NJ Media - Agresīva savu pakalpojumu pārdošana, naudas neatgriešana
2022. G.15. Decembrī man piezvanīja NJ media pārstāvis Kristaps. Aprunājās par manu biznesu norisēm, jo es biju atsaukusies NJ media reklāmas kampanjai par klientu piesaisti. Kristaps uzbūra ļoti pievilcīgu Nākotnes ainu, ka viņi izdarīšot visu visaugstākajā līmenī un klienti dārgai, ekskluzīvai precei plūdīs straumēm. Viņu pakalpojumi man maksāšot 3000 eur un tas esot ļoti lēti, bet jāmaksā viss uzreiz… tomēr vienojāmies, ka viņi dod man īpašus nosacījumus, ka es varu maksāt pa daļām. Bet lai tas notiktu, man nekavējoties, sarunas laikā, ir jāpārskaita viņiem 500 eur.
Sarunas skripts bija labi atstrādāts ar mērķi neļaut apdomāties un “kalt dzelzi, kamēr karsta”. Spiediens no pakalpojumu pārdevēja puses bija profesionāls un man kontā bija pietiekami daudz līdzekļu, lai es varētu veikt šo maksājumu. Nākošajā dienā bija paredzēta cita, liela kontrakta parakstīšana, tāpēc tajā brīdī es domāju, ka varu to atļauties. Diemžēl politiskās situācijas dēļ kontrakta parakstīšana tika atlikta un es vairs nevarēju atļauties uzsākt sadarbību ar nj media. 3000 eur par viņu pakalpojumiem + reklāmas kanālu apmaksa kļuva pārāk dārgs pasākums tik nestabilā laikā un valstī, kurā es šobrīd dzīvoju. Tie bija galvenie iemesli, kāpēc lūdzu atgriezt naudu, bet man visu laiku “brauca pa ausīm”, ka man vajag tikai maksāt, un tad tik nāks lielā nauda.
Līgumu saņēmu pēc tam, kad biju tālruņa sarunas laikā piekritusi pārskaitīt naudu un nj media pārstāvja mudināta, to izdarīju. Kad viņš apstiprināja, ka nauda ir viņu kontā, tad man uz e-pastu tika atsūtīts apsveikums (iespējams par to, ka esmu kārtējais, labi apstrādātais, upuris) par sadarbības uzsākšanu un distances līgums! Ar līguma noteikumiem pirms naudas pārskaitījuma iepazīties nebija iespējams.
Vairākās tālruņa sarunās lūdzu atgriezt manu maksājumu un skaidroju, ka nekādu sadarbību šoreiz neuzsākšu, bet mani tikai centās pārliecināt, ka naudu man tomēr vajag atrast, un tad viss būs lieliski, būs kaudzēm pircēju ekskluzīvam produktam, utt. Piedāvāju barteru, ka ja viņi ir tik ļoti pārliecināti par savām spējām, tad es 3000 eur vietā došu viņiem produktu par 5-7k eur, un viņi būs ieguvēji. Varēs to pārdot pa 10k kādam no vinju solītajiem entajiem klientiem un būs vinnētāji. Bet nē, tādam darījumam viņi nepiekrita. Un naudu atgriezt arī atteicās.
Uzskatu nj media par labiem pārdevējiem, kas savācot naudu no apvārdotiem klientiem, ir pamācījušies labos un dārgos sevis pārdošanas kursos, pēc tam izveidojuši sev profesionālu mārketingu, kas palīdz piesaistīt klientu naudu, un ar to svešo naudu pērk sev reklāmas laukumus un veido skaistu burbuli. Bet iekšā ir tukšs gaiss. Jo pat 500 eur viņi nav spējīgi atgriezt.
Komentāri (3)
sliktaka kompanija reklamas joma
Sveika Velga, mums ļoti žēl, ka šādi Jūtaties par mūsu sadarbību.
Mūsu galvenais mērķis ir palīdzēt ar klientu piesaistes procesu, ko no paša sākuma arī vēlejāmies darīt, taču centāmies vairrākārt ar Jums sazināties un uzsākt aktīvas sadarbības procesu, taču no Jūsu puses nesgaidījām atgriezenisko saiti. Jūs piereģistrējāties mūsu platformā par nepilnu pakalpojuma cenu, jo nācām Jums pretī un piedāvājām maksājuma plāna opciju.
Brīdī, kad pieregistrējāties platformā, apstiprinājāt mūsu uzņemuma noteikumus un distances līgumu.
Mēs vienmēr esam šeit, lai palīdzetu ikvienam uzņēmumam, tapēc noteikti gaidīsim Jūs, lai varētu palīdzet ar klientu piesaisti.
Meli!
Es pieteicos tikai un vienīgi konsultācijai par Klientu piesaisti, jo tobrīd jūs skaisti reklamējāties ar iespaidīgu skriptu un man bija padomā atjaunot kādu no maniem projektiem, kas saistīts ar tirdzniecību online.
Jūsu pārstāvis man piezvanīja, aprunājās un prasīja, ar ko es nodarbojos, kādus ienākumus es vēlos gūt no konkrētā projekta, cik es gribētu apgrozīt un cik pelnīt nākotnē - standarta profesionālas pārdošanas manipulācijas izmantošana. Tad piedāvāja risinājumu - lai es īstenotu savas ekspektācijas ar NJ Media palīdzību, man esot jāsamaksā 6k EUR.
Sarunas laikā nonācām līdz summai 3k, kas esot jāsamaksā uzreiz. Tad vienojāmies (it kā īpaša pretimnākšana no jūsu kompānijas puses), ka maksājumu varu veikt adekvāti - pa daļām, bet pirmais maksājums esot jāveic nekavējoties - sarunas laikā.
Tajā laikā man par NJ Media bija tikai virspusēja informācija (kas toreiz likās iespaidīga) un es vēlējos atrast palīgu (partneri) savu projektu virzīšanā. Tāpēc prasīto samaksu sarunas laikā veicu, jo patiešām domāju, ka es jums, kā normālam un profesionālam pakalpojumu sniedzējam, došu darba uzdevumu un veikšu maksājumus, bet pretī saņemšu augsti kvalitatīvu un ārkārtīgi efektīvu darba uzdevuma izpildi. Diemžēl tā nenotika. Un, kā es tagad saprotu, tāds ir jūsu darba stils arī ar daudziem citiem Klientiem.
Kā jūs paši man esat rakstījuši (sarakste ir saglabāta), pēc samaksas veikšanas man tika atsūtīta "pieeja" un dota iespēja iepazīties ar kontraktu (Distances līgums), kurš stājās spēkā ar mana maksājuma saņemšanu jūsu pusē.
Samērā drīz kļuva skaidrs, ka mana noslodze ar jau esošiem projektiem neļauj man pieslēgties vēl citam projektam, kur nu vēl kaut kādām teorētiskām apmācībām un ka Jūsu puse neko bez manis izdarīt nevar, negrib un pat necenšas. Man ir jāmaksā, jāsēž kaut kādā NJ Media "forumā" (kas prasa daudz laika), jalasa kaut kādi NJ Media sagatavoti priekšraksti par to, kā efektīvi piesaistīt Klientus ar “super puper” metodēm un viss jādara pašai. Nu ja - NJ Media vadībai ir kaut kā jānomaksā 40-60k US$ par kaut kādiem kursiem, kuru materiāli vēlāk tiek vnk pārproducēti un par tajos esošās info ieguvi (izlasīšanu) prasīta nauda no Klientiem.
Ne tas, ne ikmēneša 500 EUR prasīšana par neko no jūsu puses man ātri kļuva neinteresanti, lai neteiktu, ka totāli neizdevīgi un es lūdzu izbeigt neuzsākto sadarbību un atzinu savu pārsteidzību ar maksājuma veikšanu.
Mani ļoti daudzas reizes jūsu pārstāvis mēģināja pārliecināt, ka vajag tikai maksāt un viss notiks (acīmredzot viņš saņem labu komisiju par katru izspiesto maksājumu), bet es no jūsu stila sadarbības atteicos un lūdzu atgriezt maksājumu, kas tā arī joprojām nav izdarīts.
Man patiešām nav ne laika, ne vēlēšanās maksāt jums vai kādam citam, kaut kādas naudas summas par neko. Par skaistām runām es jau samaksāju 500 EUR un vēlos tos atpakaļ.
Principā jūs esat prasta apmācību kompānija, kuras daži pārstāvji ir apmācīti gudri runāt. Savos skriptos jūs sevi pozicionējat kā augsti efektīvu Klientu piesaistes kompāniju, bet patiesībā jūs pārdodat tikai info, kā ir iespējams piesaistīt Klientus, izmantojot X, Y, uttt... Tas ir ļoti ok cilvēkiem, kuriem ir daudz brīva laika un izlolots 1 start-up's, kuram vini ir gatavi veltīt visu savu laiku, dzīvi un resursus. Bet tas nav mans gadījums, sorry.
Arī sazinoties ar citiem jūsu tīklos iekritušajiem, mana pārliecība apstiprinājās - būtībā jūs tirgojat teorētisku apmācību iespēju, ar iespējām neierobežoti tērēt laiku un papildus līdzekļus praktiskiem mēģinājumiem, lai Klients īstenotu un eksperimentētu ar dažādām mārketinga aktivitātēm. Un, ja nu nejauši Klients visu izdara tā, ka "visas zvaigznes sakrīt" + iegulda prāvu summu reklāmas kanālu apmaksai, tad jūsu Klienta sapnis - Klientu piesaistes uzdevums, ir noticis.
Rezumē:
jūs esat drusciņ ģēniji, kas vnk ļoti dārgi tirgo interesanti noformētu tukšu gaisu, jeb citiem vārdiem - iespēju. Bet tā dara daudzi un civilizētā pasaulē šādu tirdzniecību sauc citā vārdā…
Daudziem tas ir ok, jo skatu uz realitāti aizmiglo visāds PR par NJ Media un viņi domā, ka saņem reālu pakalpojumu. Protams, iespējas došana arī ir vērtīga, bet ja paskatās apkārt, tad iespēju ir miljoniem, tikai jūs to savu produktu (iespēju) esat nokrāsojuši agresīvi spilgtās un sulīgās krāsās, kas ātri apdullina. Pēcgarša gan ir ļoti nepatīkama.
Tā kā jūs nespējat sagatavot atbildes dokumentu saprātīgā laikā pat uz elektroniski parakstītu iesniegumu, kas jums, kā juridiskai personai, ir nosūtīts jau sen, izskatās, ka turpināsim komunikāciju samērā publiski un citā veidā.
Ar sveicieniem,
Velga Ina Čaikovska