LV RU

Salon Line - Apkalpošana

Šodien iegriezos izslavētā salon line veikalā,laim nopirktu nagiem vajadzīgo,piegāju pie kases man jautāja karti,man nebija tāda,tad ļoti rupji man atbildēja,ka nevarēšot nopirkt,prasīju vai kkā nevar,atcirta vēlreiz nēeeeee un tā skatījās ko gaidi ej projām nu attieksme bija vnk graujoša,ar blondi dzelteniem matiem.Zinu,ka,ja divas cenas stāv blakus,tad bez kartes var iegādāties,bet viņa pat neko nepaskaidroja,kur nu vēl par piedāvāšanu runājot vnk izdzina mani no veikala.Esmu ļoti vīlusies un neiešu vairs uz to veikalu,neiesaku arī citiem iet!!!!

A

Komentāri (11)

P Pretenzija Pretenzija 28.01.2017

Ko nozīmē neiešu vairs?! Tev arī vajadzēja būt UZSTĀJĪGĀKAI un jautāt, kas par problēmu, lai paskaidro, argumentē, kāpēc nevari šeit preci iegādāties. Es sen neesmu tur bijusi, bet agrāk varēja visi iepirkties, arī tie, kuri nav meistari, kosmetologi. Cenas gan dārgākas. A lec uzreiz gaisā, dēļ kaut kādas blondās žurkas, Tfu! Vajadzēja jautāt, kad vadītāju var sazvanīt, satikt jaunedēļ, uzturi NEatlaidīgu dialogu Neatstājies. Tu ar tādu mieru un nepiekāpību izbesītu pārdevēju laukā , ka nu tikai. :D

A Agnesee 28.01.2017

Tas arī to nozīmē,ka tur vairs neiešu un daudziem ieteikšu to nedarīt.Fuij man pēc tās attieksmes vairs pat runāt negribējās ar vińas neesmu no tiem cilvēkiem,kas błaustàs.
Ja jau nevajag veikalam klientus,tad arī nebūs ar tādu attieksmi.
Haaa nav jau vienīgais veikals Rīgā.

P Pretenzija Pretenzija 28.01.2017

Izlasīju vēl sūdzības par salonline, tā izrādās nav pirmā reize, kad šādi izturas pret pircēju vai kādu no meistariem, nu ko...?! Jādara lietas labā izmaiņas!

Izlasi te šo linku iekopē vai sameklē sūdzības par salonline

https://www.sudzibas.lv/salon-line/salon-line-slikts-personals-c265766

P Pretenzija Pretenzija 28.01.2017

Nu ieteiksi to nedarīt citām, no tā tikai kaifos tā žurka, vajag uzdot "žaru", nevis NEIEŠU, pretēji atstāt tur pirti, bet pati pēc tā izej ar smaidu, tāda lūk ir dzīve, meitēn.

P Pretenzija Pretenzija 28.01.2017

Vēl ko teikšu, kad stāvi malā, ar laiku saproti, ka no tā labāk nepaliek, ja tevi aiztiek, dod pretim, ja redzi ka netaisni, dot pretim, bet ar glanci, savā veidā. Esmu panākusi, ka pat atlaiž no darba... tā kā iesaku gan papētīt, vai atkāpties, ielīst savos kompleksos un ļaut justies tai labāk.

A Agnesee 28.01.2017

Tā padomājot principā jau taisnība Jums. Būs vien jāaiziet vēlreiz uz tā veikala.

P Pretenzija Pretenzija 28.01.2017

Tā jau labāk, meitēn.

P Pretenzija Pretenzija 28.01.2017

Aizej komandā, nevis 2, bet ar vairākām, lai ir liecinieces un nofilmē, caur aifonu vai telefonu ;)

P Pretenzija Pretenzija 28.01.2017

...kaut vai savām draudzenēm. Lai to parāda, šito, Tu taču esi kliente. :)

Aigars31 23.02.2017

dīvaini arī mēdz būt rimi attieksme... .. man vajag divas preces.. kakao paciņu un pienu... man pienāk apsargs un saka ka bez groza es pa veikalu staigāt redz nevaru.. un arī tiku iedzīts atpakaļ pēc groza...nu sviests absolutākais.. agrāk man to teica iki dažos un citos mārketos .. nu manliekas tas apsargs vai kompānija maina tās darba vietas no veikala uz veikalu .. pārdevējas arī tā dara.un citi visadi kadri ..un nu.. katrā ziņā es domāju vairāk tās ir individualitātes nevis uzņēmumu vaina dažbrīd kopumā...un līdz smieklīgam līmenim .. .tāpat kā šoferiem kuri krāj punktus par pārkāpumiem vajadzētu arī darbinieku kartes un nu kādi varētu būt tie sodi par attieksmi un tamlidzigām lietām varētu spriest kāda komisija

R Roberts_ 03.03.2017

Labdien, Agnese. Mūsu veikala vizītkarte ir patīkama un profesionāla apkalpošana, tādēļ mums ļoti žēl dzirdēt, ka esat vīlusies tieši apkalpošanā. Mēs vēlamies, lai katrs klients aizietu tikai ar pozitīvām emocijām un pie mums vienmēr atrastu sev nepieciešamo. Mēs nepārtraukti strādājam pie tā, lai uzlabotu sniegtos pakalpojumus.

Mūsu veikalā ir arī profesionālas skaistumkopšanas preces, kuras nedrīkstam pārdot ikdienas lietotājiem. Pārdevējai noteikti vajadzēja laipni paskaidrot šo situāciju un ieteikt citu preci vai iepazīstināt ar klienta kartes saņemšanas kārtību. Mēs vēlamies, lai nākamreiz atnākot uz mūsu veikalu Jūs saņemtu labāko apkalpošanu, tādēļ būtu lūgums precīzāk aprakstīt pārdevēju ar kuru radās problēmsituācija, un/vai minēt viņas vārdu, jo katrai pārdevējai mūsu veikalā pie apģērba ir piesprausta nozīmīte ar vārdu. Protams, runāsim ar konkrēto pārdevēju un pārējo kolektīvu, lai izskaidrotu šo situāciju un radušās sekas.

Paldies par viedokli un atvainojamies par radušos situāciju! Priecāsimies, ja dosiet mums iespēju pierādīt sevi pozitīvā gaismā un nāksiet pie mums, ja būs nepieciešamas skaistumkopšanas preces.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes