LV RU
www.sudzibas.lv Panda Taxi Zems servisa līmenis

Panda Taxi - Zems servisa līmenis

Vēlos izteikt lielu neapmierinātību sakarā ar to, cik šai kompānijai vienaldzīgs ir cilvēks. Tika izsaukts taxi ap plkst 3 naktī, sākumā sanemot brīdinājumu, ka jāgaida vismaz stunda. Pēc 40 min bija zvans 1x ar lielu atvainošanos, ka jāgaida būs vismaz vēl 40 min. No šī laika pagāja atkal aptuveni 30 min, atkal ir zvans - jāgaida. Uz jautājumu - cik tad man vēl ilgi ir jāgaida, atbildi dispičere nesniedza. Viss, ko 10 min runājot ar šo darbinieci, Es dzirdēju, bija - mēs atvainojamies, bet garantēt neko nevaram. Nopietni? Jūs man nevarat garantēt to, ka Es tikšu mājās? Jautājums - cik ilgi man max ir jāgaida? Nevar atbildēt. Beigās Es šo taxi gaidīju un solījumus klausījos aptuveni 2 stundas, ap 5:30 uz ielas tika nokerts cits taxi. Pēc pēdējās sarunas tika solīts zvans, tika solīts, ka man to taxi kāds tomēr atradīs. Līdz nākamās (šīs) dienas plkst 14:00 ! Nav bijis nedz zvans, nedz kāda sms. Smiešanās par cilvēku, vai ne? Ko darīt, ja cilvēkam emergency situācija - flights vai kas cits? Arī ar tik drausmīgu servisu liksiet cilvēkiem uz ielas būt nakts laikā, kavēt lidojumu vai ko citu? Nu, ziniet, slikts serviss - maigi teikts. Ar šo kompāniju vēlreiz sazinājos, lai sūdzību kā tādu reāli pieteiktu, Tas nepavisam nav smieklīgi, ka 2 h laikā neatrod mašīnu pašā Rīgas centrā. Bravissimo, panda!

P

Komentāri (1)

S saulite12345 26.05.2018

Tikai pēc 2-3 stundām saprātāt, ka Rīgā ir arī citi taxi?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes