AtrisinātaPanda Taxi - Čeka neizsniegšana
17.jūnija rītā devos ar taksometru uz lidostu. Tā kā tas bija darba brauciens un izdevumus atmaksā kompānija, lūdzu šoferim čeku, uz ko saņēmu atbildi, ka maksāšana tikai skaidrā naudā un čeku viņš nevarot izsniegt, bet vēlāk dabūšot izrakstu no sistēmas un man atsūtīšot WhatsApp. Čeku nesaņēmu. Kad atgriezos no kamandējuma, zvanīju uz ofisu, kur man solīja atsūtīt uz e-pastu. Kas arī netika izdarīts. Pēc pāris dienām atkārtoti zvanot nu jau operatore atbildēja, ka čeku var izsniegt tikai šoferis un viņi neko nezinot, kāpēc šoferis neizsniedza čeku un neko nevarot palīdzēt. Secinu, ka nodokļi netiek maksāti (nākamreiz vienkārši nemaksāšu, ja nedos pretī čeku). Bet 17 eiro, ko samaksāju par taksi, jānoraksta personīgajos izdevumos. Fui, Panda Taxi!
Saziņā ar uzņēmuma pārstāvi tika rasts abām pusēm pieņemams risinājums.
Komentāri (1)
Nākotnei:
Vari iesniegt s*dzību Valsts ieņēmumu dienestam (VID):
To var izdarīt anonīmi vai ar vārdu šeit: https://www.vid.gov.lv/lv/iesniedz-informaciju-par-parkapumiem
Pievieno aprakstu, datumu, summu un, ja iespējams, taksometra numuru vai aptuvenu laiku un maršrutu.
Iespējams ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC):
Ja uzņēmums nespēj nodrošināt oficiālu maksājuma apliecinājumu, tas pārkāpj patērētāja tiesības.
Publicē šo atsauksmi citos redzamos kanālos:
Google atsauksmēs, Facebook – lai brīdinātu citus.