www.sudzibas.lv Skaistumkopsanas salons LINA Frizierene atbildēja, ka tā medzot būt

Skaistumkopsanas salons LINA - Frizierene atbildēja, ka tā medzot būt

Nesen apmekleju so salonu, apkalposana laipna, piedava teju, kafiju!!! Pierakstijos uz matu krasosanu, 2 krasas sķipsnas gaisas un pamattoni bruna krasa, nokrasoja nonema dvieli no galvas itka likas normali viss ok, kad saka ķemet matus tad nu tik bija, visas gaišas šķipsnas naca nost pilniba visa kemme manos matos, visa grida kad prasiju kapec ta, frizierene atbildeja nu ta medz but, vai tad jums neteica? Bet vinai jau man to vajadzeja pateikt, pabridinat, ka ta var but...utt...acimredzot balinatajs bija parturets pa daudz, man ta liekas, iszaveja matus ari pavirši, celinu pa vidu neizšķira, vispar tas bija šausmigi, panemu ķemmi pati izšķiru celinu piecelos gaju pie kases maksat, tieši bija atbraukusi salona saimniece, man asaras acis bija un to vareja redzet, jo tiesam biju izmisusi, gribeju atrak tikt prom no turienes, saimniece paprasija kas noticis ? Teicu ka lai paskatas uz gridu ka visa grida ir vienos manos matos visa kemme ka mati ir sadedzinati, vina it ka centas kaut ko atrisinat, bet piegaja pie tas meisteres kas man bija tos matus krasojusi, un ta vinai tur kaut ko paskaidroja un viss!!! Ar to ari tas beidzas, es tikai staveju un asaras bira, paprasiju tai pasai saimniecei lai iedod gumiju lai varu tikt lidz majam, ta iedeva gumiju, jo mati izskatijas sausmigi, plani sabojati, visa galva apluzusu matu, uz pusi isaki, sataisiju matus un samaksaju 35 ls pat atlaidi nekadu neiedeva!!! Tiesam neiesaku iet uz so salonu solarijam ari visu laiku ir atlaides bet solarija lapmpas vecas un iedeguma nekada!!! Un ticiet man tagad jau zinu ka es nesmu vieniga kam ta ir atgadijies saja salona, diemzel es to par velu uzzinaju, un nacas to uz savas galvas izbaudit, , , , nu nekas mati nav zobi ka saka atugs, , , bet jums neiesaku iet uz šo salonu!!!

Z

Komentāri (82)

Z ZVAIGZNE 15.04.2009

paldies:))ja gan jau ataugs un noteikti vairs uz so salonu neiesu, tadu naudu samaksaju un cik vel samaksasu lai vinus izarstetu ...paldies visiem par komentariem!!!

а Анна 15.04.2009

Фу, такое ощущение, что тут некоторые пишут только что бы ядом попливаться! Аж противно! Хотела просто дополнить, что я например обслуживаюсь в этом салоне и честно говоря там и отношение хорошее и персонал!

L ligaa 15.04.2009

turies Linda audze matinus!!!nej tur vairs

L ligaa 15.04.2009

ja ne4evo plohovo negovoru ni o otno6enje ni o personali, prota polu4ilas takaja neprijatnaja situacija, jesli ja pla4u takie bol6iji dengi ja i ha4u rezultat polu4it a ni ostatsa bez volos...razvi ja mnogo ho4u?

Z ZVAIGZNE 15.04.2009

cik cilveku tik viedoklu!!!

. ........ 15.04.2009

vienkārši nevajadzēja maksāt.

S stylist 15.04.2009

Tas bija jusu pirma balinašana, vai ari jus kadu laiku atpakaļ ņemat krasu nost?

Z ZVAIGZNE 16.04.2009

es menesi atpakal nemu krasu nost, viss bija labi mati ari ka pa brinumu ari mesterem bija palikusi laba stavokli, kad aizgaju jau otro rteizi tas skipsninas krasot tad tas notika, vinai vajadzeja pabridinat ka ta var notikt un galu gala nevajadzeja parturet krasu 1.5 h!!!

S STYLIST 16.04.2009

Tad ko jus gribejat?nonemat krasu, un pec meneša balinat?

J Jomajo 16.04.2009

NU un kas tad ir, ka pēc mēneša balina??? 4 nedēļas starplaiks, IR PIETIEKAMI, kā friziere varu 100%apgalvot!! Vienkārši ir jāmāk balināt, lai mati līdz ar folliju nenonāk [slēpt]@ Kā var būt tik [slēpt]@

O Olesja 16.04.2009

Skolko ljudej, stolko mnenij, soglasna.
Mne, naprimer, ochenj nravistja obsluzhivanie, personal v soljarie Lina na Lomonosova, ja tuda uzhe 4ij god hozhu! Super! v drugih filialah ne bila, ne mogu suditj. Situacija menja shokirovala! Ne vazhno hozjajka eto bila ili net, sama parikmaher dolzhna bila otkazatsja ot deneg!Eto zhe ejo klient! Dazhe esli bi Linda nikogda ne vernulasj bi (ona bi ne vernulasj, ja uverena), tak hotja bi ne peredavala negativnuju informaciju. A ewjo, na meste hozjaki, ja bi prokomentirovala etu situaciju zdesj. Ne verju, chto ona ne chitala eti kommentarii! Horoshij rukovoditelj periodicheski objazan prosmatrivatj nalichie kommentov o svojom predprijatii na etom saite!!

D dinchara 16.04.2009

pilniigi atblastu Lindu.. nekad neieshu uz sho salonu.. neizprotu darbinieku attieksmi!!!
es negribeetu, lai pret mani tik vienaldziigi izturas! shausmas!

A anja 17.04.2009

A ja naprimer, ne sovsem ponimaju Lidu, ona napisala, 4to ej krasku derzali 1.5h...esli eto tak, to prjadi bi ne prosto oblamalisj, i vi4esalisj, oni bi prosto otvalilisj ot kornja, potomu 4to derzatj 1.5h "otbelivatelj" eto bred!!!
Kone4no, eto bila o6ibka mastera, kotorij ne predupredil devu66ku, 4to eto mozet proizojti!!! No klientka, toze xoro6a!!!

A anja 17.04.2009

*Lindu

A Anita 17.04.2009

Esmu šī salona kliente apmēram gadu, jo pārbraucu no Rīgas uz Kauguriem un paziņas man ieteica šo salonu. Biju patīkami pārsteigta ka Kauguros vispār ir tik augsta līmeņa salons. Ticiet man jo esmu salonu cienītāja! Pat Rīgā ir grūti atrast salonu kur ar tik lielu uzmanību un rūpīgu attieksmi izturētos pret katru klientu!! Es uz šo salonu dodos regulāri reizi nedēļā un esmu 100% apmierināta ar gan solāriju, frizierēm un manikīrēm. Un vissvairāk man iepriecina tieši personāla attieksme un uzmanība. Nezinu labāku vietu kur pēc grūtas darba nedēļas varētu sevi palutināt. Es protams nezinu kas Jums šai salonā īsti ir noticis, bet man ir grūti noticēt ka Jūs stāstat visu patiesību! Rūpīgi palasot Jūsu pašas komentārus ir skaidri saprotams ka stāsts mainās! Te pirms tam mati vispār nebija bojāti, te atkal tomēr bija ņemta nost krāsa utt.. Un zinot cik lielu akcentu šis salons liek uz klientu, neticu ka personāls paskatījās kā Jums krīt arā mati un pateica uzredzēšanos. Esmu pilnīgi pārliecināta ka Jūs nestātat visu patiesību! Protams cik cilvēku tik viedokļu! Bet es pati turpināšu apmeklēt šo salonu un iesaku arī citiem! Jūs būsiet patīkami pārsteigti!!!

S sanita 17.04.2009

HA HA HA! Ārprats cik smieklīgas muļķības te izskan.

G Gunita 17.04.2009

HA HA man bikses jau ir pilnas no smiekļiem. (mati nav zobi) HA HA HA :D:D:D:D:D:D°°°°:D

A Anita 18.04.2009

Labdien, salona LINA klienti. Liels PALDIES visiem, kas izteica savu viedokli gan par konkrēto izveidojušos situāciju, gan par salonu kopumā. Ļoti ceru, ka Linda pieņems manu un salona ATVAINOŠANOS par viņai sagādātajiem morāliem gan fiziskiem pārdzīvojumiem. Vēlos LŪGT Lindu un citus klientus, ja Jums netika sniegts kvalitatīvs pakalpojums, griezties salonā, un dot IESPĒJU vērst par labu un izlabot radušās situācijas. Velreiz personīgi atvainojos Lindai.
P.S. Vieglāk būtu mācīties no citu kļūdām, bet šoreiz mācīsimies paši no savējām!
Ar cieņu salona Lina direktore, Anita (blondā sieviete).

G Gunita 18.04.2009

HAHAHAHAHAHAHA blondā sieviete HAHAHAHAHAHAHA

I Ina 18.04.2009

Salons Lina Jūmalā ir vienkārši fantastisks!Salona adminstratores ļoti laipnas un smaidošas, frizieres un manikīres profesionālas meistares un ar solārijiem tur viss ir vislabākajā kartībā, lampas maina regulāri un iedegums ir ļooti labs.Lina ir vissuperīgākais salons kadā esmu bijusi.Pati esmu tur balinājusi matus un man vienmēr viss ir bijis kārtībā.Es dodu 100 %, ka jums pims tam ir bijuši balināti mati.
Katram meistaram var gadīties pa šaizei, jo arī meistari ir tikai cilvēki.Ja jums tā sanāca ar matiem, tas nenozīmē, ka salons ir slikts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes