www.sudzibas.lv RIMI Slikts serviss

Rimi - Slikts serviss

Veikalā nācās izmantot pašapkalpošanās kases, kur, ievadot meklētajā dārzeņus, tika uzrādīti vairāki viena veida dārzeņi. Izvēloties, manuprāt, to, kuru esmu paņēmusi, pēc cenas, kas parādījās, sapratu, ka tie nav tie. Pieklājīgi pasaucu pārdevēju, palūdzu, lai palīdz situācijā nomainīt citu dārzeņau šķirni un nepareizi izvēlēto nodzēš. Meitene rupji sāka ņirgāties par mani, ka es nesaprotot, kuru preci ņemu, agresīvi uzmeta dārzeņus uz svariem, agresīvi sāka pa ekrānu spaidīt un komentēt ar nicinājumu, ka vai tad tie ir tie dārzeņi, ko norādīju. Augstprātīgi pagriezās un aizgāja.
Kāpēc man jābūt "pārdevējai" un jāorientējas vairākos viena darzeņa veidos? Izvēloties, sākotnēji ekrānā neparādās cena, vai man jāizpēta visi veidi, pirms es iegādājos preci un tie jātur prātā pie kases? Kāpēc par mani ņirgājas RIMI darbinieks, ja esmu konstatējusi kļūdu un lūdzu to labot? Vai tas ir labs serviss un attieksme no veikala puses?

4 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus