www.sudzibas.lv SIA ORANGE LIFE Neaizmirstamas brīvdienas Prāga, ar Varšavas un Kauņas apmeklējumu - kuras patiešām palika neaizmirstamas no negatīvas puses.

SIA ORANGE LIFE - Neaizmirstamas brīvdienas Prāga, ar Varšavas un Kauņas apmeklējumu - kuras patiešām palika neaizmirstamas no negatīvas puses.

SIA ORANGE LIFE - Neaizmirstamas brīvdienas Prāga, ar Varšavas un Kauņas apmeklējumu - kuras patiešām palika neaizmirstamas no negatīvas puses.

Neiesākam nevienam sadarboties un izmantot pakalpojumus no SIA ORANGE LIFE, pēc brauciena „Neaizmirstamas brīvdienas Prāga, ar Varšavas un Kauņas apmeklējumu” 17.11.2011- 20.11.2011 mēs (pārsvara visi cilvēki no abiem autobusiem) jau no paša rīta Varšava saprātam, ka šis brīvdienas patiešām būs neaizmirstamas, protams, no slīktas puses. Brauciens pilnīgi bija izbojāts, SIA ORANGE LIFE pilnīgi neprot organizēt braucienus, nekas nenotika pēc plāna (grafika), ka arī ar viesnīcu bija lielas problēmas, un vispār neiesākam- hostelī Little Quarter Hostel. Runājot par viesnīcu iesākam pārliecināties vai tiešam ir iekļauta summā, jo mūsēja gadījuma pēc tā kad mēs bijām nopirkuši kuponus parādījās teksts, ka par viesnīcu būs jāpiemaksā no 10-50 EURO.
Sākas viss ar to, ka autobusa nesaprotami kāpēc Varšava stāvēja 1, 5h un neviens mums neko neteica un negribēja paskaidrot, pēc, ka ieslēdz gaisma autobusa (tas bija 06.00) un saruna sakas ar to, ka visiem jāiet ārā uz ekskursiju, neskatoties ka uz to momentu vel nekas nestrādāja, pilnīgi nekas un bija tumšs ārā, ka arī pēc plāna ekskursijai bija jāsākas 08.00- 10.00 un no 10.00-21.00 jābūt bija brīvam laikam kurš galu gala izvērtam ar brīvo laiku līdz 17.00, tāpēc ka mums pateica ka autobusam ir jāstāv 9h. Autostāvvieta(kas protams bija tīri meli, un jo tālāk jo vairāk mums meloja, un jo lielāka nobīde bija no grafika). Nerunājot jau par gidu, kura mums vadīja ekskursiju Varšava!!!
Atbildīga persona ar mob. num.+371 20062484 pilnīgi neprot neko organizēt, ka arī risināt problēmās, arī parejas persona no SIA ORANGE LIFE kuras braucāt kopa autobusa, kuras tikai skatījās acīs un domāja, ka samelot smaidot acīs klientiem, vai vispār neatbildēt uz jautājumiem, ka arī nekādu atvainošanos no Aleksandra; Georģija; Eļenas neesam saņēmuši, vien nozīmīgi tādiem cilvēkiem nav vietas tāda darba sfēra.
Vakara pastaiga pa Prāgu, kurai bija jānotiek 18.11.2011- 21.45 nenotīkat jo viesnīca mēs bijām tikai 19.11.2011- 04.30, viss pilnīgi bija izbojāts, bet neskatoties uz to vienmēr mums teica, ka viss būs labi, bet nekas labi nebija bija viss tikai sliktāk.
Ir zināms, ka vispār šajā brauciena bija arī tie cilvēki, kuri pirka braucienu uz Varšavu uz trim dienam, bet tā, ka viņu nesavāca cilvēkus viņus pielikāt pie mūsu braucienu uz Prāgu………!!!
Brīvais laiks Kauņa 4h vieta bija tikai 1h. (tas tā īsuma, jo domājam tie, kuri šo visu izlasīja jau visu saprata par SIA ORANGE LIFE ).

NEIESAKAM SADARBOTIES UN IZMANTOT PAKALPOJUMUS NO SIA ORANGE LIFE, PILNIĢI NEPROT ORGANĪZĒR BRAUCIENUS!!!

P

Komentāri (25)

P Pawa 23.11.2011

Tieši tā neko nedos tas, ka SIA ORANGE LIFE ir sarunājusi ar www.sudzibas.lv lai pašu aktīvāku un taisnīgāku diskusiju izdzēstu, bet internets paliek internets, nekas ar PTAC nebūs tik viegli sarunāt….. . Ka arī lai tik tā turpina dzēst ārā sūdzības, tas jau nav pirmo reizi dzirdēts par www.sudzibas.lv, bet tas tikai nozīmes ka mums patstāvīgi nāksies atjaunot sūdzības par SIA ORANGE LIFE un tas vienmēr būs pirmā plāna.

T Turists 23.11.2011

Tā kā Gudriem.lv tikai apkopo kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvājumus, bet paši mēs neko netirgojam, tad iesakām ar Jūsu sūdzību vērsties PTAC, kā arī līdzcilvēku informēšanai publicēt to portālā Sudzibas.lv un Gudriem.lv patērētāju forumā, kurš atrodas šeit: http://forum.gudriem.lv/

Te arī esam jau ievietojuši sudzību par SIA ORANGE LIFE !!!

T Turists 23.11.2011

Paldies par komentāru, portālam ir svarīgs mūsu apmeklētāju viedoklis!
Šobrīd Gudriem.lv atspoguļo 30 kuponu kompāniju piedāvājumus, kas ir vairāk, kā 400 kuponu vienlaicīgi.
Diemžēl, līdzīgi, kā ikvienam portālam, kurš atspoguļo informāciju par kolektīvo pirkumu kuponu priekšlikumiem, arī mēs nespējam nokontrolēt katra pakalpojuma, vai preces kvalitāti.
Attīstot portālu, plānojam izveidot pakalpojumu un kompāniju kvalitātes topu, kas ļaus pircējiem objektīvāk izvēlēties kompāniju piedāvājumu starpā.
Par konkrēto situāciju - noteikti būtu lietderīgi vērsties ar iebildumiem pie pašas kompānijas, kura pakalpojumu sniedza, vai organizācijās, kuru tiešs pienākums ir kontrolēt pakalpojumu kvalitāti.

T Turists 23.11.2011

Ja cilveeks ir samaksaajis par tuurisma pakalpojumiem, tad vinjam ir tiesiibas sos pakalpojumus sanjemt, nevis celjot no punkta A uz punktu B ar dziivnieciskiem noteikumiem un nepieturoties ne pie kaada grafika!!!
Es straadaaju tuurisma jomaa un Sia Orange Life sniegtie pakalpojumi ir zem katras kritikas. Ja mees straadaatu taa kaa Orange Life, mums nebuutu neviena klienta! Rodas sajuuta, ka sii kompaanija ir "čerez žopu" uztaisiijusi kkaadu produktu, neieguuldot ne suuda no sevis (es atvainojos) un cerot ieguut maksimaalu pelnu!!!
Ja mees pietureetos pie taas programmas, kas bija peec plaana, tad mees arii vakar neatbrauktu uz LV laikaa..

K KomentējaSkaļais 23.11.2011

Tieši tā, viss lielāko aizvainojumu radija tieši organizātoru vienaldzība un pat nevēlēšanās kaut ko labot. Jāpiebilst, ka kaut cik labāk palika Prāgā kad ieradās- nesaukšu īstajā vārdā, teiksim Alex, savā ziņa kaut ko viņs darija lietas labā bet aizvainojums bja pārāk liels un attiecigi neko tas vairs nemainija.
Alex, nākamreiz rūpīgi izvēlaties cilvēkus kuri ar jums strādā kopā. Pieņemu ka jūs tā īsti nemaz nesaprotat no kā tas viss sākās, jums vajadzēja braukt kopā jau no Rīgas. Un vel Alex, jūs esat ļoti slikts melotājs.

K KomentējaSkaļais 23.11.2011

Liels mans izbrīns bija ieejot šajā portālā 00.30 un ieraugot ka ir pazudusi aizraujošākā diskusija par šo firmu.
Šīs lapas meklētājā divas dienas bija trīs aktīvas diskusijas par šo firmu. Pēkšņi meklētājs uzrāda tikai divas :D
Iespējams ka ir kāda kļuda BET:
Orang Life pārstāvi-- domājot ka sarunājot ar sūdzības.lv par tēmas izdzēšanu kaut ko atrisinās???
Mums nav grūti tēmas turpināt, tas tikai norāda par jūsu firmas godaprātu atrisināt problēmas.

K KomentējaPaula 23.11.2011

Viss ieprieksh rakstiitais ir taisniiba!! neaizmirstamaas briivdienas tika sabojaatas. Apraksts neatbilda tam, kas bija realitaatee.

Pibildishu, ka turoperators Orangelifepasrstavji solja gidu ari anglju valodaa, bet bija tikai un vienigi krieviski, turklaat, visu celju turp atpakalj (infomaacija par tualateem utml.) komenteeja krieviski, taa kaa tie, kas to labi nesaprot, sagaadaja pamatiigas probleemas.

Ja kaads grib sev un saviem draugiem sabojaatas briivdienas, tad lai peerk Orangelife celjojumus.

Komentēja: Paula 21-11-2011 [nosūtīt e-pastu]

K KomentējaSkaļais 23.11.2011

FIRMAS REKVIZĪTI:

Reģistrācijas datums: 13.09.2011.

Reģistrācijas numurs: 40103458308

Firma: SIA "ORANGE LIFE"

Adrese: Rīga, Elizabetes iela 103-8

Parakstītais pamatkapitāls: 1 LVL

Apmaksātais pamatkapitāls: 1 LVL

Valde: Georgijs Ribalovs, personas kods 070769-10206, valdes loceklis, ar tiesībām pārstāvēt kapitālsabiedrību atsevišķi

Publikācijas Nr.: KMR00052990128812.

Komentēja: Advocat 21-11-2011 [nosūtīt e-pastu]

K KomentējaElena 23.11.2011

Мы ехали в этом автобусе. Главная проблема в том, что в описании экскурсии не предупреждали людей о том, что им придется ходить по 10-12 часов по городу. Это физически не возможно. Ладно мы молодые и то устали, но в автобусе били люди более старшего возраста. И гулять по 12 часов при всей любви к пешим прогулкам это слишком. И еще в прайсе была не только пешая прогулка по ПРАГЕ, но и автобусная . Все эти 3 дня мы жили как в сказке. ( все обещали, обещали, а мы верили и верили)Телевизор включили 1 раз. Не знаю за что. Наверное за хорошее поведение. Не разу во время поездки от наших сопровождающих ни чего не слышали(кроме 10 минут стоянка). Смешно 2 автобуса (80 человек) на стоянке должны все успеть на стоянке за 10 минут. Хорошо мужчины уступали свой туалет. Ни разу нам не расказывали не историю про города, куда мы едем. Контакта небыло ни какого. Мне есть с чем сравнивать. Я ни раз ездила с автобусом на эксурсии.но такого отношения к нам не было НИКОГДА. И если говорить про правила, законы, то почему мы ехали из ВАРШАВЫ в ПРАГУ более 9 часов и АВТОБУС НЕ ОСТАНАВЛИВАЛСЯ и НЕ СТОЯЛ своих положеных 9 часов. Потому, что у нас было 2 водителя. ПОЭТОМУ про ВАРШАВУ ВСЕ ЭТО БРЕД !!! Просто снами ехали большенство людей, которые ехали В ВАРШАВУ, а не в ПРАГУ.И поэтому мы были столько часов в ВАРШАВЕ. ( Все очень просто).!!!

K KomentējaAleksandrs 23.11.2011

Raksts par braucienu : http://www.bizbook.lv/?p=115

P Pawa 23.11.2011

Gribēju tieši šodien visu pārkopēt, bet diemžēl SIA ORANGE LIFE paspēja sarunāt ar sudzimas.lv portālu izdzēst pašu aktīvākus komentējumus! Ko sanāca to atgriezīšu atpakaļ, ka arī domāju, ka citi arī atjaunos savus komentējumus, bet tagad gan visu saglabāšu un katru reizi atgriezīšu atpakaļ!

S Skaļais 23.11.2011

Atradu tiešas adreses uz izdzēstajiem komentāriem, izskatās ka viņi nav dzēsti bet kaut kādā veidā bloķēta pieeja.

P Pawa 23.11.2011

Ka arī nevajag aizmirst par mūsu nepamatoti ilgu apstāšanos Varšava->
Ja šoferis dodas ilgākā braucienā, viss jāplāno laikus – kādas stundas var pagarināt un kādas samazināt, lai iekļautos grafikā. Jārēķinās, ka Regula pieļauj tikai 9 stundu ikdienas transportlīdzekļa vadīšanas laiku. Šīs 9 stundas divreiz vienas nedēļas ietvaros var pagarināt līdz 10 stundām. Ja transportlīdzekli vada divi šoferi maiņās, teorētiski dienas laikā var nepārtraukti braukt 20 stundas.
Ja dienas laikā jau ir nobrauktas 4, 5 stundas, jāņem pārtraukums, kas nedrīkst būt mazāks par 45 minūtēm (piemēram, ja plānots 9 stundu brauciens: 4, 5 h + 45 minūtes pārtraukums + 4, 5 h). Tiesa, pieļaujams arī pārtraukums 3x15 minūtes, kas ir jāieplāno pirmajās nobrauktajās 4, 5 stundās.

L Laine 23.11.2011

kads tur vairs briinums?!

S Skaļais 23.11.2011

Atkal ir pazudusi viena diskusija ar nosaukumu:

Labaakie
Vi'ni ir lab'akie, tik draudz'igi un for'si un nevajag vi'nus nomelnot...

Precizāk- mēģinot atvērt šo diskusiju vaļā tik ielādēta pilnīgi cita lapa:D
Orange tour parstāvji, jūsu zināšani tas neko neatrisinās. Šis gājiens vel vienu reizi pierādija to kādi jūs esat. Jūs nemākat nostāties savām problēmām pretī.

P Pawa 23.11.2011

Laikam par pašu portālu sudzības.lv ir jāuzraksta sūdzību!

K KomentējaSalamandra 23.11.2011

Pēc šāda neaizmirstama ceļojuma var izdarīt sekojošus secinājumus:

1) vai nu firma, kas dibināta pirms pāris mēnešiem ir shēmotāji;

vai 2) neprofesionāļi, kam tūrisma nozarē nav attiecīgas izglītības.

Abos iespējamos gadījumos cietējs ir klients.

Mans draudzīgs ieteikums organizētājiem: Ja reklāmā bija norādīts, ka apmešanās ir Little Quarter Hostelī, tad pie tā arī bija jāpieturās, nevis PRIEKŠPĒDĒJĀ vakarā jāzvana un jāprasa, vai esam rezervējuši savu viesnīcu un ja nē, tad 2 h (!) laikā jāsamaksā Orangelife nauda par hosteli, par kuru šis pat nav Orangelife dzirdējis.
Man tā SMS ir saglabāta. Kur ir dzirdēts, ka ultimātiski 2 h laikā jāsamaksā tūroperatoram par hosteli!

T tā,kuraiNAVVIENALGA 23.11.2011

arī man tā sms (kā arī visas pārējās!) ir saglabāta, un pats smieklīgākais ir tas, ka apmaksu jau biju veikusi caur internetbanku un rēķina izdruku biju nosūtījusi uz Orange Life norādīto e-pastu, un tikai tad- pēc kādas stundas atnāca sms, ka jāapmaksā rēķins!
Vēl- ar mani pirmo reizi Orange Life pārstāvji sazvanījās otrdienas pusdienlaikā, kad zvanīja un uzdeva jautājumu, vai esmu rezervējusi viesnīcu. Es atbildēju, ka neko neesmu rezervējusi, jo cik sapratu, tad tas ir organizatoru pienākums. Viņi paskaidroja, ka šobrīd ir iespēja dabūt vai nu piecvietīgu vai trīsvietīgu numuriņu, uz ko es atbildēju, ka saskaņā ar norādītā hosteļa internetā pieejamo informāciju, samaksājot 50EUR ir iespējams rezervēt divvietīgu numuriņu un man interesē tikai divvietīgs vai piec vietīgs numurs. Viņi neko atbildēt nevarēja, apsolīja tūlīt pēc brītiņa atzvanīt. Un tā nu es organizatoru zvanu gaidīju veselas 24 stundas (!!!- kas viņu izpratnē laikam ir neliels brītiņš) līdz beidzot mani nervi neizturēja un baidoties palikt uz "ielas" zvanīju viņiem pati. Vispirms telefonu pacēla sieviete, kura neko sakarīgu nevarēja pateikt, tad iedeva telefonu vīrietim, kurš man lepni paziņoja, ka man ir rezervēts trīsvietīgs numurs, neskatoties uz manu lūgumu un gatavību maksāt naudu.
Par visu pārējo es nemaz nerunāšu- pilnīgs murgs un ārprāts, un viss, kas rakstīts iepriekš, ir pilnīga patiesība, pievienojos katram negatīvi izteiktajam vārdam par SIA ORANGE LIFE!!!

K KomentējaSalamandra 24.11.2011

Ja tas tiešam izklausās pēc SIA ORANGE LIFE, jo kas darījās viesnīca kad vajadzēja ievākties numuriņa tas vispār bija ārprāts. SIA ORANGE LIFE pilnīgi neko nevārēja organizēt, ka vajag. Laikam cerēja kā šajā brauciena tūristiem viss būs pilnīgi vienalga, bet ne tā tas bija. Ja ne sarkana braucošie turītī tad nevarētu iedomāties kas notiktu vispār ar šo neaizmirstamu braucienu, ka arī paldies tiem no otra autobusa kuri nepalīka vienaldzīgi šajā situācija.

A Anta 24.11.2011

Labs nosaukums!!! Orange Life! Man patīk!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes