SmartPosti (iepriekš Itella Logistics) - Slikts serviss un krāpšanas
Nolēmam izmantot SMARTPOSTI "superīgo" pakalpojumu sūtīšanai no paku skapja uz Vāciju - vecmātei dzimšānas dienai speciāli nopirkam Itālijā īstā sēnā darbnīcā īpašu kaķa figūriņu (mesitardarbs, rokdarbs, japimin - nav lēts!), ko vecmāte ļoti gribēja. Figūriņu iepakojām burbuļcelofānā, ielikām dāvanu maisiņā pieliekot klāt atklatni, maisu aizlīmējām, pievienojām SMARTPOSTI atsūtīto kodu un nosūtījām paciņu.
Pēc 6 darbadienām vecmāte mums sūta ziņu "Paldies par smuki iepakotu atklātni un siltiem vārdiem...". Protams, mēs uzreiz piezvanījām prasīt kur ir "KAĶIS"? Irradījies, paciņa atnakusi atverta (bija ciet uz bantīti, nevis aizlīmēta) un iekšā bija TIKAI atklātne.
Nu ok, saprortam, ka visādi mēdz gadīties... žēl, protams, līdz asarām, bet nu gadās.
Uzreiz (13.10.2025. 13.06) sākam pārrunas ar SmartPosti... Un tieši tē sākas "jautrākais"!
Pec 15 minūtēm gaidīšanas galu galā atbildēja sieviešu būtne (bots?), kura jautrā tonī teikusi, "nu nekas, nav problēmu!" un prasīja "atsūtīt uz e-pastu video, kā un kas tika iepakots un ielikts paku skapī, un lai sanēmēja atsūta video, ka šaņem paku". Es uzdevu jautājumu vai viņa (bots?ChatGPT?) vienmēr veic foto-video fiksāciju saņemot un sūtot pakas... Un kā viņa to paredz no paveca cilvēka?! Klusums... Pēc tām - "nofomējiet sūdzību mājaslapā. tur viss ir viegli". Nu ok, kamēr uzdodu vēl jautājumus, runāju ar to "būtni", pāris minūšu laikā visu izdarīju, par ko pazinoju "būtnei" (botam?).
Šī priecīga balsī man teikusi (ap pl. 13.27) ka "Nu lieliski, jums atzvanīs drīz, šodien (13.10.!) līdz pl. 17iem.". Forši, gaidu... Pl. 17.10 zvanu... Pēc ILGAS gaidīšanas cita "būtne" (atsakās pat nosaukt vārdu) uz manu jautājumu par situāciju atbildēja "Nezinu, nodaļā jau nestrādā. Jums dos ziņu rīt līdz pl. 18iem". Offf... Sākas... Nu labi...
No rīta (14.10.2025. ap 11iem) zvanu. Atkal "gaidīšānas rindā"... Atkal bezvārda "būtne" (bots?) un manu jautājumu par situāciju man atbildēja rupjā tonī "Jūs visu noformējāt mājaslapā. Ar to viss. Nevajag vairāk ar mums komunicēt! Ja būs nepieciešāmi - paši uzrakstīsim jums e-pastā. Visu labu!" un nomeeta klausuli...
Zemiski un pazemojoši. Neprofesionāli un nekompetenti.
Nu tā brīža klusums. Neviens tā arī nav sazinājies ar mums.
Gribu uzsvērt, ka runa neiet par pasu figūriņu (kaut cena tai ir 100+ EUR, jo tas ir unikāls rokdarbs). Gadās visādi. Vecmāte teikusi, ka saņemot šokolādi vai riekstus no draugiem arī bieži vien pakas ir pustukšas... Runa tagad par principu, ka uzņēmums (Smartposti):
- nes pilno juridisko atbildību par sūtījumu
- nespēj komunicēt ar klientu
- nezin, kas ir apklapošaans kultūra un ētika
- nespēj nodrošināt kvalitiatīvo servisu un adekvāto personālu
- nespej nodrošināt uzņemto saistību izpildi
Dotajā brīdī tika sagatāvoti dokumenti PTAC un juristam (kurš godam savu maizi pelna, labi padarot darbu!). Smartposti tika dots laiks līdz 17.10.2025. pl. 16.00 atrīsināt situāciju.
Sūdzībā ir rakstīta ar noluku brīdināt ikkatru uzmanīties sadarbībā ar SmartPosti un domāt divtik, pirms uzticēt viņiem savus sūtījumus...
Uzņēmums nav spējīgs atbildēt ne par ko...
Komentāri (1)
Paldies par brīdinājumu, bet pie vainas visdrīzāk būs paciņu kurjers kurš nogādā uz pakomatu