www.sudzibas.lv Salon Line Slikts serviss

Salon Line - Slikts serviss

Ļoti nepatīkama komunikācija ar puisi/vīrieti, kurš strādā par administratoru. Kādu laiku atpakaļ, mana kolēģe stāstīja, ka aizejot uz salon Line, pie administratora gribēja uzzināt, kā var iegūt atlaižu karti, kā persona, kura mācās skaistumkopšanas jomā, taču attieksme esot bijusi ļoti augstprātīga, iedomīga, un izturēšanās, kā pret kaut kādu noziedznieci, krāpnieci, kura tikai grib dabūt atlaides, sīkāk neizplūdīšu detaļās, bet garastāvoklis tika sabojāts uz visu dienu. Nu ok, gadās, puisim varbūt slikts garastāvoklis, problēmas ģimenē, sāp vēders... Bet... , arī pati uz savas ādas pārliecinājos par to, ka šim cilvēkam vienkārši katastrofāli trūkst komunikācijas prasmes un uzskatu, ka šādiem cilvēkiem nav jāstrādā tiešā kontaktā ar klientiem. Pati daudzus gadus strādāju apkalpojošā sfērā un zinu ko nozīmē labs serviss un kā jāsarunājas ar klientiem. Tāpēc jau tu tur esi - lai savam klientam visu izskaidrotu un atbildētu uz viņam neskaidriem jautājumiem, nevis uzvestos kā dievs vai izturētos pret klientu kā idiotu, kurš neko nesaprot. Neesmu no tiem cilvēkiem, kuriem patīk sūdzēties, bet no otras puses, kāpēc man jāpacieš, ka pret mani tā izturās, ja es runāju laipni un pieklājīgi un tikai gribu noskaidrot sev interesējošu informāciju. Varbūt jāpadomā vai šis ir īstais darbs vai arī jāapmeklē kādi klientu servisa kursi.

11.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes