigars Veismanis 09.08.2016

Labdien!

To, ka prece var salūzt un nedarboties, tas ir skaidrs visiem!
Bet man nav skaidrs, kā tādai kompānijai, kā SONY, kas man
kādreiz likās premium zīmols, var būt tik briesmīgs klientu servisa darbinieks
Un tik zema līmeņa serviss ??? :(
Jūsu klientu servisa darbinieks ar tādu prieku man paziņoja, ka mans lūgums samainīt preci,
Kas pēc divu mēnešu lietošanas "nomirst" ir atteikts un VIŅŠ ir pieņēmis tādu lēmumu!
Ir saprotams, ka prece var sabojāties, bet to, ka premium zīmolam un pats dārgākais TV no visiem "65"
ar jaunākajām un modernākajām tehnoloģijām "nomirst" un tas tiek remontēts, man nav skaidrs! :(
Pats lietoju Apple produkciju un tur VISS ir viss augstākajā līmenī! Pirmajā gadā VISS tiek mainīts, bet otrajā, viss tiek remontēts, ja nevar saremontēts, tad arī mainīts! Arī Samsungs un LG sākumā visu maina un tikai pēc tam prece tiek remontēta! Tāds serviss ir visam, izņemot SONY!
Tas liecina tikai par vienu, par to, ka SONY, ka līderis, savas pozīcijas ir jau sen zaudējis un tas ir tuvāk budžeta klases zīmoliem, kā premium klasei! :(
Tas ir skumji, ka pāris mēnešus lietots TV, kas pirkts par 3500 euro ir remontēts, apskrāpēts, plankumains un samocīts vizuāli!
Jūsu servisa meistars to 30 min. centās nolauzt no sienas, lai to aizvestu uz remontu! Tas bija piestiprināts pie sienas ar SONY oriģinālo kronšteinu, bet Jūsu servisa meistari nav informēti, kā to noņemt no sienas !
Pēc tam to neiepakotu iemeta kaut kādā lūznī (par mašīnu to grūti nosaukt) ! Un tas tika aizvests uz servisu, kā tāds kartupeļu maiss! :(
Man, to atgrieza drausmīgā stāvoklī ......
Viss ekrāns plankumains, pleķains, sānu malas apskrāpētas un tas vairs ne tuvu nav jauns TV!
To atgrieza ietītu netīrā plēvē un to noņemot, atklājās, ka tam ekrāns ir plankumos un netīros plēķos.
Uz lūgumu, to notīrīt, man atbildēja, ka tas neesot Viņu pienākumos un, lai es pats to tīru ar kaut kādu tīrīšanas līdzekli, ko Viņi pat nezināja man ieteikt!
Malās bija redzami viegli skrāpējumi, bet par tiem vispār neviens nelikās ne zinis, jo TV jau neesot jauns! :(
Ar tādu servisu un tādu klientu servisa darbinieku Jūs tālu netiksiet un neapmierināto klientu būs ar vien vairāk, tas nu man ir skaidrs!
Es jo projām gaidu, ka man šis remontētājs, apskrāpētais TV ar plankumaino un pleķaino ekrānu tiks samainīts pret jaunu, pret tādu, kādu es to pirms pāris mēnešiem iegādājos par bargu naudu un mans negatīvais viedoklis par Sony, kā zīmolu mainīsies uz pozitīvo pusi!
Ja Jums tas neliksies svarīgi un nekādas darbības no Jums nesekos, tad es atteikšos pilnībā no Sony produkcijas un turpināšu brīdināt savus draugus, radu, paziņas un sociālo vidi par savu negatīvo pieredzi ar šo zīmolu!

Ac. Aigars

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes