www.sudzibas.lv Salon Line VECI KRĒMI!!!!!

Salon Line - VECI KRĒMI!!!!!

Es biju šokā! Nopērkot solārija krēmus, secināju, ka tiem nekaunīgā veidā ir pārlīmēti derīguma termiņi!!! Vienai uzlīmei pa virsu otra! Pirmajā derīguma termiņš 04.2010. pa virsu pārlīmētai līdz 2013. gadam!!! Jūs spējat iedomāties, ko jūs uzsmērēsiet sev virsū ???? Nez ar kādu atļauju šīs iestādes vadītāji atļaujas vecam krēmam piešķirt papildus 3 lietošanas gadus!!! Tas pats darās arī ar 2. stāvā pieejamiem pēc epilācijas krēmiem! Vecās uzlīmes līdz pusei norautas, un jaunajās pa virsu, nemaz nav minēts cik tad ilgi būs derīgs! Esat tiešām vērīgi! KAUNS!!!

K

Komentāri (39)

- ->Maritai 17.05.2011

Cik var būt stulba! Varbūt Tev vel "Galerijā centrs" kases aparātus pielikt tikai pie izejas!

G gunda 30.05.2011

Veikals ir ļoti jauks.Galvenais, kāda pašiem attieksme.Latviešiem patīk izgāzt žūlti pār citiem.

Z ZandaPuķīte 15.06.2011

Veikals pats par sevi ir ļoti jauks, bet priekšnieki gan nav...Veikala īpašniece ir kā traka pēc naudas, maina darbinieces, lai tik nemaksāt pilnu algu pēc pārbaudes laika. Ārprāts! Tā kā gatavojaties, cienījamie klienti, ka ik pēc 3 mēnešiem jūs sagaidīs jaunas sejas, bet vecās, patiešām labas meitenes, vairs nebūs.

L Liga 17.06.2011

Vadība šai veikalā ir ļoti neprofesionāla un necilvēciska! Pret saviem darbiniekiem cieņa kā kripata. Iedomājas, kad var prasīt visu, bet nedot pretī neko - tā kā, mīļās meitenes, uz šo veikalu strādāt, lūdzu, neejiet, jo vienīgai ko iegūsiet ir : neprofesionālu vadību, darba laiku no 8.45 - 19.40, bet darba listē jums rēķinās tikai 8 stundas: pusdienas laiku stundu rēķina ārā, bet reāli pusdienās nelaiž, jo pusdienas var pagaidīt līdz vakariņām..6dienās, kad ir 6 stundu darba laiks un darba likums paredz, kad pusdienlaiks pienākas, ja ir darba diena ilgāka par 6ām stundām, bet salon line rēķina stundu ārā, kaut, lieki piebilst, pusdienās tikt nevar. Kā pārdevēja mazgāsiet arī grības.. un Jums pārmetīs, kad esat to izmazgājušas, nevis "uzlaizījušas". Inventūrās un par virstundām nesaņemsiet ne santīma, pat paldies par darbu nesaņemsiet.. Darba dienās strādāsiet par n-tajiem cilvēkiem, jo vadība darbiniekus maina ik pa 3 im mēnešiem un kamēr atkal sameklē..un par 2ām brīvdienām bieži nākas aizmirst, jo nav kas strādā un tev jānāk, jo kas tā par attieksmi, ja tev ir cita dzīve bez darba ?! Atvaļinājumu - plāno jau nākamajā darbā, šeit to neiegūt.. UN..Un ..UN...trakums liels tur ir - pat aprakstīt nav iespējams!

G Gunita 06.07.2011

vai no vecam meitenem, kada vel strada salon line???( tikai puskina iela meitenes bijas forsas) un vai ta
" veikala vaditaja" ir atpakal?

L Līgai - Lolita 22.07.2011

Man godīgi vienalga, ka tiek mainītas pārdevējas, galvenais lai es varētu nopirkt to ko man vajag. Esmu šī veikala reģistrēta kliente jau vairāk kā 3 gadus. Super veikals! Tāda izaugsme pēdējos gados! Malači! Tā kā esmu ID veicēja tad zinu ko nozīmē pelnīt un nopelnīt.Bizness jau ir lai pelnītu un veikals varētu attīstīties (un to var redzēt šajā gadījumā) un arī nodrošināt darbu cilvēkiem, kas grib tur strādāt. Runājot par "vecajām-labajām" pārdevējām - visas - no iepriekšējā veikala (esmu iepirkusies pie viņām kopš esmu reģistrēta kliente)- līdz šim esmu satikusi arī jaunajā veikalā - un cik esmu iepērkoties runājusi ar viņām - ar visu ir apmierinātas, vienmēr laipnas - saprotu-prom netaisās. Varbūt laipnas ir tikai pret mani!? Par jaunajām pārdevējām- nezinu man problēmu nav bijis ne ar viņām ne ar viņu mainību - tā ir visur, jo nevar jau visi darīt to, kas nepadodas vai nepatīk. Pēc trīs mēnešiem paskatīšos veikalā vai ir jaunas meitenes :-) vai kāda no "vecajām-labajām" ir palikusi:-) varbūt būs kāda "jauna un laba" klāt nākusi!:-) Galvenais - lai arī turpmāk es varētu veikalā nopirkt visu, kas man nepieciešams. Dariet to kas patīk.Tāpat kā es - esmu laimīga krāsojot un veidojot matus!

L Līgai - Lolita 23.07.2011

Līga- tie ir murgi par darba laiku (un izskatās par visu pārējo arī) Vairākas reizes esmu nokavējusies un ieradusies uz veikalu pēc 18.30 -kad veikals tiek slēgts - nu nekad viņš nav strādājis pat 5 min ilgāk - slēģi vienmēr ciet un logos tumsa!

U Una 26.07.2011

Iesaku padomāt par darbinieku apmācību, jo izstumt pavisam jaunu meiteni, vienu pašu zālē ir tas pats, kas aizsūtīt strādāt uz aptieku cilvēku bez jebkādas izglītības un saprašanas. Neredzu jēgu iet un jautāt palīdzību, jo gandrīz katru nedēļu ir jauna meitene priekšā, labāk eju un pati visu atrodu.
Laikam jau ir arī iemesls tam, kad tik bieži mainās darbinieki, vai tiešām tikai vien nepareizais aicinājums vainīgs?

L Liga 28.07.2011

Tie nav nekādi murgi!! Kādam TAISN"IBA acī iekoda! Vajadzēja atspēkoties! Visi darbinieki, kuri saistīti ar Salon Line zina par tās iestādes bardaku un attieksmi...un visu pārējo... Viens ir bizness, otrs cilvēcība. Un kamēr vadība nesapratīs, kad laba darbinieku komanda ir labas apkalpošanas pamats, tikmēr tur viss Bardaks turpināsies.Veikals jau skaists un foršs, tur šaubu nav!

L Līgai - Lolita 28.07.2011

Tur jau tā lieta - laba komanda- laba apkalpošana...Nav labas komandas nav labas apkalpošanas. Jauna meitene-veca meitene -apkalpošanas kūltūra un laipnība jau no tā nemainās...

L Laila 01.08.2011

pardeveja Anastasija ir loti nelaipna. brinos ka tadu meiteni var vispar laist stradat!!! blauj uz savam kolegem un neiecietigi izturas ari pret klientiem. del vina neribas iet uz Salon Line...

B Beāe 03.08.2011

Apkalpošanas kultūru veido vadības izveidots koncepts! Ja tāda nav, ko var gaidīt no pārdevējām.. Kurām jādzīvo negatīvu pilnā darba pasaulē.. to manu arī es kā klients... visulaiku jaunas sejas..kuras jāapmāca..dubultdarbs. Izsaku līdzjūtību!!

N Nellija 15.08.2011

Veikals SUPER! Vadība SUPER! Meitenes SUPER! Apkalpošana SUPER! Atmosfēra SUPER! Produkti SUPER! Kā reģistrēta kliente esmu ļoooooti apmierināta ar šo veikalu! Arī lepna ka mums- profesionāļiem ir tik glauna vieta kur iepirkties!

A aio 27.11.2011

Katrā uzņēmumā atradīsies kāds neapmierināts darbinieks. Veikals ir ļoti skaists, arī produktu izvēle ļoti plaša, meitenes vienmēr palīdz atrast vajadzīgās preces, novēlu arī turpmāku attīstību!

R RamonaKalnina 05.07.2012

Piekrītu, Salon Line veikalā it ļoti, ļoti nelaipnas pārdevējas. Attieksme pret klientiem ir vienkārši drausmīga!
Apciemojiet TopCosmetic veikalu, tur apkalpošana ļoti laba, pārdevējas vienmēr palīdz un visu izskaidro. Prieks iepirkties tādā vietā!

D dina 25 04.09.2012

Sveiki lasot komentarus par nelaipnam pardevejam es pilnigi piekritu, jaunais veikals ir burvigs, bet servis drausmigs tik nelaipnas pardevejas ka negribas iet vairs.

M Margoša 20.10.2012

es jau lasot sāku šaubīties par visu, jo man līdz šim it kā bijusi te pozitīva pieredze kā SALON LINE klientei, bet te visadi šausmu stāsti. Taču, izlasot RamonaKalnina komentāru es nomierinājos - no tā ir skaidrs, ka neslavu ceļ konkurents TopCosmetic :)))

A Aljona O. 14.04.2016

не беспокойтесь о тех, кто говорит за вашей спиной. Они за вами по причине... :-) Супер магазин!

B bubuu5558 12.09.2016

Lai gan komentāri ir jau veikti 2012. gadā, šķiet baigi nekas mainījies nav. Pēc vadības attieksmes, viņa laikam personāldaļas kaut kāda sievišķe, tēlo baigo speciālisti....man pēc saskarsmes ar viņu, kas bija 2x.....salonline ir nokrities! Kādreiz likās super uzņēmums, taču pēc itervijām, sapratu, šī pelēkā pele, kas skatās no nežēlīgiem augstumiem uz tevis, tēlo baigo veceni, bet man iet un tur iepirkties vairs negribas...vnk negribas....pie tam klientu kartei pat nejēdz uzrakstīt pareizi uzvārdu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes