LV RU
www.sudzibas.lv Omes bode Krāpšana,nepiegādā preces!

Omes bode - Krāpšana,nepiegādā preces!

Labdien. Gribu paziņot par kārtējo kantoreli, kurš uzdarbojas krāpnieciski. Tāds nosaukums "omes bode". Paziņa palūdza man pasūtīt pāris lietas šajā bodē, tā arī izdarīju-veicu pasūtījumu internetā uz ko saņēmu zibenīgu pasūtījuma apstiprinājumu un tūlītēju rēķinu, kurš bija jāapmaksā noteiktā laika posmā. Ko gan es veicu momentā un līdz ar to gatavojos saņemt preci tieši tāpat, bet, te nu sākās vilšanās. Jo sekoja klusums. Ne vārda, kad tiks izsūtīts mans pasūtījums, kad saņemšu to. Pagāja nedēļa, rakstu e pastu uz kuru saņēmu atbildi ka kaut kad šīs nedēļas sākumā mans pasūtījums tiks izsūtīts. Jāpiebilst, ka citos interneta veikalos preci būtu jau 3x saņēmusi. Šajā kantorī ar preces izsūtīšanu nesteidzas un neinformē klientu, kad kaut kas tiks darīts. Centos šo bodi sazvanīt, atkal nekā. Tad sāku meklēt atsauksmes un tad nu mani sagaidīja informācija visā košumā par šo mistisko krāpšanās bodi. Vesela čupa neapmierinātu klientu. Nu lūk. Tāpēc arī es pievienoju savu sūdzību par šo mistisko krāpnieku midzeni. Cilvēki neko nepasūtiet interneta vietnē "omes bode.lv", jo prece netiks izsūtīta un par jums neliksies ne zinis. Uz e pastu, kurā uzdevu jautājumu par preces piegādi, atbildi es nesaņēmu. Ha, būtu veikusi jaunu pasūtījumu tad būtu zibenīgi atsautīts rēķins un nebūtu jāgaida 10 mistiskas dienas. Kā man atmeta iepriekšējā e pastā. Lieki piebilst ka man ir veiktā pasūtījuma bankas maksājums un es varu pierādīt savu rēķina apmaksas termiņu. Vai tiešām šādam kantorim ļauj turpināt darbu? Kur skatās patērētāj tiesību aizstāvji? Un tagad mani interesē tikai atgūt savu naudu jo par preci kuru pasūtīju es vairs nedomāju. Pretīgi ka šādi krāpnieki darbojas un barojas no mūsu grūti sūri pelnītās naudiņas.

Komentāri (9)

S Signe Puķīte 20.04.2018

Labdien, Santa Vinnijs kundze! Uz Jūsu vārda nevaram atrast nevienu pasūtījumu, kā arī maksājumu.
Ja tomēr esat Santa Ūdre , tad aicinu iepazīties ar mūsu veikala piegādes nosacījumiem šeit http://www.omesbode.lv/piegade/. Lūdzu aplūkojiet savu samaksas datumu un mūsu piegādes nosacījumus.
Jauku dienu vēlot, www.omesbode.lv

Pacco_al 21.04.2018

Nu nav nelieliem interneta veikaliem vesalas komandas, kuri aplaiza klientus sākot no brīža, kad tie vispār apmeklē lapu. Un arī katru dieunu neviens ar vienu sūtījumu neskrien uz pastu, lai tikai pa galvu un kaklus, nerēķinoties ne ar kādām izmaksām, jums atrāk preci nosūtītu.
Vēlreiz atgādināšu vieism tiem, kuri iepērkas internetā un pēc taustiņā "Pirkt" nospiešanas jau klausās vai krujers pie druvīm nezvana - tā nav un nebūs. Jo pirmkārt tas nav nekonomiski pamatots, otrkārt šādu nelielu veikalu lapas nav automotizētas līdz tādai pakāpei, ka par katru soli sūta informāciju klientam (kaut gan daudzus tas tracina).
Nevajag nekad salīdzināt vienu konkrētu internet veikalu ar "pārējiem". Katrā vieta ir sava darba organizācija un slimnieku "vajadzēja jau vakar" sindroms netiek atbalstīts. Vajadzēja vakar - dodies uz kādu no tiedzniecības centriem un pērc. Noteikumos ir norādīt 1 -10 darba dienas. Kas nav saprotams? Ir jau pagājušas desmit dienas un nekas nav noticis?
Visi mūsdienās tik gudri palikuši, ka maniere mācīt citus kā dzīvot un strādāt ir palikusi par ikdienas ieradumu. Paturiet savus diletantiskos ieteikumus pie sevis. Nevienam tie nav vajadzīgi.

L Lilitt 13.05.2018

Man tieši tāda pati slikta pieredze ar "omes bodi". 20.aprīlī pārskaitīju naudu par četriem produktiem un šodien ir 13.maijs, un joprojām nekas nav atsūtīts. Mājas lapu izveidojuši tā, ka nekur nevar atsauksmi ierakstīt, acīmredzot ne par velti. Ļoti nepatīkama komunikācija un viltus solījumi no omes bodes puses. Ja gribat saglabāt veselus nervus, tad neko tur nesūtiet.

M Māra Bārtniece 17.05.2018

Es pārskaitīju 25.04,bet šodien 17.05 vēl klusums,žēl,iepriekš jāpārbauda atsauksmes ,un ,tad pasūtīt,paši vainīgi esam, nevar laikam uzticēt.

L Lilitt 18.05.2018

Saņēmu pasūtījumu tikai 27-tajā dienā! Un epopeja turpinās, jo četru pasūtīto un apmaksāto produktu vietā - ir tikai trīs :((

L Lilitt 22.05.2018

Pie kam, gribēju piebilst arī par produktu. Ja reklāmā Annas rūgtais atradās tumšā skaistā pudelītē , kā arī būtu zāļu uzlējumi jāuzglabā, tad atsūtītais produkts plastmasas pudelē , ar nosēdumiem un bez derīguma termiņa...

S Sondrina 22.05.2018

Pasūtīju Omesbode.lv 25.04, saņēmu solījumu e-pastā, ka paciņa būs ne vēlāk kā 14.05. lieki teikt, ka nebija. Pirmo e-pastu pēc 14.05 ignorēja, otrajam, ar drusku skarbāku saturu atbildēja-,, Atvainojiet par kavēšanos, bet pie pasūtījumu izsūtīšanas ir izveidojies sastrēgums lielā pieprasījuma dēļ.
Pasūtījumu izsūtīsim pec iespējas drīzāk.,,
Kad jautāju- cik dienas ir ,,pēc iespējas drīzāk,,- atkal klusums...
Šodien, 22.05 beidzot saņēmu. Paldies! Bet, dārgā omesbode.lv , jums nopietni pieklibo komunikācija un pašu doto solījumu izpilde.

G Gita Freimane 02.07.2018

Sveiki! Arī es esmu vīlusies. Pasūtiju Omesbode.lv precīti 19.06 , naudiņa ar tika pārskaitīta . Nu jau 02.07 bet no produktiem ne miņas. Uz e-pastu var rakstīt cik gribi, atbildes kā nav nav.

M Maira Mamonova 13.07.2018

Pasūtīju preci 14.maijā, saņēmu rēķinu un nekavējoties veicu apmaksu.Tā ari viss beidzās. Uz e-pastiem neatbild. Zvanīju SIA "'NATURAL GREEN" valdes priekšsēdētājai Balčūnai Signei, kura man atbildēja, un solīja nodot informāciju meitenēm, jo pati atrodoties slimnīcā. Taču ar to viss arī beidzas. Uz e-pastiem neatbild, telefonu arī vairs neceļ. Preci un kādu ziņu gaidu vēl šobrīd!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes