Omes bode - Krāpšana

Labdien. Gribu paziņot par internetveikalu, kurš uzdarbojas krāpnieciski. Tāds nosaukums "omes bode". Veicu pasūtījumu internetā 20.04;uz ko saņēmu zibenīgu pasūtījuma apstiprinājumu un tūlītēju rēķinu, kurš bija jāapmaksā noteiktā laika posmā. 21. Aprlī veicu rēķina apmaksu un līdz ar to gatavojos saņemt preci tieši tāpat, bet, te nu sākās vilšanās. Jo sekoja klusums. Ne vārda, kad tiks izsūtīts mans pasūtījums, kad saņemšu to. 9. Maijā uzrakstīju e pastu - uz kuru nesaņēmu atbildi vispār. Jāpiebilst, ka citos interneta veikalos preci būtu jau 3x saņēmusi. Šajā kantorī ar preces izsūtīšanu nesteidzas un neinformē klientu, kad kaut kas tiks darīts. Centos šo bodi sazvanīt, atkal nekā. Tad sāku meklēt atsauksmes. Vesela čupa neapmierinātu klientu. Nu lūk. Tāpēc arī es pievienoju savu sūdzību par šo mistisko krāpnieku midzeni. Cilvēki neko nepasūtiet interneta vietnē "omes bode.lv", jo prece netiks izsūtīta un par jums neliksies ne zinis. Uz e pastu, kurā uzdevu jautājumu par preces piegādi, atbildi es nesaņēmu. Ha, būtu veikusi jaunu pasūtījumu tad būtu zibenīgi atsautīts rēķins un nebūtu jāgaida 10 mistiskas dienas. Man ir veiktā pasūtījuma bankas maksājums un es varu pierādīt savu rēķina apmaksas termiņu. Vai tiešām šādam kantorim ļauj turpināt darbu? Kur skatās patērētāj tiesību aizstāvji? Un tagad mani interesē tikai atgūt savu naudu jo par preci kuru pasūtīju es vairs nedomāju.

Komentāri (4)

A Aina Indriksone 22.05.2018
Neizpildīts pasūtījums

27.aprīlī apmaksāju pasūtījumu, bet 22.maijā vēl neko neesmu saņēmusi. Rakstīts, ka 1-10 dienu laikā pasūtījums tiek izpildīts. Jautājums: Kur ir mans pasūtījums?

Pacco_al 29.05.2018

Bija jau reizi stāsts par šo.
Lūk noteikumi:
Prece tiks izsūtīta 1- 10 darba darba dienu laikā tikai pēc apmaksas saņemšanas.Pasūtījums tiek piegādāts ar Latvijas Pastu ( saņemat preci savā pasta nodaļā pēc uzaicinājuma)

Preču piegādes termiņi var mainīties atkarībā pasūtījums īpatnībām (speciālie pasūtījumi) un no preces pieejamības noliktavā.

Piegādes laiks var būt lielāks, ja kāda no precēm nav uz vietas.

G GITA 13.06.2018

Bet uz nosūtītiem e-pastiem par sūtījuma kavēšanu, varējāt atbildēt.

I intazerne 09.07.2018
naudu samaksaju,preci neesu sanemusi

11 junija samaksaju par velamo preci, sodien ir 9.julijs ,preci neesu sanemusi.Sutiju 2 e pastus uz kuriem atbildi neesu sanemusi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes