AtrisinātaOmes bode - Krāpšana

30. Septembrī veicu maksājumu Omes bodei par melnās ķimenes eļlu. Uz šo brīdi,7. Novembrī neesmu to saņēmusi. Uz manis rakstītajām e pasta vēstulēm (2 reizes) neviens neatbild.3 reizes zvanīju. Pirmo reizi man paskaidroja, ka prece taču netiekot piegādāta, ja neesot noliktavā, labi, esmu saprotoša, varu pagaidīt. Kad zvanīju jau oktobra 20 tajos datumos, sievietes balss atbildēja, ka patreiz nevarot runāt, jo atrodoties stacionārā, lai zvanot nākamajā dienā. Pēdējo reizi zvanīju 27. Oktobrī. Atbildēja, ka kolēģe esot izsūtījusi preci 21. Oktobrī, bet par cik ceļš ir tāls (atrodos Lielbritānijā) , tad varot arī aizkavēties. Šī bode ir jāklapē ar steigu ciet, jo šeit krāpj cilvēkus!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Ilonna 13.02.2018

Nauda tika atmaksāta pēc aptuveni 3 mēnešus ilgas cīņas.

I

Komentāri (2)

P Pretenzija Pretenzija 09.11.2017

Interesants notikums, būs žurnālistiem darbiņš... ;)

S Sigita 14.11.2017
Krāpšana

Iegādājoties pirkumu, norādīta piegāde ar Omnivu (pēc izvēles). Rēķina&epastā minēta piegāde ar Latvijas pastu. Uz epastiem atbilžu nav. vairāk par nedēļu gaidu preci.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes