www.sudzibas.lv Panda Taxi Čeka neizsniegšana

AtrisinātaPanda Taxi - Čeka neizsniegšana

17.jūnija rītā devos ar taksometru uz lidostu. Tā kā tas bija darba brauciens un izdevumus atmaksā kompānija, lūdzu šoferim čeku, uz ko saņēmu atbildi, ka maksāšana tikai skaidrā naudā un čeku viņš nevarot izsniegt, bet vēlāk dabūšot izrakstu no sistēmas un man atsūtīšot WhatsApp. Čeku nesaņēmu. Kad atgriezos no kamandējuma, zvanīju uz ofisu, kur man solīja atsūtīt uz e-pastu. Kas arī netika izdarīts. Pēc pāris dienām atkārtoti zvanot nu jau operatore atbildēja, ka čeku var izsniegt tikai šoferis un viņi neko nezinot, kāpēc šoferis neizsniedza čeku un neko nevarot palīdzēt. Secinu, ka nodokļi netiek maksāti (nākamreiz vienkārši nemaksāšu, ja nedos pretī čeku). Bet 17 eiro, ko samaksāju par taksi, jānoraksta personīgajos izdevumos. Fui, Panda Taxi!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta DKristīne 4 st atpakaļ

Saziņā ar uzņēmuma pārstāvi tika rasts abām pusēm pieņemams risinājums.

D

Komentāri (1)

🎰Ludomāns🎰 3 st atpakaļ

Nākotnei:

Vari iesniegt s*dzību Valsts ieņēmumu dienestam (VID):

To var izdarīt anonīmi vai ar vārdu šeit: https://www.vid.gov.lv/lv/iesniedz-informaciju-par-parkapumiem

Pievieno aprakstu, datumu, summu un, ja iespējams, taksometra numuru vai aptuvenu laiku un maršrutu.

Iespējams ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC):

Ja uzņēmums nespēj nodrošināt oficiālu maksājuma apliecinājumu, tas pārkāpj patērētāja tiesības.

Publicē šo atsauksmi citos redzamos kanālos:

Google atsauksmēs, Facebook – lai brīdinātu citus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes