LV RU
www.sudzibas.lv Sky Beauty Jelgava Cilvēku muļķošana

Sky Beauty Jelgava - Cilvēku muļķošana

Vēlējos apgiezt matus un ieveidot kā jau iepriekš to esmu darījusi šajā salonā. Meistarīte visu izdarīja lieliski, paldies viņai par to. Tad sekoja nepatīkamais, administratore paziņoja, cenu, kas ir par 10 eiro lielāka nekā līdz šim. Cenas esot nedaudz paceltas... Nedaudz? Iepriekšējā dienā zvanot un jautājot vai būšu uz procedūru, nevarēja paziņot par šiem "lieliskajiem" jaunumiem? Noteikti būtu izvērtējusi situāciju un apsvērusi izmantot vai neizmantot pierakstu. Teicu, ka nemaksāšu un no administratores puses saņēmu "stulbu" smīkņāšanu. Uzskatu, ka tas ir ļoti nepieklājīgi untā ir cilvēku muļķošana. Ar tādu attieksmi noteikti šis salons pazaudēs daudzus klientus. Interesanti ir arī tas, ka veicot šo procedūru 4 reizes, katreiz bija sava cena un čeks netika izsniegts. Laikam šajā salonā cenas nosaka pēc acīm...

Ne

Vairāk sūdzības par Sky Beauty Jelgava

Komentāri (12)

Saivii 06.06.2019

Pareizi darijaat,ka nemaksaajaat . Pilniigs stulbums.

Ab absk12 06.06.2019

Ja jau katru reizi bija cita cena, kas lika domāt ka arī šoreiz nebūs kas savādāk?
Un iepriekšējās 4 reizes čeka neizdošana nesatrauca, tikai tad kad cena jau bija par "lielu"...

really? 06.06.2019

vienmer drikst pirms pakalpojuma pajautat kadas bus izmaksas un tad domat,nevis pec gudri spregaat,ka nemaksaasi,par jau padariitu darbu!

Tu Turkey901 06.06.2019

Klientam pierakstoties uz procedūru ir jāuzprasa pašam, cik būs jāmaksā, ja tāds jautājums nav izskanējis, tad maksājiet pēc cenrāža salonā, ar kuru varat iepazīties pirms procedūras!

Ne neapkalpotais 06.06.2019

1.reizi apmeklējot jā, bet ne jau katru mēnesi ejot, cenas aug atrāk nekā zāle :D

Tu Turkey901 06.06.2019

Ja jau cenas aug katru reizi un to zinājāt no iepriekšējās pieredzes, tātad Jūs bijāt lietas kursā un varējāt paredzēt arī kārtējo cenas pieaugumu, kuram ir regulārs raksturs!

Tu Turkey901 06.06.2019

Tā kā procedūra ilgst vairākas stundas tad, iespējams, tas bija pielikums pie algas meistaram, kuru tas nesaņems, jo Jūs nesamaksājāt!
Droši nāciet atkal pie šīs pašas meistares, viņa Jums to pieminēs, kad izdedzinās caurumu pakausī!

Ne neapkalpotais 06.06.2019

Cik zinu piemaksas un prēmijas izmaksā darba devējs, nevis tiek izvilinātas no klientiem! ;)

Tu Turkey901 06.06.2019

Stundas likmi palielina uz tā rēķina, ka palielina pakalpojuma cenu, bieži vien tik ļoti, cik nepieciešams, lai, palielinot algu, noturētu labus kadrus.

Xc xctaps 06.06.2019

Kru problēma noskaidrot cenu pirms apmeklējuma vai ierodoties salonā ? Es vienmēr pierakstoties jautāju cik maksās griezums ...

Ne neapkalpotais 06.06.2019

Arī tad, ja esat patstāvīgais klients, katru mēnesi prasīt vai ir cēlušās cenas, nav prāta darbs. Solīdi ir klientam to paziņot! Arī mana nagu meistare tieši tāpat rīkojās, paziņojot par cenu pacelšanu un tad jau tā ir klienta izvēle izmantot pakalpojumu vai nē ;)

Se sensor 06.06.2019

Piekrītu katram sūdzības vārdam. Čekus tur nedod un cenu prasa "pēc acīm". Mīļie komentētāji, jūs neesat šajā salonā bijuši. Cenrādis tur stāv, bet pēc tam prasa pavisam ko citu. Pretīgi. Šī situācija nav saistībā ar pēkšņu cenu paaugstinājumu un to, ka klients/e nav iepriekš pajautājis... Aizejiet paši, sapratīsiet.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes