www.sudzibas.lv Omniva Pazaudēts sūtījums

Omniva - Pazaudēts sūtījums

Kopš 13.02.22 gaidu savu sūtījumu. Pēc izsekošanas koda kurjers izņēma sūtījumu no pakomātā un viss, tālāk nekādas darbības nav!
Neskaitāmas reizes sazinājos ar omnivu, atbilde no viņu puses - standartfrāzēs! Izskatās, ka šīs kantoris nav ieinteresēts risināt šo problēmu!
Vairāk neizmantošu omnivas pakalpojumus. Esmu vīlusies!
Cf066968554ee

17.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Екатерина 17.02.2023

P.S kopš 13.02.23 gaidu sūtījumu.

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 17.02.2023

Labdien!

Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju. Informējam, ka šobrīd darām visu iespējamo, lai detalizēti noskaidrotu lietas apstākļus. Papildus vēlamies lūgt Jums aizpildīt iesniegumu par piegādes kvalitāti: https://www.omniva.lv/privats/sutijums/iesniegums_par_piegades_kvalitati.

Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām un informēsim par situācijas attīstību iespējami tuvākajā laikā.

Ar cieņu,

Omniva

Komentāri (3)

K Klientamnavtaisnība 17.02.2023

Tak 4 dienas tikai pagāja...

е Екатерина 17.02.2023

Pagaidām jā, bet fakts cits( pēc izņemšanas no pakomātā tālākas darbības nav). Ja sūtījums būtu pārkraušanas punktā, tad paniku neceltu, jo saprotu, ka piegādes mēdz kavēties.

е Екатерина 17.02.2023

Situācija atrisināta!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes