LV RU
www.sudzibas.lv Panda Taxi Absurds, slikts serviss!

Panda Taxi - Absurds, slikts serviss!

Šodien, zinot, ka uz pandu mēdz būt ilga gaidīšana, jau 10: 00 pieteicu taksometru uz 11: 40, pierēķinot laika rezervi 10 minūtes. Operatore brīdināja, ka varētu 10 min kavēties, tas tad būtu ok, jo arī tad es paspētu laikā pie speciālista, kur laiks ir nauda un par zaudētu laiku es maksātu tik un tā tāpat kā par pilnu stundu.
Ap 11: 20 es sāku saņemt automātiskos zvanus angliski un sms - arī angliski. Teksts: "14 min [mašīnas nr] , [rental price] , panda cab service with and without a driver, thx! - man neizsaka pilnīgi neko, tas ir kaut kāds savārstījums. Angļu valodas automātiksajā zvanā man runā kaut ko par 3 min. Pa logu nevienu taksi neredzu. Gaidu, kad, kā līdz šim, piebrauks taksis un man zvanīs vai nu operatore, vai nu pats taksists, ka ir klāt. 10: 50 vēl joprojām nav bijis nekāds zvans. Zvanu operatorei - viņa saka, ka taksis esot lejā. Noeju lejā - no takša ne miņas. Zvanu operatorei - taksis esot uz ģertrūdes ielas, būšot pēc 3 min. Uzeju augšā, jo karstumā ārā stāvēt nav izturams, gaidu zvanu, zvana nav. Jau gandrīz 12: 00, kad man jau bija jābūt pie speciālista, zvanu atkal operatoeri - viņa saka, ka taksis ir lejā. Noeju lejā - takša nav! Bet pāri ielai man pamāj kkāds vīrietis no parastas sudrabotas mašīnas bez jebkādām takša pazīmēm. Pieeju klāt - izrādās, tas arī ir panda taxi. Viņš man saka, ka gaidot mani jau pusstundu. Jau no mašīnas zvanu klientu servisam uzvaicāt, kas tas vispār par milzīgu joku, viņa man uz jautājumu, kā es varēju zināt, ka šī mašīna ir taksis, atbild, ka tapēc jau arī viņi sūta zīmītē mašīnas nr. Es viņai prasu, tātad no visām kādām 10 mašīnām, kas stāv lejā uz ielas pie manas mājas, un kuras visas ir bez taksometra pazīmēm, man jāstaigā un jāčeko mašīnu numuri, lai saprastu, kurš ir taksis, un vai viņš vispār ir atbraucis, viņa man atbild - tāpēc jau mēs sūtam jums mašīnas nr. Smieklīgi un nožēlojami. Ok, paldies, pēdējo reizi jūsu servisu izmantoju.

Papildināts Mikus Mika 23.07.2018

Aizmirsu vēl piebilst, ka braukšanas laikā taksists cēla telefonu un runāja pa to, kas taču ir pret drošības noteikumiem!

M

Komentāri (2)

Dainis 23.07.2018

Nez kāpēc Taxify šāda sistēma darbojas bez problēmām, bet Pandas laikam darbojas ar īpašu cilvēku kategoriju, kas labi ja prot pareizu numuru uzgriezt lai taksometru izsauktu, kur nu vēl paskatīties uz auto reģistrācijas numuru.

M Mikus Mika 23.07.2018

Pirmā dzirdēšana, ka Panda taxi ir uz aplikāciju balstīta sistēma.
Salīdzinājāt taxify izsaukšanu caur aplikāciju un iespēju izsekot mašīnas ceļu ekrānā ar klasisku izsaukumu caur operatoru. Tikpat labi es jūs arī varētu ielikt īpašajā taustiņdrāzēju un ekrānlūrētāju kategorijā. Nez kā jūs pasaulē orientētots bez mobilā interneta - apmaldītos trīs priedēs?
Brīnums, kā es vispār spēju rakstīt, ja jau knapi spēju pareizu numuru "uzgriezt", ne? Jums ir pārnēsājamais ripas telefons, ka uzgriežat numuru?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes